Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارسال پیام آیت الله سیستانی مرجعیت عالی عراق از طریق 'عبدالهادی الحکیم' به دولتمردان عراق از جمله در خصوص تنش میان ایران و آمریکا تکذیب شد.به گزارش بلاغ،«عبد الهادی الحکیم»، از شخصیت های معروف عراقی و نماینده سابق نجف در پارلمان عراق، اخبار منتشر شده مبنی بر این که وی در دیدارهای هفته گذشته خود با روسای سه گانه عراق، حامل پیام مرجعیت عالی به رهبران عراق بوده را تکذیب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در صفحه فیسبوک خود نوشت که پیامی نداشته است و دیدارش با رئیس جمهوری، نخست وزیر و رئیس پارلمان عراق در بغداد، دیدارهایی شخصی و دیدارهای قبلش با آیت الله سیستانی و دیگر مراجع نجف نیز صرفا رمضانی بوده و هیچ ارتباطی با مسائل و تحولات سیاسی نداشته است.

پیشتر برخی رسانه های منطقه مدعی شده بودند آیت الله سیستانی از طریق الحکیم از روسای عراق خواسته در تنش میان ایران و آمریکا بیطرفی عراق را حفظ کنند.

یکی از این رسانه ها مدعی شده بود که از قول دو کارشناس ناشناس، مدعی شد که مرجعیت عالی عراق از طریق عبدالهادی الحکیم به روسای سه گانه عراق پیغام داده است که عراق را از دعوای ایران و آمریکا دور نگه دارند.

این رسانه همچنین مدعی شده بود که علت ارسال پیام محرمانه آیت الله سیستانی به رهبران عراق دلایل زیادی دارد از جمله این که او (نمی خواهد) طرفدار جبهه مقابل ایران جلوه کند.

             

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۹۱۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار پلیس فتا درمورد شگرد کلاهبرداران اینترنتی

یکی از شگرد‌های مجرمین سایبری به جهت کلاهبرداری، دسترسی غیر مجاز به شبکه‌های اجتماعی دوستان و نزدیکان شما و سپس ارسال پیام به جهت واریز وجه و یا ارز دیجیتال برای شما می‌باشد.

لذا از هموطنان عزیز درخواست داریم تا چنانچه با اینگونه پیام‌ها حتی از طرف خانواده خود مواجه گردیدند قبل از واریز وجه از طریق تماس تلفنی صحت آن را بررسی نمایند چرا که ممکن است شبکه اجتماعی ارسال کننده هک شده باشد.

مهمترین راهکار مقابله با دسترسی غیر مجاز به شبکه‌های اجتماعی، فعالسازی قابلیت احراز هویت دو مرحله‌ای است که در واقع می‌تواند به عنوان یک سپر امنیتی مضاعف برای شما عمل نماید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • آموزش: کاربردی‌ترین ترفندهای واتس‌اپ
  • مشکل آب روستای شعیب نبی شوشتر از زبان اهالی
  • ارسال پیام و درخواست واریز وجه و ارز دیجیتال، شگرد جدید کلاهبرداران اینترنتی
  • جزئیات مذاکرات محرمانه میان ایران و امریکا برای ایجاد آتش بس در منطقه
  • روایت نشریه اماراتی از جزئیات مذاکرات محرمانه ایران و امریکا
  • آمریکا: عملیات نظامی محدود در رفح می‌تواند رهبران باقی‌مانده حماس را از بین ببرد
  • نتانیاهو: هدفم از لغو سفر هیئتی به واشنگتن ارسال پیام به حماس بود
  • عراق همچنان «خویشاوند» ایران / روابط تهران- بغداد در ۱۴۰۲
  • هشدار پلیس فتا درمورد شگرد کلاهبرداران اینترنتی
  • آیین «رمضونیکه» سیستانی‌های گلستان