Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-16@14:40:46 GMT

فولاد خوزستان صفر - تراکتورسازی صفر

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۹۰۷۳۲

فولاد خوزستان صفر - تراکتورسازی صفر

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، دیدار تیم‌های فولاد خوزستان و تراکتورسازی در هفته سی ام و پایانی لیگ برتر فوتبال از ساعت ۲۱:۳۰ آغاز می‌شود.

ترکیب فولاد خوزستان:

علی غلام‌زاده، ایوب والی، میثم دورقی، حسن بیت سعید، عبدالله کرمی، عارف آقاسی، لوسیانو پریرا، صابر حردانی، سینا مریدی، رضا میرزایی، تاکافومی آکاهوشی

ترکیب تراکتورسازی:

محمدرضا اخباری، محمد طیبی، مسعود شجاعی، مهدی مهدی پور ، دانیال اسماعیلی فر، اشکان دژاگه، یوکیا سوگیتا، احسان حاج صفی ایمان سلیمی، اکبر ایمانی و ساسان

دیدار دو تیم آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

جام هجدهم زیر دستان پرسپولیس و سپاهان/ سپید رود در تهران خشک می شود؟/ مهاجری با ماشین سد راه یحیی و پدیده/ شانس آخر تراکتور در اهواز

به روز رسانی می شود ...

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۹۰۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه سنگین باشگاه فولاد خوزستان 

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، باشکایت محمد نژاد مهدی از باشگاه فولاد خوزستان، کمیته تعیین وضعیت فدراسیون، این باشگاه را به پرداخت مبلغ ۱۸ میلیارد و ۵۷۹ میلیون و ۱۴۲ هزار و ۵۰۰ ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۷۰۸ میلیون و ۷۹۴ هزار و ۲۸۶ ریال بابت هزینه دادرسی درحق خواهان محکوم کرد.


باشگاه فولاد خوزستان در شکایت علیرضا کوشکی به پرداخت مبلغ ۱۱ میلیارد و ۱۸۷ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۴۲۶ میلیون و ۷۸۴ هزار و ۵۰ ریال محکوم شد.


در پرونده شکایت احسان پهلوان از باشگاه فولاد خوزستان، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۳۳ میلیارد و ۶۸۷ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ یک میلیارد و ۲۸۵ میلیون و ۱۵۹ هزار و ۵۰ ریال بابت هزینه دادرسی محکوم شد.


تیم فولادخوزستان هم اکنون در مکان سیزدهم جدول رده بندی مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور قرار دارد.

دیگر خبرها

  • جریمه سنگین باشگاه فولاد خوزستان 
  • آماده‌سازی ویژه دقیقی برای جدال حساس مقابل استقلال
  • ضربه ۱۴۰ میلیاردی به طارمی قبل از انتقال به اینتر!
  • گاف 21 میلیاردی فولاد خوزستان؛ مهدی رحمتی در خانه بماند هم پول می‌گیرد!
  • دیدار جمعی از مدیران فولاد اکسین با خانواده شهدا
  • حال نفت آبادان، فولاد ‌و استقلال خوزستان خوب نیست
  • کنت باید ادعای ویسی را بار دیگر اثبات کند
  • پوریا سرآبادانی گربه سیاه فولاد خوزستان
  • طارمی برای پورتو گلزنی کرد +فیلم
  • حضور «مهدی طارمی» روی نیمکت پورتو مقابل فامالیکائو