Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری مهر:هفته سی ام رقابت های فوتبال لیگ برتر از ساعت ۲۱:۳۰ امروز پنجشنبه به طور همزمان آغاز شد که نتایج این دیدارها را به طور زنده مشاهده می کنید:

* سپاهان اصفهان صفر - استقلال خوزستان صفر

* پارس جنوبی صفر - پرسپولیس صفر

* استقلال تهران یک - سپیدرود رشت صفر
گل: مهدی قائدی(۶)

* فولاد خوزستان صفر - تراکتورسازی صفر

* ماشین سازی تبریز صفر - پدیده مشهد صفر

* نفت مسجدسلیمان صفر - ذوب آهن صفر

* نساجی مازندران صفر - پیکان صفر

* سایپا صفر - صنعت نفت صفر

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: فردا

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال ایران هفته پایانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۹۰۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشیدی: استقلال نصف جان‌مان کرد/ حسینی نباید محروم می‌شد

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: استقلال در ۱۰ دقیقه پایانی بازی با شمس آذر قزوین نصف جان‌مان کرد. - اخبار ورزشی -

منصور رشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره شرایط تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: استقلال در 10 دقیقه پایانی بازی با شمس آذر ما را نصف جان کرد. کاری ندارم که بدنسازی تیم چطور پیش رفته است، ولی نباید یک تیم در 10 دقیقه پایانی به راحتی به استقلال فشار بیاورد. استقلال صدرنشین لیگ است و نباید اینطور بازی کند. مشکل یا از بدنسازی است یا به لحاظ روحی و روانی نتوانسته بودند تا آخر تمرکز داشته باشند. استقلال یکی دو بازی در خط دفاعی خوب کار می‌کند، ولی به یکباره می‌بینیم در چنین بازی ناهماهنگی بیشتر نشان داده می‌شود. البته مصدومیت و محرومیت‌ها بی‌تأثیر نیست.

وی در ادامه افزود: استقلال در دقایق پایانی در لاک دفاعی فرو رفت. جواد نکونام هم تعویض‌های بدی انجام داد. از دقیقه 70 مشخص بود که بلانکو و مهرداد محمدی خسته هستند. ابوالفضل جلالی و صالح حردانی نیز همین شرایط را داشتند و باید زودتر تعویض می‌شدند. این سلیقه مربی بود که چطور تعویض کند، چیزی که اما ما می‌دیدیم باید زودتر تعویض می‌شدند.

پیشکسوت باشگاه استقلال راجع به محرومیت سیدحسین حسینی به دلیل اتفاقات بازی این تیم در خانه آلومینیوم اراک گفت: هواداری به زمین آمد و حسینی هم واکنش نشان داد. به عقیده من دروازه‌بان استقلال کار خطایی نکرد که اینطور جریمه سنگین برای او در نظر بگیرند و یک جلسه هم محرومش کنند. حسینی کاری نکرد که این همه با سخت‌گیری علیه او رأی صادر کنند.

رشیدی در مورد بازی بعدی استقلال که با تراکتور در تبریز خواهد بود، خاطر نشان کرد: همه بازی‌ها سخت است و نمی‌توان گفت این هفته استقلال کار سختی دارد. تیم‌ها در نیم‌فصل دوم شناخت کاملی از هم دارند و می‌دانند از بازی چه می‌خواهند. تیمی که برای قهرمانی می‌جنگد باید دنبال پیروزی باشد. سرمربی استقلال باید به لحاظ روحی و روانی روی بازیکنان کار و آنها را آماده پیروزی کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ساعت پخش زنده بازی لیورپول و اورتون + پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی منچستر یونایتد و شفیلد یونایتد +پخش آنلاین
  • دیگر هیچ مسابقه‌ای رایگان نیست
  • تعیین تیم های داوری لیگ برتر با تایید کارگروه صیانت
  • غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور
  • یک بازی لیگ برتر بدون تماشاگر شد
  • مطلق‌زاده: فوتبال برای مسئولان خوزستان مهم نیست
  • آبشک: جای استقلال خوزستان رده چهاردهم جدول نیست
  • رشیدی: استقلال نصف جان‌مان کرد/ حسینی نباید محروم می‌شد
  • تیم منتخب هفته بیست و چهارم لیگ‌برتر