Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-20@00:13:22 GMT

طوفان و گرد و غبار در ورزشگاه نقش جهان + عکس

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۹۰۶۱۰

طوفان و گرد و غبار در ورزشگاه نقش جهان + عکس

سطح دید در ورزشگاه نقش جهان به علت گردودغبار کاهش یافته است. آفتاب‌‌نیوز : از هفته پایانی لیگ برتر فوتبال ایران، سپاهان و استقلال خوزستان از ساعت ۲۱:۳۰ در ورزشگاه نقش جهان به مصاف هم می‌روند.
- این دیدار در شرایطی برگزار می‌شود که به علت گردوغبار ناشی از وزش باد، سطح دید کاهش یافته است. شدت طوفان به حدی است که تابلوهای تبلیغاتی کنار زمین سرنگون شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


- جایگاه قهرمانی با لوگو سپاهان و به رنگ زرد در ورزشگاه حاضر است تا در صورت قهرمانی این تیم تدارکات لازم انجام گرفته باشد.
- بیش از ۵ هزار هوادار تاکنون به ورزشگاه آمدند و تعداد آن‌ها رو به افزایش است.

منبع: ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: گرد و غبار طوفان ورزشگاه نقش جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۹۰۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق با الگویی ابر قدرتی اجرایی شد

علاء الدین بروجردی با حضور در برنامه گفت و گوی ویژه خبری در ارتباط با عملیات وعده صادق جمهوری اسلامی ایران علیه صهیونیست‌ها اظهار کرد: تمامی موفقیت‌های نیرو‌های مسلح را خصوصا این عملیات وعده صادق را مدیون رهبر انقلاب فرمانده معظم کل قوا هستیم و این اقتدار را محصول فرماندهی دقیق و مدیریت هوشمندانه رهبری می‌دانیم و حتی موشک‌های نقطه زن ما نیز توصیه ایشان بوده است.

وی ادامه داد: اکنون مرحله جدیدی در غرب آسیا ایجاد شده و موازنه قدرت که می‌گفتند صهیونیست‌ها شکست ناپذیر هستند مشخص شد که غلط است. محور مقاومت به گونه‌ای عمل کرد که اکنون مشاهده می‌کنیم که بعد از ۷ ماه علی رغم همه کمک‌هایی که به صهیونیست‌ها شده رژیم نامشروع از درون پاشیده شده و صهیونیست‌ها  نتوانسته‌اند کاری کنند. نه انسجام داخلی دارند و نه در افکار عمومی جهان جایی دارند و حتی در شورای امنیت سازمان ملل نیز هیچ جایی ندارند و عملیات اقتدار آفرین وعده صادق اوج اقتدار آفرینی نیرو‌های مسلح ما بود و کاملا صحنه را به نفع جمهوری اسلامی ایران و محور مقاومت تغییر داد.

بروجردی افزود:‌ نکته مهم این است که الگوی انتخاب شده در این عملیات الگوی ابر قدرتی بود. ما اعلام کردیم که در بالاترین سطح می‌زنیم. برنامه ریزی دقیق صورت گرفت و علی‌رغم آن که واسطه‌های فراوانی را آمریکایی‌ها تعیین کردند که این اقدام صورت نگیرد ما انتقام خود را گرفتیم و فکر می‌کنیم و مردم ما با تفکرات مختلف احساس غرور کردند و کشور‌های مختلف مردمشان شادی کردند و خوشحال بوند.

وی گفت:‌ این عملیات در غرور ملی ملت ما و جهان اسلام و دیدگاه کشور‌ها در توانمندی ما بسیار تاثیر داشت. در مقابل صهیونیست‌ها اقتداری را به نمایش گذاشتیم که بسیار بازدارنده است و آنها ناگزیر هستند که محاسبات خود را از این به بعد در قبال ما تغییر دهند.

کارشناس مسائل بین الملل تاکید کرد: ظرف چند سال اخیر و از سال  ۲۰۰۰ به این دوران و  عملیات طوفان الاقصی سیر نزولی صهیونیست‌ها آغاز شده و ادامه پیدا کرده و اگر حمایت‌های آمریکا و فرانسه و این‌ها نبود در عرصه نظامی هم با مشکلاتی سختی مواجه می‌شدند.

وی اظهار کرد: یکی از ویژگی‌های صهیونیست‌ها کنترل شدید اخبار و رسانه‌ها است. یعنی تلفات خود را در طوفان الاقصی را به شدت از تعداد واقعی کمتر اعلام می‌کنند. آن‌ها در افکار عمومی جهان بویژه در اروپا و آمریکا با مشکل جدی مواجه شده‌اند. این نشان دهنده آن است که صهیونیست‌ها خیلی از موضوعاتی که قبلا به آن افتخار می‌کردند را پس از طوفان الاقصی از دست داده‌اند.

وی گفت: در بیانیه شورای امنیت ملی ما نکته بسیار مهم گفته شده است و اگر صهیونیست‌ها اقدامی نابخردانه انجام دهند همانگونه که گفتیم ۱۰ برابر عملیات قبلی به آن‌ها جوابگو هستیم و آن‌ها می‌دانند آسیب‌های زیادی خواهند دید و به هر حال گزینه‌های روی میز با شدت بیشتری که نسبت به عملیات وعده صادق عملی می‌شود.

وی تاکید کرد: به آمریکایی‌ها نیز هشدار داده شده که اگر دخالت کنید به شما هم آسیب خواهد رسید و آمریکایی‌ها می‌دانند که برای آن‌ها به صرفه نیست که وارد جنگ شوند و اگر بخواهند متعرض به منافع ما شوند با جوابی دندان شکن مواجه خواهند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی سیاست خارجی

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق با الگویی ابر قدرتی اجرایی شد
  • پیام آماده بازگشت به ترکیب سپاهان
  • روز ۱۹۶ طوفان‌الاقصی|اصرار اسرائیل برای حمله به رفح
  • کاهش گردوغبار در خوزستان با پراکنش اراضی کشاورزی
  • حواشی دربی اصفهان در روزی که سپاهان از بحران فاصله گرفت +فیلم
  • هواداران سپاهان به نشانه اعتراض خیلی‌زود ورزشگاه نقش‌جهان را ترک کردند + فیلم
  • تشویق بی‌امان محرم نویدکیا از سوی هواداران سپاهان + فیلم
  • استقبال نه‌چندان خوب هواداران اصفهانی از بازی سپاهان و ذوب‌آهن +فیلم
  • پیش‌بینی زمان وزش طوفان‌های گرد‌ و غبار با هوش مصنوعی
  • بررسی بازی‌های باقی‌مانده پرسپولیس تا پایان فصل