Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، سید حسین حسینی پس از برتری استقلال تهران پس از برتری مقابل سپیدرود رشت در هفته پایانی لیگ برتر گفت: فصل خیلی سختی بود و از همان اردوی ترکیه مشخص شد که فصل سختی پیش‌رو داریم. اگر داوری در چند بازی تیم ما را اذیت نمی‌کرد شانس قهرمانی داشتیم. 

وی افزود: ما در بازی‌های حساسی از داوری لطمه خوردیم و اگر چند امتیاز بیشتر داشتیم الان قهرمان می‌شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درباره اردوی ترکیه فقط به همین نکته اشاره می‌کنم که یک نفر به دنبال بازی در آلمان بود، تا پول به جیبش برود. من مشکلی با وینفرد شفر نداشتم، می‌گفتند که در باشگاه پول است اما تیام و جپاروف نگه‌ نداشتند. برای خودم خوشحالم من به کسانی که به دنبال معاوضه‌ام بودند، درس ایستادگی دادم.

وی درباره ادامه حضورش در استقلال عنوان کرد: هنوز رسماً پیشنهاد تمدید قرارداد به من نشده است. من دو سه پیشنهاد دارم اما اولویتم استقلال است.

دروازه‌بان استقلال درباره اعتصاب روز گذشته بازیکنان گفت: به یک دلیل اعتصاب کردیم که دلیلش احترام نگذاشتن بود. اگر به ما می‌گفتند که یکی دو ماه دیگر پول پرداخت می‌شود، شاید مشکلی پیش نمی‌آمد. روز قبل از بازی فقط به احترام فرهاد مجیدی تمرین کردیم و پس از تمرین صحبت شد که به اردو نرویم.

حسینی با رد شایعه تهدید شدن بازیکنان استقلال از سوی معاون باشگاه، گفت: ارزش پیراهن استقلال را می‌دانیم و متوجه هستیم که اول باید برای این تماشاگران بازی کنیم.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استقلال تهران سید حسین حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۹۱۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پدیده فصل گذشته دروازه‌بانی آماده چالش با استقلال

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز؛ همانطور که علیرضا بیرانوند در پرسپولیس بی جانشین به نظر می‌آید سیدحسین حسینی هم تقریبا در استقلال همین وضعیت را دارد. آخرین باری که استقلال بدون حسینی به میدان رفت، بازی هفته پایانی فصل گذشته مقابل تراکتور بود که ریکاردو ساپینتو، سینا سعیدی‌فر را جانشین حسینی درون دروازه کرد و آبی‌ها در آزادی سنگین‌ترین شکست تراکتور و پرگل‌ترین پیروزی خود را در تاریخ لیگ برتر رقم زدند.

بیشتر بخوانید: پیشکسوت استقلال: با این روند صدر جدول را از دست می‌دهیم

حالا هم دقیقا همان اتفاق برای استقلال در حال رخ دادن است؛ البته الان ۳ امتیاز بازی با تراکتور اهمیت زیادی برای شاگردان جواد نکونام دارد و غیبت احتمالی حسینی اتفاق نگران کننده ای برای آبی ها خواهد بود. سیدحسین حسینی پس از اظهاراتی که در پایان بازی با شمس آذر قزوین داشت، با محرومیت یک جلسه‌ای از سوی کمیته انضباطی روبرو شد تا دیدار هفته بیست ‌و پنجم مقابل تراکتور را از دست بدهد. حالا با محرومیت حسینی، یک فرصت اجباری نصیب محمدرضا خالدآبادی شده تا در تبریز درون دروازه آبی‌ها قرار بگیرد.

خالدآبادی فصل گذشته یک سال درخشان را در هوادار پشت سر گذاشت و به عنوان پدیده دروازه‌بانی ایران راهی استقلال شد. با این حال به دلیل حضور سیدحسین حسینی در ترکیب اصلی، خالدآبادی فقط در دو بازی دوستانه برای استقلال به میدان رفته و قطعا غیبت حسینی و قرار گرفتن او در بازی حساس مقابل تراکتور تاحدودی می تواند برای آبی‌ها نگران کننده باشد. باید دید شاگردان نکونام می توانند با دروازه‌بان جوان خود سومین شکست متوالی را برای تراکتور را رقم بزند یا نه. البته اگر عملکرد خالدآبادی هم مثل امیررضا رفیعی دروازه‌بان دوم پرسپولیس باشد قطعا اتفاق خوبی برای استقلال رقم خواهد خورد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228189 برچسب‌ها استقلال تهران

دیگر خبرها

  • پدیده فصل گذشته دروازه‌بانی آماده چالش با استقلال
  • دردسر بزرگ استقلال و پرسپولیس در حساس‌ترین بازی
  • رشیدی: استقلال نصف جان‌مان کرد/ حسینی نباید محروم می‌شد
  • شوک به استقلال/حسینی بازی با تراکتور را از دست داد
  • حمایت ویژه از سیدحسین: باشگاه پشت او دربیاید
  • کاپیتان آبی ها: قصد اهانت نداشتم ؛ از جریمه ۳۰۰ میلیونی جا خوردم!
  • باریکن تأثیرگذار استقلال تذکر جدی گرفت
  • حسینی: می‌خواستم از تنش جلوگیری کنم، از رفتارم سوءبرداشت شد
  • احضار دوباره سیدحسین حسینی به کمیته انضباطی | او چه گفت؟
  • فوری: احضار دوباره سیدحسین حسینی به کمیته انضباطی