Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@23:28:32 GMT

جشن بقای نفت مسجد سلیمان با تساوی مقابل ذوب آهن

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۹۱۴۹۲

جشن بقای نفت مسجد سلیمان با تساوی مقابل ذوب آهن

تهران- ایرنا- شاگردان «فیروز کریمی» در آخرین بازی فصل خود در خانمه مقابل ذوب آهن با کسب تساوی 2 بر 2 جشن بقا در لیگ را برپا کردند.

ذوب آهنی ها که با کسب نتایجی تحسین برانگیز در لیگ قهرمانان آسیا پس از حذف استقلال و پرسپولیس، به عنوان تنها نماینده ایران خود را به مرحله حذفی رسانده اند، در آخرین بازی فصل در برابر شاگردان فیروز کریمی صف آرایی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این دیدار ذوبی ها با ترکیب زیر راهی میدان شدند:
معراج اسماعیلی، هادی محمدی، وحید محمدزاده، حمید ملکی، مجتبی مقتدایی، زبیر نیک نفس، رضا رحیمی، ماریون سیلوا، مهران درخشان مهر، کریستین اوساگونا و رضا حبیب‌زاده.
فیروز کریمی با این یازده بازیکن به دیدار ذوب آهن رفت:
حبیب فرعباسی - موسی کولیبالی - مجتبی بیژن - حکیم نصاری - میلاد خدایی اصل - یوسف وکیا –اسماعیل شریفات -اکبر آفاقی - صادق صادقی - علیرضا علیزاده - فرشید پاداش.
در دقیقه 22 نیمه نخست درخشان مهر گل نخست بازی را به ثمر رساند و 11 دقیقه بعد حکیم نصاری بازی را به تساوی کشاند تا 2 تیم با تساوی به رختکن بروند.
در نیمه دوم مجتبی بیژن در دقیقه 66 میزبان را پیش انداخت اما اوساگونا با گل دقیقه 93 خود منصوریان را از شکست در آخرین بازی فصل نجات داد.
ورزشی**3991**2024

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش ذوب آهن نفت مسجد سليمان ليگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۹۱۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقاومت سنگربان بولونیا مقابل سردار آزمون شکست

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، به نقل از quotidiano؛  دروازه بان بولونیا در بازی مقابل ااس رم عملکرد قابل قبولی داشت و در مقابل حملات تیم رم بازی قابل قبولی ارائه کرد، او در مقابل ضربه سردار آزمون دوبار ایستادگی کرد، اما مهاجم ایرانی بالاخره مقاومت او را شکست.   تیم رم با گل سردار آزمون اختلاف را کم کرد، اما گل سوم بولونیا کار رم را تمام کرد. سردار آزمون در بازی مقابل بولونیا در دقیقه ۵۲ وارد زمین شد و در دقیقه ۵۶ گل رم را وارد دروازه تیم بولونیا کرد.   این بازی در نهایت ۳ بر ۱ به سود تیم فوتبال بولونیا به پایان رسید و تیم رم با ۵۵ امتیاز در ره پنجم قرار دارد.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • یونایتد 4-2 شفیلد: تن‌هاخ مقابل قعرنشین هم چالش دارد
  • پرسپولیس در یک‌هشتم جام حذفی؛ ۲۵ صعود از ۳۱ حضور
  • اولین تمرین اودینزه تحت هدایت فابیو کاناوارو / عکس
  • افغانستان 1 تاجیکستان 2، تاریخ‌سازی تاجیک‌ها
  • مهاجم استقلالی در اصفهان، دور از دست حسینی (عکس)
  • مقاومت سنگربان بولونیا مقابل سردار آزمون شکست
  • واکنش سردار آزمون به گلزنی مقابل بولونیا
  • رسوایی در برزیل: روی تیته آب دهان انداختند!
  • پیرمرد رکورد بردهای خانگی را حفظ کرد (عکس)
  • برتری پورتو با پاس گل طارمی