Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@06:04:26 GMT

توصیه حیدری به آبی پوشان: همیشه برای پیراهن استقلال بجنگید

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۹۰۶۵۶

توصیه حیدری به آبی پوشان: همیشه برای پیراهن استقلال بجنگید

تهران- ایرنا- هاقبک با تجربه استقلال تهران، پیش از دیدار با سپیدرود رشت، خطاب به هم هم تیمی های خود گفت: فقط برای پیراهن استقلال بجنگید و این پیراهن را بالا نگه دارید.

خسرو حیدری دقایقی قبل از آغاز دیدار تیم های استقلال تهران و سپیدرود رشت که قرار است ساعت 21 و 30 دقیقه امشب(پنج شنبه) 25 اردیبهشت قرار است در چارچوب هفته سی ام و پایانی لیگ هجدهم در ورزشگاه آزادی برگزار شود در رختکن استقلال و در حلقه اتحاد هم تیمی هایش اظهار داشت: باید این پیراهن را بالا نگه دارید و هیچ موقع پرچم استقلال پایین نیاید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تاکید کرد: مطمئن هستم استقلال دوباره به جایگاه اصلی خود باز می گردد.
حیدری که قرار است در جریان دیدار امشب از بازیگری فوتبال خداحافظی کند گفت: امشب من هم در کار شما مقابل سپیدرود به میدان می رود و دوست دارم این مسابقه را خوب تمام کنیم. البته خیلی ناراحت هستم که بعد از این، دیگر نمی توانم در کنار شما باشم.
هافبک با سابقه استقلال تهران ادامه داد: دوست دارم با پیروی امروز از جمع شما جدا شوم و قطعاً همیشه در قلب من همیشه جای دارید و فقط برای این پیراهن بجنگید.
خسروی اولین بار سال 1387 در 25 سالگی و در هشتمین دوره لیگ برتر پیراهن آبی پوشان پایتخت را در دیدار مقابل ابومسلم مشهد بر تن کرد.
او پیش از این در تیم های جوانان و امید استقلال هم بازی می کرد.
حیدری سابقه حضور در تیم های ابومسلم، پاس، سپاهان و پیکان و همچنین 59 بازی تیم ملی را در کارنامه دارد.
ورزشی*9104

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش خسرو حيدري استقلال تهران خداحافظي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۹۰۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) قاب به یادماندنی استقلالی ها با آقای رکورددار

مربیان و بازیکنان استقلال در آخرین تمرین این تیم با پیراهن شماره ۲۰۰ که نام روزبه چشمی روی آن نقش بسته بود، همبازی خود را غافلگیر کردند و به اتفاق عکس دسته جمعی گرفتند.

روزبه چشمی جمعه گذشته در اراک، دویستمین بازی خود را با پیراهن استقلال انجام داد.

منبع: خبرآنلاین

tags # روزبه چشمی ، استقلال سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • گل گهر سیرجان ۲ - ۲ استقلال خوزستان/ آبی پوشان از شکست در کویر گریختند
  • استقبال خوب هواداران استقلال از بازی فردا
  • طلایی پوشان فاتح شهرآورد نصف جهان
  • استقلال سبزپوش شد/ حضور بازیکنی با یک چشم + عکس
  • آخرین تمرین ملی پوشان فوتسال پیش از شروع جام ملت‌ها
  • با احترام به اسطوره پرسپولیس؛ جای بازیکن پولکی در قلب‌ها است
  • پیروزی استقلال آبی پوشان ملاثانی در فوتبال دسته اول کشور
  • دربی اصفهان را یک همدانی سوت می‌زند
  • استوری جالب همسر رافائل سیلوا از پسرش با پیراهن استقلال + عکس
  • (عکس) قاب به یادماندنی استقلالی ها با آقای رکورددار