Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران در پایان بازی تیمش مقابل سپیدرود رشت اظهار داشت: ابتدا به هواداران پرسپولیس بابت قهرمانی شان تبریک می‌گویم. در خصوص استقلال نیز باید بگویم که خیلی فکر کردم چه حرفی بزنم و بهترین حرف این است که بگویم با هواداران باید با واقعیت صحبت کرد و من خوشبختی در استقلال را خیلی زود تجربه کردم ستاره شدم و میلیون نفر به من علاقه داشتند و حرف‌هایی که می‌زنم را برای بازی با اعتبارم مطرح نمی‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجیدی ادامه داد: آجر به آجر استقلال را می‌شناسم. فرزند این باشگاه هستم و حرف‌ها و شیطنت‌هایی که در استقلال روی می‌دهد را می شناسم، اما هر موقع که استقلال را ترک می‌کنم و برمی گردم متوجه می‌شوم که حتی یک آجر هم در استقلال جابجا نشده است. قرارداد‌های میلیاردی بسته شده و نتیجه‌ای هم گرفته نشده.

سرمربی استقلال گفت: شخصیتی که برای استقلال نیاز است در تیم دیده نمی‌شود. باید ساختار استقلال درست شود. به صورت قاطع به هواداران می‌گویم که این شخصیت را به استقلال برمی گردانم و امروز در جلسه فنی به بازیکنان یادآوری کردم بازیکنی که با استقلال قرارداد می‌بندد، ابتدا با هوادارانش قرارداد بسته است. هر کسی نیز که ناراحت است باید به خانه برگردد و این را در جلسه فنی قبل از بازی به بازیکنان گفتم. بازیکن استقلال باید بداند به هوادار این تیم تعهد دارد.

مجیدی درخصوص صحبت‌های که چند روز پیش مطرح کرده بود و حاشیه ساز شده بود تصریح کرد: اگر زمان به عقب برگردد شاید آن حرف‌ها را علیه عراقچی نمی‌زدم چرا که یک سیاست مدار نیز می‌تواند تیم محبوبش را دوست داشته باشد، اما هواداران استقلال خیالشان راحت باشد، چون تیم را از اول می‌سازیم. تیمی که در خور نام استقلال باشد.

بیشتر بخوانید:

استقلال تهران ۲ - سپیدرود رشت ۱/ سپیدرود سقوط کرد

آیا مجیدی لیست تمدید بازیکنان را به مدیران استقلال تحویل داده است؟

پُست معنادار شفر در مورد یک شایعه

انتهای پیام/

صحبت های مجیدی درخصوص استقلال

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی لیگ برتر فوتبال استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۹۱۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هواداران نگران نباشند؛ مالک جدید پرسپولیس از استقلال پولدارتر است

به گزارش همشهری آنلاین، بعد از اعتراض هواداران پرسپولیس به واگذاری این تیم به کنسرسیوم بانکی، پیمان حدادی عضو هیئت مدیره سرخ‌ها با انتشار مطلبی در صفحه شخصی به هواداران پرسپولیس اطمینان داد که این کنسرسیوم بانکی مشکلی برای هزینه کردن در فوتبال ندارد تا به این ترتیب هواداران معترض را آرام کند.

کد خبر 845144 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • مهدی پاشازاده: استقلال به لطف هواداران اول است؛ قانون باید برای همه یکسان باشد / فیلم
  • یامگا تمرین را شروع کرد؛ گزارش تصویری تمرین استقلال
  • حمله پرسپولیس به رکورد شگفت‌انگیز مجیدی!
  • عکس | درخواست ویژه نکونام از هواداران استقلال
  • شوخی جالب فرهاد مجیدی با مربی پرسپولیسی: چرا بازنشست نمی‌شوی؟
  • دست رد فرهاد مجیدی به سینه زنوزی؛ در ایران فقط استقلال
  • هواداران نگران نباشند؛ مالک جدید پرسپولیس از استقلال پولدارتر است
  • (عکس) فرهاد مجیدی از چهره جدیدش در برج خلیفه رونمایی کرد
  • (عکس) رونمایی فرهاد مجیدی از چهره جدیدش در برج خلیفه
  • فرهاد مجیدی از چهره جدیدش در برج خلیفه رونمایی کرد | عکس