Web Analytics Made Easy - Statcounter

برانت طی ۲۴ بازی ملی موفق به ثبت ۲ گل برای مانشافت شده است. 

طرفداری- یولیان برانت در صورت جدایی از بایر لورکوزن، راه بروسیا دورتموند را در پیش خواهد گرفت.

به گزارش اسکای، گزارش‌هایی در آلمان و انگلیس از علاقه تاتنهام به این هافبک ۲۳ ساله حکایت داشتند و ضمن این که پیش از این لیورپول هم به این بازیکن ابراز علاقه کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر بایر لورکوزن در هفته پایانی بوندسلیگا از مونشن گلادباخ جلو بزند، آنگاه به رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا خواهد کرد. در این صورت برانت مایل خواهد بود تا به کار خود در بای آرنا ادامه دهد. البته حتی اگر لورکوزن به سهمیه لیگ اروپا هم دست پیدا کند، برانت با وجود پیشنهاد دورتموند ماندن در تیمش را بررسی خواهد کرد. این بازیکن که هنوز دو سال دیگر با لورکوزن قرارداد دارد، یکی از برجسته‌ترین استعدادهای فوتبال آلمان است که از قرار معلوم یک بند آزادسازی ۲۴.۶ میلیون یورویی در قراردادش می‌بیند. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۹۰۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمان نمی‌بازد/ تساوی لحظه‌آخری لورکوزن در لانه زنبورها

تیم‌های فوتبال بورسیا دورتموند و بایرلورکوزن در هفته سی‌ام بوندسلیگا به تساوی رسیدند.

به گزارش مشرق، در چارچوب هفته سی‌ام بوندسلیگا تیم‌های بورسیا دورتموند و بایرلورکوزن از ساعت ۱۹ امشب به مصاف هم رفتند.

بایرلورکوزن که هفته گذشته با برد مقابل وردربرمن، قهرمانی زودهنگام بوندسلیگا را جشن گرفت، امشب مهمان بورسیا دورتموند در ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک بود.

در حالی که این دیدار تا دقایق پایانی بدون گل در جریان بود، نیکلاس فولکروگ در دقیقه ۸۱ دروازه لورکوزن را باز کرد تا دورتموند یک بر صفر جلو بیفتد. در حالی که شاگردان ادین ترزیچ خودشان را برای جشن پیروزی و تحمیل اولین شکست به قهرمان بوندسلیگا آماده کرده بودند، جوزپ استانیشیچ در دقیقه ۸+۹۰ گل مساوی را لورکوزن را به ثمررساند. در نهایت دیدار دورتموند و لورکوزن با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

دورتموند با این تساوی ۵۷ امتیازی شد و در رده پنجم قرار گرفت تا زنبورها همچنان نبرد نزدیکی با اشتوتگارت و لایپزیش برای قرار گرفتن در بین ۴ تیم اول و کسب سهمیه لیگ قهرمانان داشته باشند. لورکوزن هم با این تساوی، ۸۰ امتیازی شد.

دیگر خبرها

  • فرمانده بایرن: شاید مدعی ‏CL‏ نباشیم ولی شانس داریم!‏
  • آاس رم 1-3 بولونیا؛ چه تیمی شایسته‌تر از بولونیا برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا؟
  • خلاصه بازی دورتموند ۱ - ۱ بایر لورکوزن + ویدئو
  • فرار دقیقه۹۷ لورکوزن از اولین باخت فصل؛ معجزه!
  • دورتموند ۱ - ۱ بایرلورکوزن/ روند شکست‌ناپذیری شاگردان آلونسو در ثانیه‌های پایانی حفظ شد+ فیلم
  • بالاخره لورکوزن باخت! ببخشید بازهم نباخت!
  • قهرمان نمی‌بازد/ تساوی لحظه‌آخری لورکوزن در لانه زنبورها
  • دورتموند ۱-۱ لورکوزن: آلونسو به هیچ تیمی نمی‌بازد
  • دورتموند 1-1 لورکوزن: آلونسو به هیچ تیمی نمی‌بازد
  • گل های تماشایی و زیبای دورتموند در مقابل بایر لورکوزن / فیلم