Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی پدیده از گرفتن سهمیه لیگ قهرمانان اسیا خوشحال است.

طرفداری- یحیی گل‌محمدی پس از پیروزی 2 بر یک تیمش برابر ماشین‌سازی در نشست خبری اظهار داشت:

بازی خیلی حساسی برای ما بود. گرفتن سه امتیاز هدف اصلی ما بود که به آن رسیدیم. سرنوشت گرفتن سهمیه دست خودمان بود و باید می‌بردیم. خوشبختانه همین اتفاق هم رخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امشب باید از خیلی‌ها تشکر کنم که مهمترین آنها مردم خوب مشهد و تمام هوادارانی است که یک فصل سخت را پشت سر گذاشتند، فصلی که با تمام مشکلاتی که داشتیم، از ما حمایت کردند.

به گزارش تسنیم، وی ادامه داد:

هواداران با حمایت‌شان، اصلی‌ترین عاملی بودند که باعث موفقیت ما شدند. از بازیکنانم باید خیلی تشکر کنم که با وجود این همه سختی توانستند مشکلات را پشت سر بگذارند و نشان دهند که می‌توان موفقیت را با پشتکار و همدلی به دست بیاوریم. از همه‌ی کسانی که در کنار تیم بودند و زحمت کشیدند، از آقایان وطن‌خواه، سرآسیابی و سایر دوستانی که در کنار تیم بودند، تشکر می‌کنم. خدا را شکر می‌کنم به خاطر این همه لطفی که در حق ما داشت. از امام رضا (ع) هم واقعاً تشکر می‌کنم که عنایت خاصی به تیم ما داشتند و سایه ایشان بر سر تیم بود. امیدوارم این پیروزی‌ها و موفقیت‌ها ادامه‌دار باشد. به نظر من کار تازه شروع شده است، کارهای زیربنایی و ساختاری زیادی باقی مانده است که ان‌شاءالله با انجام آنها در سال‌های آینده با یک برنامه‌ریزی خوب بتوانیم پدیده را به رده‌های بالای لیگ و آسیا برسانیم. باید از خیلی‌ها تشکر می‌کردم که تعداد آنها زیاد بود.

گل‌محمدی درباره وقت‌کشی بازیکنان پدیده و قضاوت داور بازی تیمش برابر ماشین‌سازی عنوان کرد: 

وقت‌کشی در فوتبال وجود دارد، هر تیمی که جلو باشد و سه امتیاز در اختیار او باشد دلیلی ندارد که بازی را زود شروع کند و فکر می‌کنم این مسئله زیاد در بازی وجود نداشت. درباره داوری هم نباید زود قضاوت کنیم. فکر می‌کنم باید کارشناسان در این‌باره نظر بدهند. اگر بخواهیم روی احساس و عواطف نظر بدهیم درست نیست. امروز داوری هیچ مشکلی نداشت و از روزهای خوب آقای اکبریان بود. به او و تیم داوری‌اش تبریک می‌گویم.

سرمربی تیم فوتبال پدیده در پاسخ به این پرسش که با  فرازونشیب‌هایی که پدیده در طول فصل داشت، چه اتفاقی افتاد که در پایان فصل چنین جایگاهی به دست آورد و اینکه  با پدیده تمدید می‌کند یا به تیم فوتبال امید ایران می‌رود، تصریح کرد:

بعد از نیم‌فصل مشکلات تیم به اوج خود رسید. بعد از آن اتفاقات اسپانسر جدید و مالک باشگاه خیلی حمایت کردند و این موضوع خیلی از مشکلات ما را حل کرد، اما مشکل بزرگ ما کمبود امکانات بود. از آذرماه سال گذشته تا یک هفته پیش مشکل زمین تمرین داشتیم که همین موضوع روی کیفیت بازی ما تأثیرگذار بود و کیفیتی که مدنظرمان بود، ارائه نکردیم. در هر صورت مشکلات زیاد بود و بچه‌ها توانستند مشکلات را پشت سر بگذارند. درباره تمدید قرارداد هم صحبت‌های مثبتی با باشگاه داشتم و اگر مشکل خاصی وجود نداشته باشد تا هفته آینده جلسه پایانی‌مان را برای تمدید قرارداد برگزار می‌کنیم. درباره تیم امید هم من فقط از رسانه‌ها شنیدم و غیر از آن صحبت رسمی در این باره با من نشده است.

