Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-29@11:34:07 GMT

حیدری: استقلال غول آسیا است و با قدرت برمی گردد

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۹۱۷۵۱

حیدری: استقلال غول آسیا است و با قدرت برمی گردد

تهران- ایرنا- «خسرو حیدری» که از فوتبال حرفه ای خداحافظی کرد، گفت: استقلال غول آسیا است و با قدرت به روزهای خوب بازمی گردد.

حیدری در نشست خبری بعد از بازی با سپیدرود درباره خداحافظی اش، اظهار داشت: خیلی خوشحالم که در این ماه مبارک چنین اتفاقی افتاد و تصمیم گرفتم که از فوتبال خداحافظی کنم. خیلی به این مساله فکر می کردم و واقعا برایم دشوار بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بازیکن تیم فوتبال استقلال ادامه داد: تصمیم بزرگ را باید می گرفتم. اکنون که اینجا نشستم حس عجیبی دارم و نمی دانم از کجا شروع کنم. سال 80 بود که در 16 سالگی این افتخار نصیب من شد و به باشگاه بزرگ استقلال آمدم.
وی ادامه داد: مربیان زیادی بودند که به من کمک کردند تا رشد کنم و از استقلال به همه جا رسیدم. برای سربازی به تیم ابومسلم رفتم و ای کاش شرایطی بود که آن مدت هم برای استقلال بازی می کردم.
حیدری افزود: روزی آرزو می کردم در تیم بزرگسالان استقلال بازی کنم که نصیبم شد و در کنار استقلال توانستم به تیم ملی برسم. در کنار استقلال توانستم به خیلی از افتخارات دست پیدا کنم و حضور در جام جهانی، جام ملت های آسیا و افتخارات دیگری که برایم شروع شد.
بازیکن تیم فوتبال استقلال بیان کرد: امروز نشان دادم که می خواهم در اوج تمام کنم و آنقدر انگیزه داشتم که یاد جوانی هایم افتادم. آرزویم این بود که با پیراهن استقلال از فوتبال خداحافظی کنم و امروز این افتخار نصیبم شد.
بازیکن تیم استقلال که امروز از فوتبال خداحافظی کرد گفت: هواداران بازهم من را شرمنده کردند و سنگ تمام گذاشتند. شاید این فرصت دیگر برایم ایجاد نمی شد که بتوانم با این پیراهن مقدس خداحافظی کنم.
حیدری با تشکر از رئیس فدراسیون فوتبال، تصریح کرد: «مهدی تاج» در صفحه مجازی خود نوشته بود که وقتی خسرو مصدوم می شد، کی روش دغدغه داشت که چه کسی به جای او وارد زمین می شود. از همه تشکر می کنم و امیدوارم بتوانم لطفشان را جبران کنم.
وی همچنین تاکید کرد: دوست داشتم خداحافظی با شکوهی داشته باشم و می توانست با قهرمانی باشد که نشد. اتفاق های هفته گذشته را دیدید و به هر حال استقلال همیشه مظلوم بوده و خواهد بود، اما مطمئن هستم استقلال بلند می شود و کسی نمی تواند به آن آسیب برساند. استقلال غول آسیا است و سال آینده با بازیکنان خوبی که دارد و با هدایت فرهاد مجیدی، موفق می شود. امیدوارم مجیدی بتواند مثل بازیگری اش که هواداران را خوشحال کرده در مربیگری هم موفق باشد.
وی ادامه داد: دوست داشتم در یک موقعیت خوب و برابر هوادران خداحافظی کنم. جلوی هواداران اشک ریختم چون دیگر در زمین بازی آنها نمی بینم، اما نه من و نه هواداران، استقلال را تنها نمی گذارند و من قول می دهم که جلوی هر کسی که بخواهد جلوی استقلال را بگیرد می ایستم و نمی گذارم حق استقلال ضایع شود.
حیدری گفت: هیچوقت حاشیه نداشتم و همیشه پشت تیمم بودم. پیراهن استقلال ارزش زیادی دارد و تن هر کسی نمی رود و بازیکنان باید قدر لباس استقلال را بدانند.
بعد از صحبت های خسرو حیدری، خبرنگاران او را تشویق کردند.
ورزشی**9219**3783**

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش ليگ برتر فوتبال استقلال خسرو حيدري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۹۱۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسی زمان خداحافظی خود را اعلام کرد

فوق ستاره آرژانتینی تاکید کرد هر زمان احساس کند که دیگر فایده ای در زمین ندارد از فوتبال خداحافظی می کند.

