Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-23@18:08:34 GMT

برانکو در پرسپولیس می‌ماند؟

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۹۱۶۴۸

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس می‌گوید که سرمربی این تیم فصل بعد هم با پرسپولیس همکاری می‌کند. آفتاب‌‌نیوز :  ایرج عرب، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس بعد از قهرمانی تیمش در لیگ برتر اظهار کرد: خیلی خوشحالم که جشن قهرمانی را در کنار سواحل نیلگون خلیج فارس گرفتیم. ما سال سختی را پشت سر گذاشتیم.
عرب در مورد ماندن برانکو در پرسپولیس هم بیان کرد: او با ما قرارداد دارد و حتماً با ما می‌ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه به همکاری با او تمایل دارد. ما منتظر پایان لیگ برتر بودیم. شنبه او را به باشگاه دعوت می‌کنیم تا لیستش را به باشگاه ارائه بدهد. سعی می‌کنیم خواسته‌های او را عملی کنیم. ما تلاش می‌کنیم در کنار مربی بسیار خوبمان موفقیت‌هایمان را ادامه بدهیم.
او ادامه داد: نتایج بازی‌های دیگر را هم پیگیری می‌کردیم اما بیشتر پیگیر بازی تیم خودمان بودیم و می‌دانستیم تیم ما تلاش می‌کند و موفق می‌شود.
عرب درباره هواداران پرسپولیس هم اظهار کرد: همه پرسپولیس هوادارانش هستند. آن‌ها سرمایه باشگاه پرسپولیس هستند. تشکر می‌کنم که همیشه همراه ما در هر شرایطی بودند. این جام را به آن‌ها تقدیم می‌کنم.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد میزبانی شهر جم هم توضیح داد: میزبانی بسیار خوبی بود. مردم خونگرم بوشهر و شهر جم میزبانی خیلی خوبی داشتند. از مدیرعامل جوان این تیم هم تشکر می‌کنم. از وزیر ورزش و فدراسیون فوتبال هم تشکر می‌کنم.
او در مورد پاداش بازیکنان پرسپولیس هم بیان کرد: پاداش‌ها در قرارداد آن‌ها در نظر گرفته شده و به امید خدا انجام می‌شود.
منبع: ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: برانکو ایوانکوویچ پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۹۱۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی امیرعبداللهیان از خانواده شهید طهرانی مقدم

مشاور فرهنگی وزیر امور خارجه کشورمان با حضور در بیت سردار شهید حسن طهرانی مقدم پیام تشکر وزیرخارجه را به خانواده شهید ابلاغ کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری تسنیم، حجت الاسلام والمسلمین میثم امرودی، مشاور فرهنگی وزیر امور خارجه صبح امروز با حضور در بیت سردار شهید حسن طهرانی مقدم با خانواده این شهید دیدار و پیام تشکر وزیرخارجه را به خانواده شهید ابلاغ کرد. 

وی پس از اهدای گل و قرائت پیام قدردانی وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران از خانواده شهید بزرگوار سردار حسن طهرانی مقدم در سخنانی ضمن یادآوری ضرورت احیای نام و یاد شهدا و پیگیری راه آنان، گفت: مقام معظم رهبری فرمایشی دارند مبنی براینکه زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا کمتر از شهادت نیست و لذا دائما می‌بایست نام و یاد این شهدا را احیا کرد و نکته مورد تاکید دیگر معظم له در خصوص شهدا قدم برداشتن در راه مسیر شهدا است که قدم در قدمگاه شهیدان گذاشتن کار سختی است. جوانان ما اگر دنبال راه انقلاب هستند راه همان راهی است که شهید طهرانی مقدم ادامه داده است.

امرودی خطاب به خانواده شهید در ادامه تصریح کرد: برخی‌ها فکر می‌کنند شهید طهرانی مقدم فقط بازدارندگی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را برعهده داشت درحالی که به این مسئله توجهی ندارند که ملتی که شهید داده است خود این شهدا بزرگترین قدرت بازدارندگی را برای ملتشان ایجاد کرده‌اند.به این معنا که بزرگترین قدرت نرمی که می‌تواند در برابر دشمن بازدارندگی ایجاد کند خود این شهیدان هستند و به تعبیر حضرت امام ملتی که شهادت دارد شکست ندارد. بنابراین شهادت اوج اقتدار ماست و به تنهایی بازدارنده است.

مشاور فرهنگی وزیر امور خارجه در ادامه با اشاره به عملیات موشکی و پهپادی غرور آفرین اخیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه اهداف صهیونیستی در عمق این رژیم را مدیون جانفشانی‌های شهدایی چون طهرانی مقدم و حاج قاسم سلیمانی دانست و آن را تکمیل کننده تلاش‌های دستگاه دیپلماسی به نفع ملت‌های منطقه برشمرد.

وی در پایان با تشکر از زحمات خانواده شهیدان طهرانی مقدم برای ملت و نظام گفت که بواسطه حضور در جمع این خانواده بزرگ که آثار و برکات غرور آفرین آن را امروز در این شرایط سخت مشاهده می‌کنیم، خداوند را شاکر هستم و به نیابت از آقای امیرعبداللهیان که هم اینک در ماموریت حضور در سازمال ملل هستند و به اتکای تلاش‌های این شهدا و حمایت‌های مردم در روز قدس آن سخنرانی قاطع و دشمن شکن را در صحن سازمان ملل ایراد کردند مراتب تشکر و قدرانی را خدمت خانواده شهیدان طهرانی مقدم اعلام می‌دارم.

در این دیدار علاوه بر مشاور فرهنگی وزیر امور خارجه، حجت الاسلام فلاحی، دکتر فداحسین مالکی و دکتر زهرا الهییان به نمایندگی از مجلس شورای اسلامی و دکتر خطیبی معاون وزیر علوم، مهدی شکیبایی معاون اتحادیه بین المللی سازمانهای غیر دولتی حامی فلسطین  نیز حضور داشتند و طی سخنانی مراتب تشکر و قدردانی خود را از بابت زحماتی که شهید طهرانی مقدم در ایجاد توانمندی‌های موشکی و پهپادی متحمل شدند، به بیت شهید طهرانی مقدم اعلام کردند.

حضور جمعی از مسئولین در منزل شهید طهرانی مقدم+عکسندیدی ضرب شست ناب طهرانی مقدم را؟

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سردار رادان: طرح نور را با قوت ادامه خواهیم داد
  • طرح نور را با قوت ادامه می‌دهیم
  • طرح نور را با قوت ادامه خواهیم داد
  • حرفهای متواضعانه اوسمار در تمجید از یحیی و برانکو
  • دیدار مدیرعامل پرسپولیس با شهردار منطقه ۵
  • (تصاویر) شاسی‌بلند ۲۰ میلیاردی فورد، همه را شیفته خود می‌کند!
  • قدردانی امیرعبداللهیان از خانواده شهید طهرانی مقدم
  • باشگاه پرسپولیس از امیرحسین صادقی شکایت کرد
  • دشمنان در تلاش برای منفی جلوه دادن «طرح نور: هستند
  • شکایت پرسپولیس از یک استقلالی