وی درباره بهترین بازیکن پدیده در این فصل گفت:

ما امسال دو بازیکن خیلی خوب در خط حمله داشتیم که گل‌های حساسی برای ما زدند. طبیعتاً این گلزنی‌ها با تلاش سایر بازیکنان بوده است و سایر بازیکنان هم موقعیت‌سازی کردند تا دو مهاجم ما گلزنی کنند. همه‌ی بازیکنان ما تقریباً یکدست بودند و نمی‌توانم بازیکن خاصی را به عنوان بهترین بازیکن نام ببرم که عملکرد بهتری نسبت به دیگران داشته باشد. جا دارد تشکر ویژه‌ای هم از شهردار مشهد، آقای کلایی داشته باشم که علی‌رغم مشکلاتی که داشتند امروز تشریف آوردند و بازی ما را تماشا کردند. از آقای دکتر فتاحی، مدیر اداره کل ورزش و جوانان مشهد هم تشکر می‌کنم که در بازی امروز در ورزشگاه حاضر بود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۹۲۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاهان 1-0 پرسپولیس؛ رضا اسدی با سوپرگل، یحیی گل محمدی را بدرقه کرد | ماندگارترین‌ها

سپاهان در هفته دهم لیگ برتر در ورزشگاه نقش جهان اصفهان میزبان پرسپولیس بود که توانست سه امتیاز خانگی را کسب کند

طرفداری | سپاهان و پرسپولیس حساس‌ترین دیدار هفته دهم لیگ برتر بیست‌وسوم را برگزار کردند که توسط بازیکنان خودی بازنده شدند.

تیم فوتبال سپاهان در هفته دهم لیگ برتر میزبان پرسپولیس بود.

دیداری حساس میان دو مدعی عنوان قهرمانی. پرسپولیس برای کاهش فاصله با صدر و خروج از زیر فشار نتایج اخیر، نیاز به پیروزی داشت و سپاهان هم تلاش می‌کرد به جمع بالانشینان برگردد.

در پایان این دیدار جذاب، سپاهان با سوپرگل رضا اسدی به پیروزی رسید؛ بازیکنی که یحیی گل محمدی، او را نخواست و در ادامه راهی طلایی پوشان اصفهان شد. اختلاف پرسپولیس با استقلال صدرنشین به پنج امتیاز رسید و سپاهان 15 امتیازی هم خودش را تا رتبه پنجم جدول بالا کشید.

این دیدار یکی از ماندگارترین بازی های سال 1402 بود.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • مقصد غافلگیرکننده یحیی گل‌ محمدی مشخص شد (فیلم)
  • مقصد غیرمنتظره یحیی گل‌محمدی
  • فوری؛ یحیی گل محمدی در آستانه هدایت تیم ملی امید!
  • گل محمدی در آستانه بازگشت به فوتبال | موافقت اولیه با پیشنهاد جدید
  • سپاهان 1-0 پرسپولیس؛ رضا اسدی با سوپرگل، یحیی گل محمدی را بدرقه کرد | ماندگارترین‌ها
  • پاسخ یحیی گل‌محمدی و فرهاد مجیدی به پیشنهاد مهدی تاج
  • کواراتسخلیا: گرجستان یازده نفر نبود، 60 هزار نفر بود!‏
  • پاسخ گل‌محمدی و مجیدی به پیشنهاد مهدی تاج
  • عکس| استوری خبرساز یحیی گل‌محمدی؛ وای بر ما!
  • (عکس) استوری خبرساز یحیی گل‌محمدی؛ وای بر ما!