Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-16@17:10:19 GMT

پرسپولیس، قهرمان لیگ هجدهم شد

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۹۱۳۴۵

شاگردان برانکو سومین جام متوالی را کسب کردند.

طرفداری- تیم های پرسپولیس و پارس جنوبی در هفته پایانی لیگ خلیج فارس از ساعت 21:30 در جم به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان این دیدار پرسپولیس موفق شد پیروز شود.

پرسپولیس با این پیروزی 61 امتیازی شد و موفق شد قهرمان لیگ هجدهم خلیج فارس شود. این سومین قهرمانی متوالی سرخپوشان در لیگ خلیج فارس بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۹۱۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایرلورکوزن قهرمان فصل ۲۴-۲۰۲۳ بوندسلیگا شد

شیرها پس از ۳۱ سال موفق به کسب جام شدند. آن‌ها آخرین‌بار در فصل ۹۳-۱۹۹۲ موفق شده بودند فاتح جام حذفی آلمان شوند. 

به گزارش طرفداری، بایرلورکوزن مزد عملکرد درخشانش زیر نظر ژابی آلونسو در فصل ۲۴-۲۰۲۳ را گرفت و به فاصله پنج مسابقه تا پایان کار، قهرمان بوندسلیگا نام گرفت.

لورکوزن با کسب بیست و پنجمین برد خود، در صدر جدول ۷۹ امتیازی شد و رسیدن به آن‌ها برای بایرن مونیخ و اشتوتگارت ۶۳ امتیازی، از نظر ریاضی غیرممکن شد. این پایانی بر روند یازده سال قهرمانی پیاپی بایرن مونیخ در لیگ آلمان محسوب می‌شود. حالا چالش ریش قرمز و تیمش، حفظ روند شکست ناپذیری در این فصل، پیشروی در لیگ اروپا و قهرمانی در فینال دی اف بی پوکال خواهد بود. 

گفتنی است بر اساس سنت فوتبال آلمان، جام قهرمانی لورکوزن در آخرین بازی فصل (۳۴ روز دیگر و در مصاف خانگی با آگزبورگ) به این تیم اهدا خواهد شد.

????جو دیدنی ورزشگاه بای آره نا بعد از قهرمانی بایرلورکوزن???? ????هجوم هواداران لورکوزن به داخل زمین؛ پس از قهرمانی تاریخی???? کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: یک اتفاق بی سابقه در تاریخ فوتبال آلمان ميشاييل بالاک: با بايرلورکوزن به دنبال قهرماني بوندس‌ليگا هستم

دیگر خبرها

  • برگزاری سومین همایش روایت پیشرفت در لرستان
  • احمد اقتداری، پدر مطالعات خلیج فارس بود + فیلم
  • انتقال ۷۷۴ میلیون لیتر انواع فرآورده نفتی در منطقه خلیج‌فارس
  • سیمونه اینزاگی سومین سرمربی سری آ با گلزنی در 40 بازی پیاپی
  • بایرلورکوزن قهرمان فصل ۲۴-۲۰۲۳ بوندسلیگا شد
  • انتقال بیش از ۷۷۴ میلیون لیتر انواع فرآورده نفتی در منطقه خلیج‌فارس
  • فرار سروش رفیعی از دو اخراج متوالی!
  • فرار سروش از دو اخراج متوالی!
  • فریاد خیبر خیبر یا صهیون از قلب خلیج فارس
  • رشد 23 درصدی ارزش صادرات منطقه ویژه خلیج فارس