Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابراهیم صادقی، سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: تیم ما مقابل صنعت نفت آبادان خیلی خوب بازی کرد، اما در ضربات آخر دقت نداشتیم. ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۱:۰۳ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، ابراهیم صادقی پس از شکست 3 بر صفر سایپا در آخرین دیدار هجدهمین دوره لیگ برتر مقابل صنعت نفت آبادان گفت: نتیجه بازی اصلاً عادلانه نبود و در بازی که در نیمه اول می‌توانستیم 3 بر صفر برنده باشیم، صفر - صفر به رختکن رفتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نیمه دوم نیز صنعت نفت از سه توپی که روی دروازه ما آورد به سه گل رسید و ما 3 بر صفر بازنده شدیم.

وی تصریح کرد: از شکل بازی و تلاش بچه‌ها راضی هستیم. اگر پنالتی ما در نیمه اول گل می‌شد، شاید نتیجه بازی برعکس می‌شد. از همه‌ی بچه‌ها به خاطر یک فصل پرفراز نشیب تشکر می‌کنم. در این 14 روزی که سرمربی تیم هستم همه با تمام وجود تلاش کردند و به من به عنوان یک مربی جوان و کسی که با برخی از آنها هم تیمی بوده و جلوی برخی دیگر بازی کرده است، احترام گذاشتند.

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: از نتیجه بازی راضی نیستم. تیم ما خیلی خوب بازی کرد، اما در ضربات آخر دقت نداشتیم. امیدوارم در آینده بازیکنان مثمرثمرتر باشند و بهتر بازی کنند.

صادقی درباره آینده کاری خود با سایپا گفت: در این سه هفته همه‌ی سءالات از من در خصوص فصل آینده بوده و این در حالی است که مدیرعامل باشگاه خیلی واضح صحبت کرده است. من سرمربی فصل آینده هستم و در این سه بازی نیز با هماهنگی مدیرعامل قرار بود بازیکنانی که باانگیزه‌تر هستند، بیشتر فرصت بدهیم. دو بازیکن 19 ساله و یک بازیکن 20 ساله امروز بازی را برای ما شروع کردند و در ادامه بازی نیز جوانانی مانند حسین نخودکار، طاها شریعتی بازیکنان تیم نوجوانان و امیرحسین حسین‌زاده ، ابوالفضل جلالی و محمد یاسینی از بازیکنان امید سایپا استفاده کنیم.

صادقی در پایان گفت: با این کار می‌خواستیم تیم را برای فصل آینده ببینیم تا متوجه شویم بازیکنانی که کمتر بازی کرده بودند چقدر می‌توانیم روی آنها حساب کنیم. نتیجه برای ما مهم نبود گرچه همه نتیجه را می‌بییند. کسی اگر بازی ما را ببینید متوجه می‌شود چقدر خوب بازی کردیم. تیم ما جوانان خوبی دارد و باید باتجربه خوبی را اضافه کنیم تا تیم قوی را برای فصل بعد آماده کنیم. 

صادقی: دستاورد سایپا در این فصل فرصت دادن به جوانان بود/ توافق بازیکنان ما با استقلال و پرسپولیس شایعه است


انتهای پیام/

R7869/P/S3,27/CT11 واژه های کاربردی مرتبط صنعت نفت آبادان سایپا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: صنعت نفت آبادان سایپا صنعت نفت آبادان سایپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۹۱۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس باشگاه میلان: پیولی تا پایان فصل سرمربی تیم خواهد بود

رئیس باشگاه میلان اعلام کرد که سرمربی روسونری قطعاً تا پایان فصل جاری به کارش در این تیم ادامه خواهد داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، شایعات درباره احتمال اخراج استفانو پیولی از مربیگری میلان در 5 هفته باقی مانده به پایان فصل جاری سری A توسط پائولو اسکارونی رئیس باشگاه میلان تکذیب شد.

اسکارونی در حاشیه مراسمی که توسط روزنامه فولیوی ایتالیا ترتیب داده شده بود، به باخت 2 بر یک روسونری برابر اینتر در دربی دلامادونینا اشاره‌ای داشت و گفت: فصل هنوز تمام نشده است و ما باید تا پایان فصل برای کسب مقام دوم بجنگیم. فصل خوبی داشتیم و نباید این موضوع را از یاد ببریم. اینتر لیاقتش را داشت که جام را ببرد، بنابرین به بازیکنان این تیم و ماروتا (مدیر اجرایی باشگاه) تبریک می‌گویم.

رئیس باشگاه میلان درباره آینده استفانو پیولی و احتمال اخراج او در پایان فصل جاری نیز تأکید کرد: من چنین چیزی را تأیید نمی‌کنم. پیولی سرمربی تیم ماست و تا پایان فصل هم خواهد ماند. من مطمئنم که پیولی به تیم ما برای کسب پیروزی‌های لازم به منظور کسب عنوان نایب قهرمانی کمک خواهد کرد. او و مدیران، شرایط تیم را برای آینده ارزیابی خواهند کرد و من هم ترجیح می‌دهم که تا پایان فصل درباره این موضوع صحبتی نداشته باشم.

رفتن پیولی از میلان قطعی شد

پیولی تا پایان فصل آینده با میلان قرارداد دارد اما جورجو فورلانی مدیراجرایی باشگاه میلان روز دوشنبه اعلام کرد که جری کاردیناله، مالک باشگاه در نهایت درباره آینده سرمربی تیم تصمیم‌گیری خواهد کرد.

اسکارونی در پایان درباره پروژه باشگاه میلان برای احداث استادیوم اختصاصی نیز تأکید کرد: ساخت استادیوم سن دوناتو برای ما فراتر از یک گزینه است. ما 40 میلیون یورو صرف خرید زمینی در این منطقه کرده‌ایم. پروژه ساخت استادیوم با موانع قانونی معمول در ایتالیا روبه‌رو است اما یک گروه اقلیت پرسر و صدا هم می‌توانند سیاستمداران را برای عقب‌نشینی از موضع‌شان راضی کنند. سالا (شهردار میلان) از ما خواست که به بازسازی استادیوم سن‌سیرو فکر کنیم و تا ماه ژوئن نتیجه را به او اطلاع بدهیم. ما اما منتظر جزئیات جدید هستیم تا ببینیم که بازسازی ورزشگاه چقدر روی ظرفیت آنها در طول فصل تأثیر می‌گذارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عنایتی: از دستاوردم در پیکان خوشحالم
  • صعود مس رفسنجان به جمع ۸ تیم برتر جام حذفی با حذف پیکان
  • ژوزه مورینیو: شکست رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ، بدترین شب دوران حرفه‌ای من بود
  • آینده مبهم در لندن | سردرگمی در چلسی!
  • ملوان آماده بازی حساس در جام حذفی مقابل سایپا
  • رئیس باشگاه میلان: پیولی تا پایان فصل سرمربی تیم خواهد بود
  • تیم ژاپنی حریف العین در فینال لیگ قهرمانان شد
  • پشیمانی زودهنگام: ژاوی می‌خواهد بماند
  • صفرزاده: جلوی سپاهان اشتباه کنید، تنبیه می‌شوید
  • نتیجه دور دوم انتخابات نقش موثر در کارآمدی مجلس آینده دارد