Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-16@20:02:30 GMT

دقیقه ۲۰/ بازی پرفشار پارس جنوبی و پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۹۰۸۰۴

دقیقه ۲۰/ بازی پرفشار پارس جنوبی و پرسپولیس

تیم‌های فوتبال پارس جنوبی‌جم و پرسپولیس در آخرین هفته لیگ برتر فوتبال ایران به مصاف هم رفته‌اند.

به گزارش ایسنا، تیم‌های فوتبال پارس جنوبی‌جم و پرسپولیس در آخرین هفته لیگ برتر فوتبال ایران به مصاف هم رفته‌اند. در ادامه گزارش لحظه به لحظه این مسابقه را می‌خوانید:

این مسابقه از ساعت ۲۱:۳۰ در ورزشگاه تختی شهر جم آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پارس جنوبی‌جم صفر - پرسپولیس صفر

گل:

کارت قرمز:

کارت زرد: شجاع خلیل‌زاده (دقیقه ۱۲)

تا دقیقه ۱۰ مسابقه با اینکه صحنه حساسی به وجود نیامد اما بازیکنان دو تیم بازی را پر شور و حرارت دنبال می‌کنند. بازی در این دقایق بیشتر در اختیار میزبان مسابقه بود و آن‌ها در لحظاتی به دروازه پرسپولیس نزدیک شدند.
بعد از این هم بازیکنان پرسپولیس نتوانستند از زیر فشار پارس خارج شوند و توپ در بیشتر دقایق بازی در اختیار تیم پارس و در زمین پرسپولیس بود.

دقیقه ۱۶: بازیکنان پرسپولیس با چند پاس سریع پشت محوطه جریمه پارس وارد محوطه جریمه شدند اما نتوانستند از این حمله سودی ببرند.

دقیقه ۱۹: میرهادی میر جوان، بازیکن پارس جنوبی با یک ضربه سر در ون محوطه جریمه پرسپولیس، دروازه این تیم را تهدید کرد.

ادامه دارد…

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم فوتبال پارس جنوبی جم تيم فوتبال پرسپوليس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۹۰۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدایی مهاجم نفرین شده گل‌گهر قطعی شد

به گزارش "ورزش‌سه"، میشل تی‌ورده پیش از تعطیلات نوروز ایران را ترک کرده بود و با شروع دور جدید تمرینات گل‌گهر بازگشتی به ایران نداشت.
اولین بازی این مهاجم که سابقه بازی و درخشش در فاینورد را داشت، در دیدار رفت برابر پرسپولیس رقم خورد و او این فرصت را داشت که دو دقیقه پس از ورودش به زمین مسابقه گلزنی کند، اما تیم داوری مسابقه آن صحنه جنجالی را که هنوز هم مورد توجه اوزونیدیس سرمربی یونانی گل‌گهر قرار دارد، گل تشخیص نداد.

تی‌ورده پس از اینکه در گلزنی مقابل پرسپولیس در اولین بازی خود برای سیرجانی‌ها ناکام بود، با وجود فرصتی که سرمربی یونانی گل‌گهر به او داد، نتوانست موفقیتی کسب کند تا رفته رفته از تفکرات اوزونیدیس خارج شود. او فقط یک مسابقه به‌صورت ثابت در ترکیب گل‌گهر مقابل استقلال خوزستان به میدان رفت و در 10 بازی هم به‌صورت ذخیره وارد میدان شد تا دقایق بازی کردن او برای گل‌گهر از 239 دقیقه تجاوز نکند.

شاید اگر ضربه سر تی ورده به پرسپولیس با تصمیم متفاوتی از سوی داوران مسابقه مواجه می شد، سرنوشت این بازیکن در گل گهر هم تغییر می‌کرد.

عکس‌های تمرینات گل‌گهر را که در سال جدید مرور می‌کنیم، از این مهاجم سورینامی که سابقه بازی در تیم‌های پایه هلند را هم دارد، خبری نیست تا مشخص شود که پس از ترک ایران در روزهای پایانی سال 1402 با مدیران باشگاه برای جدایی توافق نکرده و به این ترتیب حضور او بیش از چند ماه در فوتبال ایران طول نکشید.

دیگر خبرها

  • چلسی ۶-۰ اورتون: هشدار بزرگ به تیم گواردیولا
  • دربی سرخابی‌ها در امارات به سود قایدی و کلباء
  • اینتر ۲-۲ کالیاری: دست‌انداز کوچک در راه اسکودتو
  • برای اونای امری آرسنال با برنتفورد فرقی ندارد!
  • ساپینتو، مهری یک قدم تا قهرمانی
  • گام بزرگ ساپینتو و مهری به سمت قهرمانی
  • ساسولو 3-3 میلان: VAR ستاره دیدار پرهیجان
  • جدایی مهاجم نفرین شده گل‌گهر قطعی شد
  • خشم مدیرعامل ملوان؛ در بازی پرسپولیس به داوری باختیم!
  • امید و عیسی و یک دونده| عاملان برد پرسپولیس، به جز داور!