Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-03-28@08:12:07 GMT

دانلود؛ صحبت های خسرو حیدری در رختکن استقلال قبل از ورود به زمین

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۹۰۸۰۷

‍‍‍‍‍‍

دانلود؛ صحبت های خسرو حیدری در رختکن استقلال قبل از ورود به زمین.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۹۰۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جو مثبت رختکن رئال مادرید؛ کهکشانی‌ها برای استقبال از کیلیان ام باپه لحظه‌شماری می‌کنند

هیچ‌کسی در رئال مادرید این نظر را ندارد که ام باپه، نظم رختکن این باشگاه را به هم می‌ریزد.

طرفداری | باشگاه رئال مادرید منتظر است تا به زودی کیلیان ام باپه را در سانتیاگو برنابئو به عنوان بازیکن جدید خود معرفی کند.

به گزارش رلوو، اطلاعات موثق حاکی از آن است که انتقال امباپه به رئال مادرید قطعی شده و تنها منتظر اعلام رسمی آن هستیم. منابعی در باشگاه رئال مادرید خبر از نهایی شدن این انتقال قبل از شروع یورو 2024 می‌دهند، و حتی برخی احتمال اعلام رسمی در روزهای آینده را مطرح می‌کنند. با وجود صحبت‌هایی مبنی بر اینکه حضور ام باپه نظم رختکن رئال مادرید را به هم می‌زند اما در بین بازیکنان جو بسیار مثبتی وجود دارد و هیچکسی در جمع ستارگان این تیم این عقیده را ندارد که حضور ستاره فرانسوی نظم رختکن را به هم می‌ریزد، بلکه آنها کاملا برعکس این موضوع فکر می‌کنند.

بیشتر بخوانید: لاپورتا: ام باپه در رئال مادرید؟ حسودی نمی‌کنم؛ او جو رختکن را خراب خواهد کرد!

تاثیر مثبت حضور کیلیان ام باپه در رئال مادرید

علیرغم صحبت‌های صورت گرفته همچون نظر رئیس باشگاه بارسلونا که حضور ام باپه جو رختکن رئال مادرید را خراب می‌کند اما در مادرید کاملا برعکس این نظر فکر می‌کنند. برخلاف برخی شایعات، هیچ نگرانی در مورد به هم خوردن نظم و انسجام رختکن رئال مادرید با حضور امباپه وجود ندارد. در واقع، بازیکنان این تیم از استقبال از او و بازی در کنار او خوشحال هستند. با وجود جذب ام باپه، رئال مادرید برنامه‌های نقل و انتقالاتی خود برای تابستان را تغییر نخواهد داد و به دنبال جذب دیگر بازیکنان مورد نظر خود نیز خواهد بود.

باشگاه رئال مادرید معتقد است که حضور ام باپه در تیم، نه تنها به نفع خود او خواهد بود، بلکه به سایر بازیکنان، به خصوص اندریک، پدیده جوان برزیلی، نیز کمک خواهد کرد. ام باپه می‌تواند با تجربه و مهارت خود، فشار را از روی دوش اندریک در اولین سال حضورش در رئال مادرید بردارد و به او در تطبیق با شرایط جدید کمک کند.

با توجه به شواهد و اطلاعات موجود، به نظر می‌رسد که انتقال کیلیان ام باپه به رئال مادرید قطعی است و این اتفاق به زودی رخ خواهد داد. این انتقال می‌تواند نقطه عطفی در تاریخ باشگاه رئال مادرید باشد و به این تیم در کسب افتخارات جدید کمک کند.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • ماجرای اخراج دایی و حضور احمدی‌نژاد در رختکن تیم ملی
  • واکنش حمید مطهری به بیانیه استقلال درباره تیم ملی
  • (ویدئو) صحبت‌های عجیب و غریب زاکانی بر روی آنتن زنده
  • واکنش دستیار قلعه‌نویی به بیانیه استقلال و انتقادات از لیست تیم ملی
  • خسرو تئاتر ایران از راز یک هنر شریف نوشت
  • ورود سامانه بارشی از اواخر هفته به استان
  • جو مثبت رختکن رئال مادرید؛ کهکشانی‌ها برای استقبال از کیلیان ام باپه لحظه‌شماری می‌کنند
  • حل مشکلات مردم با کار میدانی
  • ماشاریپوف سکوت خود درباره مشکلاتش در استقلال را شکست
  • ۸۰ سالگی خسرو شکیبایی با مهرجویی و پوراحمد