Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-03-30@02:28:22 GMT

کیهان: عکس توکلی و نبوی سناریو بود!

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۹۰۶۲۰

کیهان: عکس توکلی و نبوی سناریو بود!

«چطور شده کسی که طرفدار سوسیالیسم بوده و اکنون با لیبرال‌ها فالوده می‌خورد و توهین به شهید بهشتی(ره)، حرف‌ناشنوی از امام(ره)، خیانت در مذاکرات الجزایر، کارشکنی در دفاع مقدس، تحصن و استعفا در مجلس ششم، محکومیت در فتنه ۸۸ و... را در کارنامه خود دارد به زعم مدعیان اصلاحات شده است کسی که «در زندگی فردی و اجتماعی خود صداقت و سلامت را حفظ کرده» و «باید [او] را بازآفرینی کرد» و «حرف‌های [او] را گوش داد»؟ جز این که اینها همه ترفند و فریبی است برای رفع حصر و رفع ممنوع‌التصویری!»

روزنامه کیهان در ذیل نوشتاری به عنوان «پایان «چپ و راست» یا آغاز «توطئه جدید»؟ نوشت: «روزنامه سازندگی در شماره روز گذشته خود، تصویر تمام‌قد بهزاد نبوی و احمد توکلی در کنار هم (در ضیافت افطار رئیس‌جمهور) را بر صفحه اول خود نشانده و با تیتر «پایان چپ و راست» در یادداشتی آورده است: «زیباترین و در عین حال متاثرکننده‌ترین قاب عکس افطاری - سیاسی رئیس‌جمهور… قاب مشترک بهزاد نبوی و احمد توکلی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. [این دو] پس از ۴۰ سال به هم رسیدند.»

شایان ذکر است عکاس این تصویر که از دستگیرشدگان فتنه سال ۸۸ و یار غار نویسنده بوده، با سناریویی از پیش تعیین شده، بهزاد نبوی و توکلی را عمداً کنار یکدیگر کشانده و تصویر آنها را ثبت کرده است.

سردبیر سازندگی هم به خیال اینکه فضاسازی رسانه‌ای در مورد این تصویر جواب داده! دو صفحه از روزنامه را به آن اختصاص داده و با آب و تابی سؤال‌برانگیز شروع به تطهیر محکوم فتنه ۸۸ و پیاده‌نظام آمریکایی کرده و نوشته است: «باید اکنون در شرایطی که ایران نیازمند همدلی است، حرف‌های آنان را گوش کرد.»

گفتنی است بهزاد نبوی، عضو ارشد حزب منحله مجاهدین و از متحصنین مجلس ششم، پس از نقش‌آفرینی در فتنه ۸۸، به شش سال حبس تعزیری محکوم شد. دو سال پیش بود که سردار یوسف فروتن، اولین سخنگوی سپاه و رئیس زندان اوین در دهه ۶۰، در مصاحبه‌ای با یکی از خبرگزاری‌ها گفت: «بهزاد نبوی در جلسات سازمان مجاهدین علناً به شهید بهشتی توهین می‌کرد [تا جایی که] به نشانه اعتراض با دلخوری و بحث با آنها جلسه را ترک کردم و دیگر در جلساتشان شرکت نکردم.» یا حسین فدایی در گفت‌وگویی گفته بود: «بهزاد نبوی حرف امام را رد کرد و گفت ما هم مجتهد سیاسی هستیم.» جلال‌الدین فارسی هم در مورد خیانت بهزاد نبوی در مذاکرات الجزایر، اسناد و کدهای قابل تأملی را ارائه کرده و می‌گوید: «نبوی در جریان مذاکرات به واسطه کارهای خیانت‌آمیز خود ضربه بدی به کشور وارد کرد.»

