Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@15:06:11 GMT

سرمربی ماشین سازی: بهتر از پدیده بودیم

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۹۲۱۱۰

سرمربی ماشین سازی: بهتر از پدیده بودیم

تبریز - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز گفت: امروز همانطور که دیدید بهتر از تیم پدیده ‌بودیم، اما نشد که پیروز میدان باشیم.

به گزارش ایرنا، محمدرضا مهاجری شامگاه پنجشنبه پس از شکست 2 بر یک شاگردانش مقابل تیم فوتبال پدیده شهر خودرو در جمع خبرنگاران به خاطر یک فصل تلاش به بازیکنان و تماشاگران ماشین‌ سازی خسته‌ نباشید گفت .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرمربی تیم ماشین سازی خاطرنشان کرد: به جد می گویم هیچ کم‌ کاری از طرف بچه‌های ما نبوده و شاگردانم تمام تلاش ‌شان را انجام دادند.
مهاجری اضافه کرد: یکسری از عوامل باعث شد که امروز مقابل پدیده نتیجه لازم را کسب نکنیم.
وی با اشاره به اشتباهات داوری در طول بازی های اخیر تیمش گفت: چرا اشتباهات داوری یک بار هم به نفع ما نبوده و همیشه به ضرر ما تمام می شود.
وی در خصوص دریافت گل دوم تیمش گفت: از فرناندو دخسوس تعجب می کنم چطور با آن تجربه ای که داشت چنین گلی را دریافت کرد و با وجود اینکه در خیلی وقت ها به داد تیم رسیده بود امشب باعث شد تا تیم ماشین سازی به نتیجه دل خواه خود نرسد.
مهاجری خارطنشان کرد: تیم ما بیشترین موقعیت را داشت و به صورت هجومی بازی را دنبال می کرد در عوض تیم پدیده با حداقل ترین موقعیت ها توانست ما را شکست بدهد.
وی با انتقاد از عدم حمایت های مسوولان شهری از بازی ماشین سازی گفت: در شهر مشهد وقتی تیم پدیده شانس کسب سهمیه آسیایی داشت، استانداری، فرمانداری و نمایندگان استان و همه حمایت کردند ولی در جایگاه ویژه ما خبری از مسوولان نبود در حالی که همه باید دست به دست هم بدهیم تا پیشرفت کنیم.
تیم ماشین سازی با شکست 2 بر یک خود مقابل پدیده در پایان لیگ برتر با کسب 29 امتیاز در رده سیزدهم جدول باقی ماند.
/3071/9853

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش فوتبال ليگ برتر تبريز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۹۲۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین تمرین اودینزه تحت هدایت فابیو کاناوارو / عکس

اودینزه با سرمربی جدید خود مقابل رم قرار می گیرد.

اودینزه به دنبال تداوم نتایج ضعیف خود د‌ر فصل ۲۰۲۳/۲۴ بازهم تغییراتی در کادر فنی ایجاد کرد. گابریله چوفی اخراج شد و فابیو کاناوارو جای او را روی نیمکت اودینزه گرفت. 

اودینزه فاصله زیادی تا منطقه سقوط ندارد و امیدوار است با ورود کاناوارو اوضاع تغییر کند. اولین تجربه کاناوارو به عنوان سرمربی اودینزه، تقابل ۲۰ دقیقه ای مقابل رم است. ۲۰ دقیقه پایانی دیدار نیمه تمام اودینزه و رم فرداشب برگزار می شود. این بازی تا دقیقه ۷۱ با نتیجه ۱-۱ در جریان بود که ایوان اندیکا دچار تنگی نفس شد. سه امتیاز این بازی هم برای رم و هم برای اودینزه بسیار ارزشمند است.

 

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • اعتراف سرمربی قرقیزستان بعد از شکست مقابل ایران
  • اولین تمرین اودینزه تحت هدایت فابیو کاناوارو / عکس
  • آرتتا بعد از برد ۵-۰ مقابل چلسی: کاش بیشتر می‌زدیم!
  • تن هاخ: برد ما برابر کاونتری شرم‌آور نبود؛ پرسیدن مکرر این سوال، شرم‌آور است!
  • پدیده فصل گذشته دروازه‌بانی آماده چالش با استقلال
  • سرمربی قرقیزستان: قبل از بازی با ایران هم فراتر از انتظار بودیم
  • کلافگی حسینی از موقعیت‌های سوخته
  • جمشیدیان: رضا فتاحی سرمربی بود، سپاهان بهتر نتیجه می‌گرفت!
  • کلافگی حسینی از موقعیت‌های سوخته (عکس)
  • ژاوی: همه این بی‌عدالتی را دیدند، بهتر از رئال بودیم