Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@23:59:24 GMT

طاهری: به خاطر اتفاقات هفته قبل، بی انگیزه بودیم

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۹۱۵۷۷

طاهری: به خاطر اتفاقات هفته قبل، بی انگیزه بودیم

مربی استقلال می‌گوید تیمش مقابل سپیدرود از انگیزه لازم برخوردار نبود.

به گزارش ایسنا، بیژن طاهری در نشست خبری بعد از دیدار استقلال و سپیدرود رشت، اظهار کرد: امروز می توانستیم شاهد شرایط دیگری باشیم اما اتفاقات هفته های گذشته باعث شد تا امروز یک مقدار بازیکنان ما بی انگیزه باشند. تیم ما خیلی خوب بازی کرد و موقعیت های زیادی ساختیم اما از دو موقعیت استفاده کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فکر می کنم گلی که دریافت کردیم آفساید بود و کارشناسان باید نظر بدهند. برای مردم رشت و تیم سپیدرود متاسف هستم و امیدوارم این تیم دوباره به لیگ برتر بازگردد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بیژن طاهری تیم فوتبال سپیدرود رشت تيم فوتبال استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۹۱۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام ترکیب استقلال و شمس‌آذر در بازی امروز

۱۱ بازیکن اصلی استقلال برای دیدار برابر شمس آذر قزوین در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر مشخص شدند.

به گزارش تابناک ورزشی، تیم استقلال از ساعت 18 امروز (جمعه) در هفته بیست‌وچهارم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور در ورزشگاه آزادی به مصاف شمس آذر قزوین می‌رود. جواد نکونام سرمربی استقلال ترکیب تیمش را برای این بازی به شرح زیر اعلام کرد:

سیدحسین حسینی، ایمان سلیمی، محمدحسین مرادمند، روزبه چشمی، صالح حردانی، ابوالفضل جلالی، زبیر نیک‌نفس، آرش رضاوند، جلال‌الدین ماشاریپوف، مهرداد محمدی و گوستاوو بلانکو

مهمترین نکته در این بین بازگشت صالح حردانی به ترکیب استقلال است. او با رهایی از بند مصدومیت از بازی امروز فرصت همراهی آبی‌پوشان را پیدا کرده است.

همچنین علیرضا جعفرپور، مهدی محمدی، محمدرضا رضایی، امیرمحمد نسایی، امیرمسعود سرآبادانی، محمد پاپی، حسین گودرزی، صادق آلبوصبیح، هومن ربیع‌زاده، علی آزادمنش و عیسی مرادی برای شمس آذر به میدان می‌روند. این دیدار با قضاوت وحید کاظمی برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • نویدکیا: نیمه اول ترسو بودیم/ باید تمرکز داشته باشیم
  • فراز امامعلی: در نیمه دوم بهتر از استقلال بودیم / فیلم
  • دقیقی:امروز روز ضعیف کاظمی بود/کاری کردیم که لقب غول کش به ما دادند+فیلم
  • صادقی: خطیر و نکونام از جراید سیاه بترسند/ VAR نیاید شاید هر هفته اتفاقات خوب برای پرسپولیس بیفتد+فیلم
  • اعلام ترکیب استقلال و شمس‌آذر در بازی امروز
  • انگیزه رئال برای بردن بارسلونا: بی‌خیال خستگی!
  • اوزونیدیس: استقلال خوزستان فقط یک موقعیت گلزنی داشت! / فیلم
  • صحبت‌های فردوسی‌پور درباره جنگ قهرمانی استقلال و پرسپولیس و بیانیه‌نویسی‌ها
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل استقلال و شمس آذر| تصمیم عجیب داور در فاصله یک ساعت به آغاز بازی/اعتراض نکونام و دقیقی به خاطر عدم اعلام پنالتی+تصاویر
  • پاپی: به استقلال گل زده‌ام و باز هم می‌زنم