محسن رفیق‌دوست و حبیب‌الله عسگراولادی هم در گفت‌وگوهایی در قالب تاریخ شفاهی، از مخالفت‌های نبوی با رزمندگان سپاه و بسیج و کارشکنی‌هایش در کار جبهه‌ها گفته‌اند. حالا چطور شده کسی که طرفدار سوسیالیسم بوده و اکنون با لیبرال‌ها فالوده می‌خورد و توهین به شهید بهشتی (ره)، حرف‌ناشنوی از امام (ره)، خیانت در مذاکرات الجزایر، کارشکنی در دفاع مقدس، تحصن و استعفا در مجلس ششم، محکومیت در فتنه ۸۸ و… را در کارنامه خود دارد به زعم مدعیان اصلاحات شده است کسی که «در زندگی فردی و اجتماعی خود صداقت و سلامت را حفظ کرده» و «باید [او] را بازآفرینی کرد» و «حرف‌های [او] را گوش داد»؟ جز اینکه اینها همه ترفند و فریبی است برای رفع حصر و رفع ممنوع‌التصویری!»

منبع: فرارو

کلیدواژه: سیاست بهزاد نبوی احمد توکلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۹۰۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو سناریو خوشبینانه و بدبینانه اقتصاد ایران در سال ۱۴۰۳/ نرخ تورم و ارز چه تغییری می کند؟

تین نیوز

مسگری گفت: فکر می کنم مهم ترین عامل تعیین کننده شرایط اقتصاد ایران در سال پیش رو، انتظارات تورمی است. این عامل می تواند دو حالت کاملا مختلف برای وضعیت اقتصاد ایران در سال ۱۴۰۳ رقم بزند.

به گزارش تین نیوز به نقل از خبرآنلاین، سعید مسگری، اقتصاددان در یادداشتی در فضای مجازی به دو سناریو درباره اقتصاد ۱۴۰۳ اشاره کرد و نوشت: سرنوشت اقتصاد ایران در سال ۱۴۰۳ در دست انتظارات تورمی است.

مسگری افزود: اگر شوکی (انتخاب ترامپ، تغییر نرخ ها و قیمت های اساسی و...) رخ ندهد، انتظارات تورمی تغییر چندانی نخواهد کرد و در کل شرایط اقتصادی نسبتا مشابه سال ۱۴۰۲ خواهد شد.

این اقتصاددان تصریح کرد: اما اگر شوکی رخ دهد، انتظارات تورمی شعله ور و جهش ارزی و بی ثباتی بازارها آغاز می شود و نیمه دوم سال شرایط اقتصادی بسیار دشوار خواهد شد.

وی در ادامه متذکر شد: فکر می کنم مهم ترین عامل تعیین کننده شرایط اقتصاد ایران در سال پیش رو، انتظارات تورمی است. این عامل می تواند دو حالت کاملا مختلف برای وضعیت اقتصاد ایران در سال ۱۴۰۳ رقم بزند.

وی عنوان کرد: پیش بینی شرایط کلی اقتصاد ایران هم بسیار سخت و هم بسیار آسان است. احتمال رخ دادن حالتی متفاوت از دو حالت مذکور بسیار اندک است و از این حیث پیش بینی سناریوهای پیش رو چندان دشوار نیست، اما هیچ کس نمی تواند با قطعیت نسبتا بالا پیش بینی کند که کدام یک رخ خواهد داد.

مسکری تاکید کرد: راهکار منطقی و کم ریسک این است که برای حالت بدبینامه خود را آماده کنیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • آخرین جمله ابن ملجم ملعون قبل از ضربت به امیرالمؤمنین(ع) چه بود؟
  • آخرین جمله ابن ملجم ملعون قبل از ضربت به امیرالمؤمنین چه بود؟
  • درک ما از جهان یک مشکل جدی دارد
  • دو سناریو خوشبینانه و بدبینانه اقتصاد ایران در سال ۱۴۰۳/ نرخ تورم و ارز چه تغییری می کند؟
  • دو سناریو خوشبینانه و بدبینانه اقتصاد ایران در سال ۱۴۰۳
  • تصاویری از بهزاد نبوی، مصطفی معین، شریعتمداری و محمدرضا خاتمی در یک مراسم
  • ۲ پیش بینی حساس از آینده بازار خودرو در ۱۴۰۳
  • «آنیتا، گمشده در اخبار» در یک جشنواره خارجی اکران می‌شود
  • بهزاد نبوی، ابتکار و همسرش در مراسم تشییع پیکر زهرا شجاعی (عکس)
  • اولین عکس از بهزاد نبوی در سال جدید /ابتکار و همسرش هم آمدند