Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-23@15:10:37 GMT

دور افتخار خسرو حیدری در آزادی

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۹۱۴۲۱

خرداد؛ خسرو حیدری در حضور حدود ۱۲ هزار نفر تماشاگر از فوتبال خداحافظی کرد.
به گزارش ایسنا، تیم‌های استقلال و سپیدرود امشب (پنجشنبه) در چارچوب هفته پایانی لیگ هجدهم به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی ۲ بر یک آبی‌پوشان به پایان رسید.
نیمه دوم این دیدار بیشتر تحت تاثیر خداحافظی خسرو حیدری بود. کادرفنی استقلال در دقیقه ۵۸ تصمیم گرفت که حیدری را به زمین بفرستد که این موضوع باعث شد که تماشاگران از همان لحظه تا حدود ۱۰ دقیقه پس از به میدان آمدنش، او را به شدت تشویق کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


هنگام تعویض حیدری و تبریزی، پژمان منتظری و چند بازیکن دیگر به سمت حیدری آمدند که منتظری بازوبند کاپیتانی را هم به او داد.
این بازیکن باتجربه استقلال با چشمانی گریان به میدان آمد.‌
بازیکنان استقلال پس از به میدان آمدن خسرو حیدری تلاش زیادی کردند که او را در موقعیت گل یا پاس گل قرار دهند اما شانس با او همراه نبود و نتوانست در آخرین بازی دوران حرفه‌اش گل بزند یا پاس گل بدهد.
در دقیقه ۸۳ درگیری کوچکی بین بازیکنان استقلال و سپیدرود رخ داد که این موضوع به شعار هوادران استقلال علیه سپیدرود و کنایه آن‌ها درباره سقوط تیم رشتی به لیگ یک منجر شد.
تماشاگران استقلال در این نیمه علیه وزیر ورزش و جوانان شعار دادند.
خسرو حیدری پس از پایان بازی در ورزشگاه آزادی دور افتخار زد.
این دیدار در حضور حدود ۱۲ هزار تماشاگر برگزار شد.

منبع: خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۹۱۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش +عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سردار حسن حسن‌زاده فرمانده سپاه محمد رسوال‌الله (ص) تهران بزرگ و هیئت همراه، با امیر کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش دیدار و ایام ارتش را به وی تبریک گفت.

بنابر گزارش تسنیم، فرماندهان سپاه تهران بزرگ و نیروی زمینی ارتش در این نشست بر تعامل، همراهی و هم‌فکری در عرصه‌های مختلف برای تحقق بخشیدن به فرمایشات فرمانده معظم کل قوا(مدظله‌العالی) تأکید کردند.

همچنین امیر حیدری، سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به سردار حسن حسن‌زاده، فرمانده سپاه محمد رسوال‌الله (ص) تهران بزرگ، تبریک گفت.

27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898682

دیگر خبرها

  • جزئیات دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش +عکس
  • استقلال روز چهارشنبه به میدان می‌رود
  • رشیدی: استقلال نصف جان‌مان کرد/ حسینی نباید محروم می‌شد
  • جلالی و فرصت شکستن رکورد 15 ساله!
  • شمس آذر به استقلال باخت، اما شمایل یک تیم بازنده را نداشت
  • مهیج‌ترین هفته فصل لیگ برتر را دیدیم
  • خلاصه بازی سپاهان و ملوان + فیلم
  • خلاصه بازی ذوب‌آهن و آلومینیوم + فیلم
  • پیشکسوت استقلال: با این روند صدر را از دست می دهیم
  • حسینی مقابل تراکتور به میدان می‌رود