Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@01:30:23 GMT

پرسپولیس به سومین قهرمانی متوالی خود در لیگ برتر دست یافت

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۹۱۴۶۵

پرسپولیس به سومین قهرمانی متوالی خود در لیگ برتر دست یافت

بوشهر-ایرنا- از هفته سی ام لیگ برتر پنجشنبه شب پرسپولیس با برتری برابر پارس جنوبی جم به سومین قهرمانی متوالی خود در لیگ برتر فوتبال کشور دست یافت.

به گزارش ایرنا، در این دیدار که در استادیوم تختی شهر جم و در حضور 15 هزار هوادار برگزار شد پرسپولیس با نتیجه یک بر صفر از سد میزبان خود گذشت.
این دیدار ابتدا با بازی رو به جلو تیم پارس جنوبی جم آغاز شد ولی از دقیقه 30 بازیکنان پرسپولیس بودند که برتری نسبی خود را بر حریف دیکته کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در ادامه پرسپولیس ها در 15 دقیقه پایانی ماریو بودیمیر در دقیقه 41 این دیدار سانتر مهدی ترابی از سمت چپ پشت مدافعان پارس جنوبی را به تک گل این دیدار برای پرسپولیس تبدیل کرد.
در نیمه دوم این دیدار پرسپولیس و پارس جنوبی جم بازی متعادلی از خود به نمایش گذاشتند و حمله های نصف و نیمه آنها گلی در برنداشت تا در نهایت شاگردان برانکو ایوانکوویچ سومین قهرمانی پیاپی خود را با پرسپولیس جشن بگیرند.
پارس جنوبی: رحمان احمدی، حامد نورمحمدی، مجتبی لطفی، سعید محمدفرد، سید محمد ستاری، میثم‌نقی‌زاده، حسین پورامینی، روح‌الله سیف‌اللهی(77 - متین کریم زاده)، شهرام گودرزی، محمد نوری( 57 - مجید علیاری) و میرهادی میرجوان
سرمربی: مهدی تارتار
پرسپولیس: علیرضا بیرانوند- محمد نادری ،سیدجلال حسینی، شجاع خلیل زاده،مهدی شیری- کمال کامیابی نیا، احمد نوراللهی، مهدی ترابی، سیامک نعمتی (67- ربیع خواه) -ماریو بودیمیر و علی علیپور.
سرمربی: برانکو ایوانکوویچ
قضاوت این دیدار را اشکان خورشیدی به همراه کمک‌های خود علیرضا ایلدروم و مهدی عالیقدر بر عهده داشت.
7212/6047/6045

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش ليگ برتر فوتبال پارس جنوبي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۹۱۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمد عمری با ملوان اوج گرفت (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، محمد عمری که این هفته در دیدار مقابل پرسپولیس حدود یک نیمه فرصت بازی پیدا کرد، خط دفاعی سرخپوشان را به شدت آزار داد و مدافعان این تیم را بارها دریبل زد و موفق شد خود را به عنوان بهترین بازیکن تیمش مطرح کند.

عمری از زمان پیوستن به تیم ملوان در ترکیب این تیم کاملا موثر عمل کرده و حالا برای بازی با سپاهان نیز انگیزه بسیار زیادی دارد تا خود را در این دیدار حساس نشان دهد و برای تیمش موثر عمل کند.

او که این فصل با پرسپولیس در رقابت آسیایی حضور داشت، امیدوار است با پیروزی در بازی با سپاهان تیمش را به منطقه آسیایی برساند و موفق شود برای فصل آینده هم در آسیا به میدان برود.

دیگر خبرها

  • صعود پورتو به فینال جام حذفی با گلزنی مهدی طارمی
  • کردستان برای سومین سال متوالی میزبان زوار اربعین می شود
  • معرفی افراد برتر در مسابقات کاراته قهرمانی پسران کشور
  • محمد عمری با ملوان اوج گرفت (عکس)
  • پایان داوری چهارمین مسابقه سراسری عکس حوادث و سوانح  با محوریت خشکسالی
  • کاراته قهرمانی کشور؛ معرفی نفرات برتر رده سنی امید‌ها
  • شوک فدراسیون به استقلال؛ پرسپولیس یک امتیاز جلو افتاد | با این حکم قهرمانی سرخ ها راحت تر شد
  • دعوت ستاره قطری پرسپولیس از قاری قرآن نوجوان
  • نقش مهم محبی در پیشرفت روستوف
  • اهدای بیش از ۲ هزار واحد خون و پلاکت در ماه مبارک رمضان