Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@01:55:07 GMT

گل محمدی: کار پدیده تازه شروع شده است

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۹۲۱۳۹

گل محمدی: کار پدیده تازه شروع شده است

تبریز - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال پدیده با اشاره به پیروزی تیمش در مقابل سبز قباهای تبریز و کسب جایگاه چهارم جدول گفت: کار ما تازه شروع شده است و کارهای زیربنایی و ساختاری زیادی باید انجام دهیم.

به گزارش ایرنا، یحیی گل‌ محمدی شامگاه پنجشنبه در نشست خبری پس از بازی تیمش مقابل ماشین سازی گفت: امیدوارم با انجام کارهای لازم در سال‌های آینده با یک برنامه‌ ریزی خوب بتوانیم پدیده را به رده‌های بالای لیگ و آسیا برسانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه امشب سرنوشت گرفتن سهمیه دست خودمان بود و باید این بازی را می‌ بردیم، افزود: این بازی برای ما خیلی حساس بود زیرا که گرفتن سه امتیاز هدف اصلی ما بود که خدا را شکر به آن رسیدیم.
سرمربی تیم پدیده با تشکر از مردم مشهد و تمام هوادارانی که یک فصل سخت از این تیم حمایت کردند، عنوان کرد: بازیکنانم با وجود این همه سختی توانستند مشکلات را پشت سر بگذارند و نشان دادند که می ‌توان موفقیت را با پشتکار و همدلی به دست آورد.
گل ‌محمدی در مورد وقت ‌کشی بازیکنان پدیده و قضاوت داور بازی خاطرنشان کرد: وقت‌کشی در فوتبال وجود دارد، هر تیمی که جلو باشد و سه امتیاز در اختیار او باشد دلیلی ندارد که بازی را زود شروع کند و فکر می ‌کنم این مسئله زیاد در بازی وجود نداشت و همچنین درباره داوری هم نباید زود قضاوت کنیم، امروز داوری هیچ مشکلی نداشت و از روزهای خوب آقای اکبریان بود.
سرمربی تیم فوتبال پدیده در پاسخ به این پرسش که با فراز و نشیب ‌هایی که پدیده در طول فصل داشت، چه اتفاقی افتاد که در پایان فصل چنین جایگاهی به دست آورد و اینکه با پدیده تمدید می ‌کند یا به تیم فوتبال امید ایران می ‌رود، گفت: بعد از نیم‌ فصل مشکلات تیم به اوج خود رسید اما با حمایت اسپانسر جدید و مالک باشگاه خیلی از مشکلات حل شد، اما مشکل بزرگ ما کمبود امکانات بود.
وی با اشاره به صحبت هایی که درباره پیوستن وی به تیم امید زده می شود، گفت: من فقط از رسانه‌ها شنیدم و صحبت رسمی در این باره با من نشده است همچنین درباره تمدید قرارداد هم صحبت‌های مثبتی با باشگاه داشتم و اگر مشکل خاصی وجود نداشته باشد تا هفته آینده جلسه پایانی ‌مان را برای تمدید قرارداد برگزار می ‌کنیم.

**سرمربی ماشین سازی: بهتر از پدیده بودیم
سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز گفت: امروز همانطور که دیدید بهتر از تیم پدیده ‌بودیم، اما نشد که پیروز میدان باشیم.
به گزارش ایرنا، محمدرضا مهاجری شامگاه پنجشنبه پس از شکست 2 بر یک شاگردانش مقابل تیم فوتبال پدیده شهر خودرو در جمع خبرنگاران به خاطر یک فصل تلاش به بازیکنان و تماشاگران ماشین‌ سازی خسته‌ نباشید گفت.
سرمربی تیم ماشین سازی خاطرنشان کرد: به جد می گویم هیچ کم‌ کاری از طرف بچه‌های ما نبوده و شاگردانم تمام تلاش ‌شان را انجام دادند.
مهاجری اضافه کرد: یکسری از عوامل باعث شد که امروز مقابل پدیده نتیجه لازم را کسب نکنیم.
وی با اشاره به اشتباهات داوری در طول بازی های اخیر تیمش گفت: چرا اشتباهات داوری یک بار هم به نفع ما نبوده و همیشه به ضرر ما تمام می شود.
وی در خصوص دریافت گل دوم تیمش گفت: از فرناندو دخسوس تعجب می کنم چطور با آن تجربه ای که داشت چنین گلی را دریافت کرد و با وجود اینکه در خیلی وقت ها به داد تیم رسیده بود امشب باعث شد تا تیم ماشین سازی به نتیجه دل خواه خود نرسد.
مهاجری خاطرنشان کرد: تیم ما بیشترین موقعیت را داشت و به صورت هجومی بازی را دنبال می کرد در عوض تیم پدیده با حداقل ترین موقعیت ها توانست ما را شکست بدهد.
وی با انتقاد از عدم حمایت های مسوولان شهری از بازی ماشین سازی گفت: در شهر مشهد وقتی تیم پدیده شانس کسب سهمیه آسیایی داشت، استانداری، فرمانداری و نمایندگان استان و همه حمایت کردند ولی در جایگاه ویژه ما خبری از مسوولان نبود در حالی که همه باید دست به دست هم بدهیم تا پیشرفت کنیم.
تیم پدیده در هفته پایانی لیگ برتر فوتبال با برد 2 بر یک مقابل ماشین سازان توانست با کسب 56 امتیاز در جایگاه چهارم جدول قرار بگیرد و تیم ماشین سازی با 29 امتیاز در رده سیزدهم باقی ماند.
9853/3071

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش فوتبال ليگ برتر تبريز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۹۲۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بدون حواله هم قهرمان می‌شویم!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مهدی میر جلیلی، ستاره تیم ملی فوتبال ساحلی، در تازه ترین گفتگوی خود، در واکنش به حواله های میلیاردی خودرو فوتبالیست ها، تاکید کرد: ما بدون حواله خودرو هم قهرمان می شویم.

همچنین، گل سید مهدی میرجلیلی دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ساحلی به عنوان برترین گل در مراسم قهرمان ایران نیز انتخاب شد.

میرجلیلی پس از دریافت این عنوات گفت: یزدی صحبت می‌کنم و لهجه دارم و دم همه مردم گرم که به من رای دادند و امیدوارم لیاقت این همه محبت را داشته باشم و جان خود را برای خوشحال کردن مردم، می‌گذارم.

۲۵۱۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899303

دیگر خبرها

  • بدون حواله هم قهرمان می‌شویم!
  • داوران بازی‌های جام حذفی مشخص شدند
  • ساخت ۳۰ دستگاه برج و قطعات فنی توربین بادی در ماشین‌سازی اراک
  • عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال، مدیرعامل فولاد شد!
  • دانشگاه صنعت ماشین‌سازی تاسیس می‌شود
  • پدیده فصل گذشته دروازه‌بانی آماده چالش با استقلال
  • ذخیره سازی بیش از ۵۲ میلیون مترمکعب آب در پشت سد‌های گرمی
  • اوسمار: اهانت‌ها تبدیل‌ به حمایت شده است؛ آلیسون‌ بکر را من کشف کردم
  • بائو: نساجی آزمایشگاه مربیان تازه به دوران رسیده شده است/ بیشتر هوچی‌گری در بازی‌های لیگ دیده‌ایم
  • بازگشت موفق کاشف سردار آزمون به نیمکت مربیگری