به گزارش ایسنا، لیونل مسی اعجوبه فوتبال جهان است و بسیاری او را بهترین بازیکن تاریخ فوتبال جهان می دانند.

مسی باوجود آنکه ۳۷ سال سن دارد اما همچنان بازیکن تاثیر گذار و باکیفیتی به شمار می آید. او در اینترمیامی بازی می کند و به نظر می رسد که قصد دارد در جام جهانی ۲۰۲۶ هم به میدان رود.

به نوشته شبکه mbc 1 ، مسی درباره زمان خداحافظی خود از فوتبال گفت: زمان معینی وجود ندارد اما هر وقت احساس کنم که دیگر نمی توانم به هم تیمی هایم در زمین کمک کنم از فوتبال خداحافظی می کنم. من کسی هستم که به شدت از خودم انتقاد می کنم. قرار این بود که اگر با تیم ملی فوتبال آرژانتین قهرمانی در جام جهانی را به دست نیاورم بازنشسته شوم که خوشبختانه به این هدف خود رسیدم.

او درباره این سوال که بعد از فوتبال چه کاری انجام خواهد داد، گفت: به این موضوع فکر نکرده ام.

مسی درباره این سوال که چه رویایی در فوتبال دارد، گفت: من در فوتبال به همه رویاهای خود دست پیدا کرده ام و دیگر چیزی باقی نمانده است که به آن نرسم. می خواهم از روز به روز زندگی ام لذت ببرم بدون آنکه به خداحافظی از فوتبال فکر کنم. هدف خاصی برای  انجام دادن ندارم. می خواهم به آنچه که دوست دارم ادامه دهم و آن بازی کردن و لذت بردن از آن است.

این فوق ستاره آرژانتینی درباره دوران حضورش در بارسلونا گفت: احساس می کردم که بارسلونا خانه ابدی من است و برای  همیشه در این تیم باقی خواهم ماند اما در نهایت جدا شدم و باید بگویم که این جدایی سخت بود و اصلا فکرش را هم نمی کردم. در بارسلونا به خوبی با من برخورد شد و از حضور در این تیم بسیار لذت بردم. تجربه بسیار زیبایی در بارسلونا داشتم.

او درباره زیباترین گل خود گفت: من بسیار خوش شانس هستم چرا که گل های زیبایی زیادی به ثمر رسانده ام اما برای من اهمیت گل بیشتر از زیبایی آن است. دوست دارم گلی که به ثمر می رسانم برای تیمم مهم باشد تا زیبا.

مسی در پایان درباره این سوال که چه چیزی او را به گریه می اندازد، گفت: نمی توانم از چیز خاصی سخن به میان آورم اما باید بگویم که من انسان بسیار حساسی هستم. من خودم را انسانی با قلب بزرگ و بسیار حساسی می دانم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اریک گارسیا: ژیرونا باعث شد دوباره از فوتبال لذت ببرم؛ در تابستان به بارسلونا برمی‌گردم
  • اگر الزام کنفدراسیون فوتبال آسیا نبود؛ پرسپولیس و استقلال تا ۱۰۰ سال دیگر زیر نظر وزارت ورزش بودند
  • (عکس) پنجره نقل و انتقالاتی استقلال بسته شد
  • کعبی: شک نکنید فولاد به جایگاه اصلی اش برمی گردد/ ویسی می خواهد به تیم شهرش کمک کند
  • پنجره نقل و انتقالاتی استقلال بسته شد + عکس
  • اعلام زمان خداحافظی مسی
  • لیونل مسی زمان خداحافظی خود را اعلام کرد
  • مسی زمان ‌خداحافظی خود را اعلام کرد
  • مسی زمان خداحافظی خود را اعلام کرد
  • پس از پرسپولیس، حالا استقلال/ سفر ساره و دخترش به پاریس!