Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-16@17:28:06 GMT

اعتراض جواب داد؛ کوچ استقلال به شبکه 5

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۹۰۷۵۲

اعتراض جواب داد؛ کوچ استقلال به شبکه 5

باشگاه استقلال اعلام کرد که بازی این تیم مقابل سپیدرود در هفته پایانی لیگ برتر از شبکه 5 پخش می‌شود.

به گزارش مشرق، باعنایت به خواسته هواداران بیشمار و فهیم استقلال و پیگیری‌های انجام شده توسط مدیرعامل باشگاه و رایزنیهای صورت گرفته و همکاری و مساعدت وزارت محترم ورزش و جوانان مسابقه استقلال و سپیدرود از شبکه ۵ تلویزیون پخش خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از پیگیری‌های لازم توسط مدیرعامل باشگاه استقلال و جهت رفاه هواداران گرامی، آن دسته از عزیزانی که در ورزشگاه حضور ندارند، از شبکه ۵ سیما این دیدار را تماشا می‌کنند. ضمن این که شبکه ۵ HD نیز برای هواداران محترم در دسترس است.

منبع: سایت باشگاه استقلال

منبع: مشرق

کلیدواژه: رونق تولید وعده های روحانی بازار سکه و ارز بندر فجیره استقلال سپیدرود رشت شبکه 5

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۹۰۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض مدیران استقلال به واگذاری پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، حضور در لیگ قهرمانان آسیا، نیازمند دریافت مجوز حرفه‌ای برای دو تیم بزرگ پایتخت است. استقلال و پرسپولیس تنها در شرایطی می‌توانند به صورت همزمان در بزرگترین تورنمنت باشگاهی قاره شرکت کنند که سهام آن‌ها از مالکیت وزارت ورزش خارج شده و به بخش خصوصی واگذار گردد تا مسئله مالکیت مشترک حل شود.

برای حل این معضل طی ماه‌های گذشته جلسات فراوانی میان وزارت ورزش و جوانان، وزارت اقتصاد و دارایی و مدیران دو باشگاه برگزار گردیده است تا مسئله مربوط به مالکیت مشترک حل شود. در ابتدا از سازمان تامین اجتماعی به عنوان خریدار باشگاه پرسپولیس و هلدینگ خلیج فارس در مقام خریدار استقلال یاد شد که هیچ کدام از این دو اتفاق رخ نداد.

در ادامه نیز پای بانک‌ها به این مسئله باز شد. از بانک های ملت و تجارت به عنوان خریدار پرسپولیس و استقلال اخبار فراوانی در رسانه‌ها منتشر گردید. سپس عنوان شده بود که ابتدا باشگاه پرسپولیس به بانک ملت واگذار می‌شود تا مشکل مربوط به مالکیت مشترک دو باشگاه حل گردد و پس از آن نیز پروسه واگذاری استقلال انجام خواهد شد.

با این حال بحث واگذاری سرخابی‌ها به این دو بانک نیز بی‌نتیجه بود تا اینکه در جدیدترین اقدام در نظر گرفته شده، قرار است که یک کنسرسیوم متشکل از پنج بانک 85 درصد از سهام باشگاه پرسپولیس را خریداری کرده تا حداقل با واگذاری یکی از این دو باشگاه موضوع مربوط به مالکیت مشترک حل شود و دو تیم بتوانند مجوز حرفه‌ای حضور در لیگ قهرمانان آسیا را دریافت کنند.

هرچند که واگذاری پرسپولیس به این پنج بانک می‌تواند دو تیم را از خطر بزرگ حذف از لیگ قهرمانان آسیا نجات دهد اما با اعتراض مدیران استقلال همراه شده است. چرا که در تمامی اقدامات در نظر گرفته شده جهت واگذاری سهام دو باشگاه، این پرسپولیس بود که برای واگذاری در اولویت قرار گرفته بود.

هم در زمان مطرح شدن واگذاری دو تیم به بانک های ملت و تجارت و هم در آخرین راهکار در نظر گرفته شده برای واگذاری 85 درصدی سهام دو باشگاه، ابتدا قرار هست که پرسپولیس از مالکیت مشترک خارج شود و استقلال به مالکیت خود تحت نظر وزارت ورزش و جوانان ادامه دهد تا در ادامه برای آبی‌ها نیز راه چاره‌ای اندیشیده شود.

این مسئله ای است که با اعتراض مدیران استقلال همراه شده و آنها اعتقاد دارند می بایست پروسه واگذاری آبی ها نیز همزمان با سرخ ها پیش برود چرا که ممکن است این کار منجر به تأخیر فراوان در تعیین تکلیف استقلال و از دست رفتن پیش فصل لیگ آینده شود.

دیگر خبرها

  • اعتراض مدیران استقلال به واگذاری پرسپولیس
  • پیگیری برای اجرای اعتراض اینترنتی به جرائم رانندگی
  • پیگیری برای اجرای اعتراض اینترنتی به جرایم رانندگی
  • پیگیری برای اجرای اعتراض اینترنتی به جرائم رانندگی/ افزایش مبلغ جریمه‌ها هنوز ابلاغ نشده است
  • پایان تقابل هواداران و طلایی پوشان؛ اصفهان پشت سپاهان
  • توقف در جریان حساس‌ترین بازی لیگ یک
  • جریمه هواداران پرسپولیس قطعی شد
  • یک پرسپولیسی: جواب استقلالی‌ها را ندهید!
  • هواداران سپاهان نام یک سرمربی را فریاد زدند | پایان روزهای مورایس در اصفهان
  • توصیه پیشکسوت پرسپولیس؛ جواب استقلالی‌ها را ندهید!