Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@06:54:07 GMT

تا دقیقه ۲۷/ کی‌روش بهترین فرصت سپاهان را از دست داد

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۹۰۸۵۶

تا دقیقه ۲۷/ کی‌روش بهترین فرصت سپاهان را از دست داد

دیدار سپاهان و استقلال خوزستان از ساعت ۲۱:۳۰ در ورزشگاه نقش جهان آغاز شد.

به گزارش ایسنا، دو تیم فوتبال سپاهان و استقلال خوزستان در هفته پایانی هجدهمین دوره لیگ برتر از ساعت ۲۱:۳۰ در ورزشگاه نقش جهان به مصاف هم رفتند.

سپاهان صفر - استقلال خوزستان صفر

گل: -

کارت زرد: -

کارت قرمز: -

گزارش بازی

سوت آغاز این دیدار توسط کوپال ناظمی زده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نخستین حمله جدی این دیدار توسط سپاهان در دقیقه ۲ ایجاد شد. پاس بلند مسلمان به کی‌روش رسید که او با سینه توپ را برای علی قربانی کاشت اما شوت این بازیکن از بالای دروازه به بیرون رفت.

سپاهان تا دقیقه ۱۵ توپ و میدان را در اختیار داشت و حتی می‌توانست روی کار ترکیبی کیانی، کی‌روش و شهباززاده به گل برسد اما مهاجم سپاهان به توپ نرسید و گل نخست اصفهانی‌ها به ثمر نرسید. پس از این موقعیت باز هم کی‌روش فرصت داشت که روی اوت دستی پورقاز به گل برسد اما پورحمیدی مانع از باز شدن دروازه استقلال خوزستان شد.

حملات سپاهانی‌ها تا دقیقه ۲۵ ادامه داشت اما بی‌دقتی مهاجمان این تیم در ضربات آخر مانع از گلزنی نماینده اصفهان شد. فرصت بعدی برای سپاهان در دقیقه ۲۷ رقم خورد؛ ارسال مسلمان روی سر کی‌روش نشست که ضربه این بازیکن به شکلی خطرناک از بالای دروازه به بیرون رفت.

ترکیب سپاهان: حسین پورحمیدی، مصطفی کیانی، محمدرضا شیرزادی، مهرداد پورابوالقاسم، ساسان شیرمردی، میثم کریمی، ایوب کلانتری، محمد شریفی، رضا نعامی، فرید امیری و امیرحسین باقرپور.

ترکیب استقلال خوزستان: پیام نیازمند، سعید آقایی، سیاوش یزدانی، عزت‌الله پورقاز، محمد ایرانپوریان، مهدی کیانی، محسن مسلمان، محمد کریمی، سجاد شهباززاده، مهرداد محمدی و کی‌روش استنلی.

ادامه دارد...

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تيم فوتبال استقلال خوزستان تيم فوتبال سپاهان لیگ هجدهم فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۹۰۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر ورزشگاه بازی استقلال ملاثانی-سپاهان با نظر شورای تأمین

با وجود اعلام برگزاری دیدار استقلال ملاثانی و سپاهان در مسجدسلیمان، رئیس شورای تأمین استان خوزستان دستور داد که این بازی در ورزشگاه خانگی فولاد خوزستان برگزار شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی باشگاه استقلال آبی‌پوش ملاثانی، نشست فوق‌العاده شورای ورزش استان خوزستان به ریاست معاون استاندار خوزستان و با حضور مدیران باشگاه‌های استقلال ملاثانی، فولاد خوزستان و استقلال خوزستان و نیز مدیرکل ورزش و جوانان و رئیس هیئت فوتبال استان خوزستان، امروز (چهارشنبه)‌ در راستای رفع چالش میزبانی استقلال ملاثانی در بازی‌های خانگی باقیمانده برگزار شد.

در این جلسه مقرر شد با توجه به نظر سازمان لیگ و دستور رئیس شورای تأمین استان، مسابقه دو تیم استقلال آبی‌پوش ملاثانی و سپاهان در ورزشگاه شهدای فولاد انجام شود.

طالقانی: کار استقلال خوزستان صحیح نبود؛ برای‌شان بحران می‌سازند

سه بازی خانگی باقیمانده استقلال ملاثانی در چارچوب لیگ دسته اول نیز در ورزشگاه‌های غدیر و تختی آبادان برگزار خواهند شد. همچنین در صورت تکمیل سیستم روشنایی ورزشگاه تختی، همه بازی‌های خانگی استقلال ملاثانی به این استادیوم منتقل می‌شود.

شهاوند معاون سیاسی - اجتماعی استاندار خوزستان در مورد وقایع روز یکشنبه و عدم تمکین مدیران ورزشگاه غدیر از دستور استاندار خوزستان و ریاست شورای تأمین، بابت میزبانی نکردن از دیدار استقلال ملاثانی - فجر سپاسی گفت: بدون تردید موضوع استنکاف از دستور استاندار پیگیری و مسیر قضایی نیز طی می‌شود. ظرفیت‌های دولتی و شرکت‌ها باید در مسیر رفع مشکلات استان به‌ویژه حوزه‌های ورزش و فرهنگ قرار گیرد.

استقلال ملاثانی و فجر سپاسی پشت در ماندند؛ بازی لغو شد + عکس

به گزارش تسنیم، روابط عمومی باشگاه استقلال آبی‌پوش ملاثانی پیش‌تر ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان را به‌عنوان ورزشگاه میزبان دیدار با سپاهان (در چارچوب هفته یک هشتم نهایی جام حذفی) اعلام کرده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سپاهان مثل استقلال؛ شانس قهرمانی این دو تیم کم شد!
  • بازگشت جام‌حذفی؛ فرصت تاریخی پرسپولیس برای عبور از استقلال
  • سپاهانی‌ها در انتظار نامه خوزستانی‌ها به سازمان لیگ
  • تغییر ورزشگاه بازی استقلال ملاثانی-سپاهان با نظر شورای تأمین
  • محل میزبانی استقلال‌ملاثانی از سپاهان مشخص شد
  • خط و نشان سیاوش اکبرپور برای سپاهان!
  • بحران استادیوم برای میزبانی استقلال - سپاهان
  • تکلیف میزبانی استقلال ملاثانی از سپاهان فردا مشخص می‌شود
  • بهترین‌های هفته ۲۴؛ ربیعی طلسم شکست، اصفهانی‌ها برگشتند
  • صعود بدون مسابقه سپاهان در جام حذفی؟