Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@04:42:56 GMT

جای خالی پرچم ایران در مسابقات جهانی تکواندو انگلیس

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۹۰۸۳۵

جای خالی پرچم ایران در مسابقات جهانی تکواندو انگلیس

لندن – ایرنا – بیست و چهارمین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی جهان در حالی در منچستر برگزار می‌شود که پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در سالن برگزاری مسابقات دیده نمی شود.

یک منبع موثق ضمن تائید این خبر به ایرنا گفت: پرچم کشورهایی که در این مسابقات حضور ندارند نصب‌شده و مقام های میزبان ادعا می‌کنند که جعبه حاوی پرچم ایران مفقودشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مسابقه های تکواندوی قهرمانی جهان با حضور 975 تکواندوکار از 150 کشور در حالی از روز چهارشنبه در شهر «منچستر» انگلیس برگزار شد که تعدادی از اعضای تیم ایران برای حضور در این مسابقات با عدم دریافت روادید روبه رو شده‌اند.
پس از تلاش‌های صورت گرفته روادید «سجاد مردانی» و «آرمین هادی پور» از اعضای تیم ملی، «سید محمد پولادگر» رئیس فدراسیون ، «علی محمدبسحاق» مربی تیم ملی و «آرش فرهادیان» صادر شد.
بااین‌حال ویزای «میر هشام حسینی» بخت نخست تیم ایران و همچنین «عرفان ناظمی» صادر نشد تا این 2 جوان شایسته حضور در مسابقات قهرمانی جهان را از دست بدهند.
در واکنش به این مشکلات «حمید بعیدی نژاد» سفیر ایران در انگلیس دریکی از صفحات مجازی خود اعلام کرد: «امروز در پیگیری مجدد صدور ویزای تیم ملی تکواندو با سفیر انگلیس در تهران گفت‌وگو کردم. وی می‌گفت بر اساس رویه قانونی، 11 روز برای رسیدگی به درخواست ویزای ورزشی زمان نیاز است و مسئولین انگلیسی به وی اطمینان داده‌اند که تمامی ویزاهایی که در این مقطع زمانی درخواست شده، صادرشده‌اند. به هر صورت، شرایط ناراحت‌کننده‌ای است»
شبد**اروپام **هـ ن **

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي انگليس تكواندو پرچم ايران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۹۰۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع تکواندوی آسیا

نایب‌رئیس کمیته ملی پارالمپیک برای حضور در مجمع عمومی تکواندو آسیا عازم ویتنام می‌شود.

به‌ گزارش ایسنا، با دعوت اتحادیه تکواندو آسیا، سیدمحمد پولادگر نایب رییس کمیته ملی پارالمپیک ایران و نایب رییس اتحادیه تکواندوی آسیا، در مجمع عمومی این اتحادیه شرکت می‌کند.

مجمع عمومی اتحادیه تکواندو آسیا، همزمان با رقابت‌های قهرمانی تکواندو و پاراتکواندو آسیا از ۲۴ اردیبهشت تا ۴ خرداد در شهر دانانگ ویتنام برگزار می شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رسولی: به اندازه فوتسالیست‌ها به ورزش‌های دیگر که پرچم ایران را بالا می‌برند توجه شود +فیلم
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع تکواندوی آسیا
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع عمومی اتحادیه تکواندو آسیا
  • برگزاری نشست هیئت رئیسه فدراسیون جهانی ووشو با حضور علی‌نژاد
  • درگیری عوامل جناح راست افراطی در لندن با پلیس
  • ارومیه میزبان مسابقه انتخابی طلا و جواهر سازی
  • قضاوت ۲ داور ایرانی در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • قضاوت دو داور ایران در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • عکس | حضور ورزشکار زن ایرانی با فرزند خردسالش در جام جهانی کره
  • حضور ۴ ووشوکار مازندرانی در پیکار‌های انتخابی جام جهانی