Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@01:53:06 GMT

920 میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید در بوشهر پرداخت شد

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۹۱۴۹۳

920 میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید در بوشهر پرداخت شد

بوشهر-ایرنا- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: از محل تسهیلات رونق تولید 920 میلیارد ریال تسهیلات نوسازی و بهسازی به 41 واحد تولیدی این استان پرداخت شد.

به گزارش ایرنا، سید حسین حسینی محمدی عصر پنجشنبه در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان بوشهر افزود: پرداخت بخش اندکی از تسهیلات رونق تولید در سال گذشته به امسال موکول شده که در روزهای آینده پرداخت می شود و برای سال جاری نیز 18 طرح تولیدی در مرحله دریافت تسهیلات نوسازی قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: یکی از واحدهای متقاضی شرکت تولیدی بوشهر چرم است که پس از گذشت 13 سال تعطیلی اکنون برای بازسازی و نوسازی ماشین‌‌آلات اقدام کرده و با فعال شدن آن 200 نفر مشغول بکار می‌شوند.
حسینی محمدی با اشاره به اعتبارات بند الف تبصره 18 در راستای رونق تولید گفت: براساس تفاهم‌نامه منعقد شده در راستای مصوبات سفر استانی رئیس جمهوری 112 میلیارد ریال برای نوسازی و بهسازی سه واحد تولیدی به استان بوشهر ابلاغ شده است.
وی تصریح کرد: این تسهیلات از سوی بانک صنعت و معدن برای پرداخت به واحدهای تولیدی بررسی شده است.
حسینی محمدی اظهار کرد: از محل تسهیلات بند الف تبصره 18 قانون بودجه سهم بانک ملی 80 میلیارد ریال است که تاکنون چهار تفاهمنامه در این زمینه منعقد شده است.
وی یادآور شد: برای سال جاری تاکنون 53 طرح تولیدی برای استفاده از تبصره بند الف تبصره 18 نام نویسی کردند.
7212/6047/6045

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد تسهيلات رونق توليد بانك

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۹۱۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات مسکن روستایی در ایلام پرداخت شد

حبیب الله محبی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایلام گفت: از آغاز فعالیت دولت سیزدهم تاکنون اقدامات و فعالیت‌های مهمی در حوزه مسکن روستایی در استان ایلام رخ داده که منجر به مهاجرت معکوس در بسیاری از روستا‌های این استان شده است.

وی گفت: در این مدت (۲ سال گذشته) ۱۴ هزار و ۹۰ میلیارد ریال تسهیلات ویژه مسکن روستایی به هشت هزار و ۲۴۸ نفر پرداخت شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان ایلام با اشاره به پرداخت مبلغ ۴۵۰ میلیارد ریالی کمک بلاعوض به متقاضیان حادثه دیده از حوادث غیر مترقبه در استان، افزود: این میزان تسهیلات به هزار و ۷۶۶ نفر پرداخت شده است.

محبی خاطرنشان کرد: تحویل پنج هزار و ۴۶۰ تن سیمان و ۷۷۰ تن میلگرد رایگان به متقاضیان ساخت مسکن در مناطق محروم نیز توسط بنیاد مسکن طی ۲ سال گذشته در استان ایلام صورت گرفته است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان ایلام گفت: در این بازه زمانی بیمه رایگان ۲ هزار و ۴۰۰ واحد مسکن روستایی در استان پرداخت شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • ۴۹ درصد تسهیلات تبصره ۱۸ در خراسان جنوبی جذب شد
  • ۱۲ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به مددجویان شاهرودی پرداخت شد
  • پرداخت ۱۴۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه توسط بانک کشاورزی در سال ۱۴۰۲
  • حضور پررنگ مردم برای نوسازی بافت‌های فرسوده همزمان با پرداخت تسهیلات
  • ۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات مسکن روستایی در ایلام پرداخت شد
  • پرداخت بیش از ۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات مسکن در ایلام
  • ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات مسکن به مددجویان بهزیستی سبزوار پرداخت شد
  • پرداخت ۳۶ هزار و ۷۳ میلیارد ریال وام ازدواج در همدان
  • پرداخت ۵۶ هزار و ۶۹۰ میلیارد ریال تسهیلات اقتصادی در آذربایجان‌غربی
  • عشایر استان مرکزی ۲۵۰ میلیارد ریال تسهیلات دریافت کردند