Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-25@01:27:16 GMT

مجیدی: به بازیکنانم گفتم هرکس ناراحت است به خانه برود

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۹۱۷۶۵

مجیدی: به بازیکنانم گفتم هرکس ناراحت است به خانه برود

فرهاد مجیدی سرمربی استقلال بعد از بازی تیمش برابر سپیدرود گفت: یک دقیقه می‌خواستم درباره باشگاه صحبت کنم. خیلی فکر کردم که چه بگویم و دیدم بهترین کار، با واقعیت صحبت کردن. من خوشبختی با استقلال را خیلی زود را تجربه کردم. میلیون‌ها نفر مرا دوست داشتند و حرف الان من هم حرفی نیست که بخواهم با آبرو اعتبار خودم بازی کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من آجر آجر این باشگاه را می‌شناسم و فرزند استقلالم. همه اتفاقات، حرف‌ها،شیطنت‌ها و حرکات مافیاگرایانه‌ای که در این باشگاه رخ می‌دهد را درک می‌کنم. هرگاه استقلال را ترک می‌کنم و برمی‌گردم، می‌بینم یک آجر در این باشگاه جابه جا نشده است. همیشه قراردادهای میلیاردی در این باشگاه بسته شده و هیچ نتیجه‌ای هم حاصل نشده است. چیز تلخی که من الان می‌بینم، شخصیت فوتبالی و شخصیتی که استقلال در دهه‌های گذشته داشته از بین رفته است. فوتبالیست‌های ما افراد با شخصیت و خوبی هستند. اگر می‌خواهیم شخصیت فوتبالی را به بازیکنان منتقل کنیم، باید ساختار باشگاه درست شود. من خیلی قاطع و محکم می‌گویم که این شخصیت را به تیم استقلال بر می‌گردانم. امروز در جلسه فنی به بازیکنان گفتم هر بازیکنی که پیراهن استقلال را می‌پوشد، اول با هواداران قرارداد می‌بندد بعد با باشگاه. هرکس ناراحت است می‌تواند به خانه برود. بازیکن باید بداند به هوادارش تعهد دارد.

او افزود: همه بازیکنان زحمت کشیدند و دست همه آن‌ها درد نکند. شاید اگر به سه چهار روز پیش بر می‌گشتیم آن حرف‌ها را درباره عراقچی مطرح نمی‌کردم. یک سیاست مدار هم می‌تواند تیم محبوبش را دوست داشته باشد ولی به هرحال تحت فشار بودیم و صحبتی را بیان کردیم.در پایان می‌خواهم بگویم هواداران خیالشان راحت باشد ما تیم را از نو می‌سازیم و تیمی را آماده می‌کنیم که در خور نام استقلال باشد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: مجیدی استقلال فرهاد مجیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۹۱۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دمتان گرم و ممنون نکونام و استقلال!

به گزارش "ورزش سه"، طی فصول اخیر، حضور هواداران خاص و ویژه در تمرین استقلال، یکی از نکات قابل توجه بوده که از زمان سرمربیان پیشین تا به امروز، به یک عادت قابل ستایش و جالب توجه تبدیل شده است. طرفدارانی که به دلایل مختلف دارای شرایط متفاوتی هستند و با حضور در کمپ حجازی، تمرین تیم مورد علاقه شان را به تماشا می نشینند.

این موضوع در دوره کنونی و زمان حضور جواد نکونام روی نیمکت آبی ها، نمود بیشتری به خود گرفته است. سرمربی آبی پوشان برخلاف تصور همگان که او را مربی خشن و سخت گیر تصور می کنند، اما در این زمینه کاملا رفتار متفاوتی دارد و همواره از حضور هواداران دارای شرایط خاص در محل تمرین، استقبال می کند.

سرمربی محبوب آبی ها حتی در این زمینه نیز به نزدیکانش اختیار تام داده تا به هر نحوی که شده، عاشقان و طرفداران تیم را که به صورت عادی توانایی حضور در استادیوم و تشویق تیم را ندارند، به محل تمرین آورده تا ضمن روحیه دهی به سایر هواداران، انگیزه بازیکنان نیز با دیدن چنین هواداران خاص و متفاوتی افزایش پیدا کند.

پیش از این شاهد حضور برخی از هواداران با شرایط ویژه، دارای معلولیت و یا کودکانی که دچار سندرم داون هستند، در تمرین استقلال بوده ایم اما روز گذشته یک هوادار متفاوت دیگر راهی کمپ مرحوم حجازی شد و شاگردان نکونام نیز صحنه های زیبایی را با این طرفدار رقم زدند که حسابی مورد توجه قرار گرفت.

چند هفته پیش بود که ویدیویی در صفحه اینستاگرامی ورزش سه منتشر شد که طی آن، یک هوادار علاقه مند به فوتبال که دارای معلولیت بود، در یک زمین چمن مصنوعی، با دست مشغول انجام فوتبال بود آن هم در میان هم تیمی ها و رقبایی که همگی به صورت جدی و به شکل عادی، در حال انجام فوتبال با پاهایشان بودند.

انتشار این ویدیو بازتاب گسترده ای در فضای مجازی داشت و این هوادار علاقه مند به فوتبال مورد ستایش همگان قرار گرفت که با وجود معلولیت در پاهایش، اما به مانند یک رقیب قدرتمند و قابل احترام، مشغول انجام بازی فوتبال است، جوانی که محمدجواد نصیرمقدم نام دارد.

این جوان که عاشق و شیفته استقلال بود، با دعوت سرمربی آبی ها به محل تمرین تیم رفت و روز گذشته دیداری با بازیکنان تیم داشت. جواد نکونام با دیدن محمدجواد نصیرمقدم به گرمی از او استقبال کرد و توپی را با امضای خودش، به یادگار به این هوادار خاص تقدیم کرد.

محمدجواد علاوه بر دیدار با مربیان و بازیکنان استقلال، به تماشای تمرین نشست و در پایان هم کنار بازیکنان فوتبال بازی کرد. جایی که بازیکنان در قالب فوتبال گل کوچک، با این هوادار به بازی پرداختند که حتی شاهد گلزنی او نیز بودیم، صحنه های زیبایی که به لطف نکونام و بازیکنان استقلال خلق شد.

این هوادار که از ناحیه هر دو پا دارای معلولیت است، در گفتگویی که با دوربین رسانه رسمی استقلال نیز داشت، برای این تیم آرزوی موفقیت در لیگ امسال کرد و از هواداران خواست تا با حمایت از شاگردان نکونام، زمینه قهرمانی آبی ها را فراهم کنند تا جام قهرمانی توسط سیدحسین حسینی، بالای سر برده شود.

دیگر خبرها

  • دمتان گرم و ممنون نکونام و استقلال!
  • سرپرست استقلال خوزستان:فقط تمرکز و دیگر هیچ!
  • پوچتینو: نمی‌توانم بازیکنانم را سرزنش کنم
  • گرایی کشتی‌گیر قدرتمندی است/هرکس بیشتر زحمت بکشد به المپیک می‌رود
  • پوچتینو: چلسی ریسک کرده است؛ نمی‌توانم بازیکنانم را سرزنش کنم
  • حیدری: تیم نکونام شخصیت قهرمانی دارد
  • عکس| یامگا با شکل و شمایل جدید در تمرین استقلال
  • حمودی: دعوای شخصی آقایان به شخصیت فوتبال خوزستان ضربه زد
  • باید با قلبمان بازی کنیم
  • خداداد عزیزی: استقلالی ها به خاطر سوءظن به پرسپولیس ناراحت و نگرانند | با احترام به یحیی، تیم اوسمار واقعا بهتر است