Web Analytics Made Easy - Statcounter

همچنان کسی از تصمیمات باشگاه یوونتوس اطلاع دقیقی ندارد و مذاکرات میان الگری و آنیلی ادامه دارد، گفته می‌شود، فردا سومین جلسه میان دو طرف برگزار خواهد شد.

طرفداری- سرانجام پس از انتظارات فراوان، جلسه میان آنیلی و الگری امروز در مقر باشگاه یوونتوس برگزار شد. شب گذشته آندرا آنیلی و مکس الگری به صرف شام یکدیگر را ملاقات کرده بودند و جلسه امروز ظهر در تورین، دومین جلسه میان طرفین بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جلسه میان طرفین ساعت ۱۵:۳۰ به وقت محلی برگزار شد. علاوه بر مکس الگری و آندرا آنیلی، پاول ندود و فابیو پاراتیچی هم در جلسه حضور داشتند. گفته شد که کلودیو کیه لینی، برادر جورجو کیه لینی که مدیر ورزشی باشگاه و مسئول آکادمی یوونتوس است، هم در جلسه حاضر بوده است، اتفاقی که باعث شد، بسیاری گمانه زنی‌ کنند که طرفین در حال برنامه ریزی برای فصل آینده باشد. 

با این وجود هیچ اطلاعات دقیقی از این جلسه، در دسترس خبرنگاران قرار نگرفت و همچنان کسی به طور دقیق نمی‌داند میان طرفین چه می‌گذرد. اسکای اسپورت اعلام کرد، امشب باشگاه یوونتوس در خصوص آینده مکس الگری [ادامه همکاری و یا پایان همکاری با توافق دو طرفه] بیانیه ای منتشر خواهد کرد. اما پس از دقایقی رومئو آگرستی خبر داد که امشب بیانیه ای صادر نشده و جلسه ای سوم میان طرفین، فردا در مقر باشگاه برگزار خواهد شد.

مکس الگری، دو ساعت پس از شروع جلسه و لحظاتی پس از او هم آنیلی، کمپ باشگاه را ترک کردند تا جلسه امروز به پایان برسد. هنوز وضعیت نامشخص است و کسی نمی‌تواند دقیقاً ادعا کند که در باشگاه یوونتوس چه می‌گذرد، تنها چیزی که انتظار می‌رود، جلسه سومی است که فردا برگزار خواهد شد. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۹۰۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر آموزش و پرورش : پذیرش بدون آزمون قاریان و حافظان قرآن در دانشگاه فرهنگیان

 وزیر آموزش و پرورش گفت: در مهر ۱۴۰۳ دانشگاه فرهنگیان از میان قاریان و حافظان قرآن بدون آزمون دانشجو می‌پذیرد.

به گزارش ایسنا؛ رضا مراد صحرایی امروز در شصت و یکمین کمیسیون تخصصی توسعه آموزش عمومی قرآن کشور گفت: جذب نخبگان در دانشگاه فرهنگیان صورت می‌گیرد.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه باید از ظرفیت‌های موجود بهره‌مند شد، افزود: باید تعامل و تعارف به معنای شناخت میان دستگاه‌ها وجود داشته باشد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • دومین پیروزی تیم هاکی روی یخ آیس باکس در کاپ آزاد ترکمنستان
  • پرسپولیس و چالش دومین ماه بدون شکست
  • رفیعی در انتظار پایان خوش دوران غیبت دروازه بان تیم ملی
  • وزیر آموزش و پرورش : پذیرش بدون آزمون قاریان و حافظان قرآن در دانشگاه فرهنگیان
  • جزئیات سومین کنگره بین‌المللی نهج‌البلاغه در دانشگاه آزاد اصفهان
  • از اختلاف با الگری تا رقیبی به نام ییلدیز؛ راه فدریکو کیه زا و یوونتوس از یکدیگر جدا خواهد شد؟
  • نوشاد عالمیان با دو شکست متوالی، از جام جهانی تنیس روی میز حذف شد!
  • جلسه داوری سومین دوره جشنواره عکس «همه جا در دسترس» برگزار شد
  • آغاز سومین حراج شمش طلا در سال جدید از ساعت ۱۲ امروز
  • یوونتوس، رقیب اینتر در راه جذب آنتونی مارسیال