Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-23@09:45:30 GMT

خلاصه بازی ماشین سازی تبریز 1-2 پدیده شهرخودرو (لیگ برتر ایران فصل 97/98)

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۹۱۶۰۷

‍‍‍‍‍‍

خلاصه بازی ماشین سازی تبریز 1-2 پدیده شهرخودرو (لیگ برتر ایران فصل 97/98).

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۹۱۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی فوتسال ایران و بحرین + فیلم

تیم ملی فوتسال کشورمان در دومین بازی مرحله گروهی جام ملت‌های ۲۰۲۴ آسیا با نتیجه پنج بر سه بحرین را شکست داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم ملی فوتسال ایران در دومین دیدار مرحله گروهی جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه امروز _شنبه یکم اردیبهشت_ مقابل تیم ملی بحرین قرار گرفت و موفق شد با نتیجه پنج بر سه حریف خود را شکست دهد تا به‌عنوان نخستین تیم گروه صعود خود به مرحله یک‌چهارم نهایی را قطعی کند.

در نیمه نخست این بازی تیم ایران از همان ابتدا توپ و میدان را در دست داشت اما خلاف جریان بازی و در دقیقه ۱۲ تیم بحرین به گل رسید. شاگردان وحید شمسایی در همان دقیقه توانستند توسط علی رفیعی‌پور گل تساوی را به ثمر برسانند.

در ادامه بازهم تیم ایران فشار زیادی برای به ثمر رساندن گل برتری روی دروازه بحرین آورد اما این بار هم این تیم بحرین بود که موفق شد در دقیقه ۱۹ به گل برسد. تیم ایران در اواخر بازی یک پنالتی نقطه دوم هم تقدیم بحرین کرد اما باقر محمدی اجازه نداد این توپ وارد دروازه ایران شود.

در نیمه دوم ایران خیلی زود توسط مهدی کریمی به گل تساوی رسید. شاگردان شمسایی پس از گل تساوی فشار خود را روی دروازه حریف حفظ کردند و ۸ دقیقه مانده به پایان بازی موفق شدند توسط سعید احمد عباسی به گل برسند. چند ثانیه پس از این گل بحرین روی غفلت بازیکنان ایران توانست بازی را به تساوی بکشاند.

دو دقیقه بعد بهروز عظیمی با یک شوت سنگین توانست گل برتری ایران را به ثمر برساند تا ایران چهار بر سه پیش بیفتد. در ادامه تیم بحرین ۲ دقیقه مانده به پایان بازی سیستم پاورپلی (بازی پنج نفره) را در دستور کار قرار داد اما احمد عباسی روی اشتباه بازیکنان حریف توانست گل پنجم ایران را به ثمر برساند.

خلاصه‌بازی ایران و بحرین

کد خبر 746400

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی فوتسال ایران و کویت +فیلم
  • خلاصه‌بازی لیورپول و فولام + فیلم
  • خلاصه بازی فولام 1-3 لیورپول (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • خلاصه بازی ملوان ۱ - سپاهان ۲ (فیلم)
  • خلاصه بازی ذوب آهن ۲ - آلومینیوم ۰ (فیلم)
  • خلاصه‌بازی آرسنال و ولورهمپتون + فیلم
  • خلاصه بازی وولورهمپتون 0-2 آرسنال (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • خلاصه فوتسال بحرین ۳ - ایران ۵ (فیلم)
  • خلاصه بازی ایران 5-3 بحرین (جام ملت های فوتسال آسیا - 2024)
  • خلاصه بازی فوتسال ایران و بحرین + فیلم