Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- رئیسان 3 کمیته مجلس نمایندگان آمریکا روز پنجشنبه در نامه ای به وزیر خارجه این کشور درباره سوء استفاده از طبقه بندی و سیاسی کردن اطلاعات پیرامون ایران ابراز نگرانی شدید کردند.

در این نامه که در تارنمای رسمی مجلس نمایندگان آمریکا منتشر شد، «آدام شیف»، «الیوت انگل» و «آدام اسمیت» رئیسان کمیته های اطلاعات، امور خارجه و نیروهای مسلح درباره گزارش اخیر وزارت خارجه آمریکا درباره ایران ابراز نگرانی شدند کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این رهبران مجلس نمایندگان آمریکا در این نامه گفتند عمیقا نگرانند که این گزارش حاصل انتصاب های سیاسی بدون توجه به اطلاعات یا تحریف معنای اطلاعات به منظور زمینه سازی برای اقدام نظامی باشد.
خبر تکمیل می شود.
شبد**9416**

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي مايك پمپئو كنگره آمريكا مجلس نمايندگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۹۲۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نانسی پلوسی: نتانیاهو باید استعفا کند

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، نانسی پلوسی، رئیس اسبق مجلس نمایندگان آمریکا در گفتگو با شبکه RTE در جریان سفر به ایرلند بیان کرد: ما حق اسرائیل برای دفاع از خود را به رسمیت می‌شناسیم. ما سیاست و روش نتانیاهو را نمی‌پذیریم. چه چیزی بدتر از آنچه وی در پاسخ انجام داد، می‌توانست اتفاق بیافتد؟

درحالیکه شمار منتقدان سیاست‌های دولت رژیم صهیونیستی به ریاست نتانیاهو در میان مقام‌های آمریکایی به مرور افزایش پیدا می‌کند، پلوسی تاکید کرد: وی باید استعفا کند. وی در نهایت مسئول است.

عضو دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا در ادامه افزود که نتانیاهو برای سال‌ها یک مانع برای صلح در منطقه خاورمیانه بوده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نانسی پلوسی: نتانیاهو باید استعفا کند
  • ابراز نگرانی سازمان ملل از بحران آب آشامیدنی در افغانستان
  • ابراز امیدواری سفیر ایران از تداوم جریان آب هیرمند به سیستان
  • پنج اخطار برای یک مجلس
  • سفر وزیر خارجه آمریکا به چین با چاشنی هشدار و تهدید/ واشنگتن نگران رابطه تسلیحاتی پکن و مسکو است
  • تصویب دومین لایحه فیلتر تیک‌تاک در آمریکا
  • تصویب قانون ضد ایرانی در مجلس نمایندگان آمریکا
  • تصویب دومین لایحه فیلتر تیک‌ تاک در آمریکا
  • آمریکا لایحه‌ ای در ضدیت با چند کشور تصویب کرد
  • تصویب لایحه مجلس نمایندگان آمریکا علیه ایران، روسیه و چین