Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حسین فرکی بامداد جمعه و پس از شکست ۲ بر صفر تیمش پیکان تهران برابر نساجی مازندران در جمع خبرنگاران گفت: به خاطر حضور هواداران خوب و خونگرم نساجی در ورزشگاه لازم می دانم که این پیروزی را در آخرین بازی لیگ به آنها تبریک بگویم.

وی افزود: وقتی که در فوتبال در چنین فضایی بازی می‌کنید و در مقابل هواداران چنین خونگرم و تأثیرگذار حضور پیدا می‌کنید، چقدر نقش مؤثری می‌توانند داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم پیکان تهران ادامه داد: همه در این بازی نقش هواداران را دیدند. شاید اگر بازی ما در ورزشگاه دیگری برگزار می‌شد می‌توانستیم خیلی زودتر به گل برسیم.

حق پیکان باخت نبود

فرکی با بیان اینکه حق تیمش برابر نساجی مازندران باخت نبود، ادامه داد: در کل اعتقادم این است که ما نباید در این بازی شکست می‌خوردیم، این بازی یکی از بهترین بازی‌های ما در نیم فصل دوم بود که متأسفانه نتیجه نگرفتیم.

وی افزود: از شانس بد ما با گل زودهنگامی که در مقابل تماشاگران پرشور تیم نساجی دریافت کردیم، برگشت به جریان عادی بازی در چنین جوی بسیار سخت بود و تفاوت اصلی پیکان با نساجی در همین موضوع بود.

وی اضافه کرد: دقایق ابتدایی بازی توپی که به سمت دروازه بان ما آمد با اشتباه و غفلت گل دریافت کردیم و این اعتماد به نفس نساجی را بالا برد.

سرمربی تیم پیکان اظهار داشت، البته ما در ادامه برای جبران گل خورده تلاش کردیم و به جرأت می‌توانم بگویم که تا دقیقه ۷۰ بازی پنج، شش موقعیت گل داشتیم که هیچ کدام به گل تبدیل نشد.

برای فصل بعد برنامه داریم

سرمربی تیم پیکان تهران در بخش دیگری از صحبت‌های خود در جمع خبرنگاران مازندران افزود: بازی آخرمان در لیگ برتر بود و امیدواریم که در فصل جدید بتوانیم جایگاهمان را در فصل جدید تغییر بدهیم. به آن امید داریم.

تیم فوتبال پیکان تهران در چارچوب هفته سی ام و پایانی مسابقات امسال لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور پنجشنبه شب در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر با نتیجه ۲ برصفر در مقابل میزبانش نساجی مازندران تن به شکست داد.

شاگردان حسین فرکی با این باخت و قرارگرفتن در رده یازدهم لیگ برتر در فصل جاری را که با قهرمانی تیم پرسپولیس تهران همراه بود، به پایان رساندند.

کد خبر 4618829

منبع: مهر

کلیدواژه: حسین فرکی تیم فوتبال پیکان تهران لیگ برتر انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۹۲۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محرم تنها مربی بدون باخت؛ جواد نکونام به یحیی رسید!

آفتاب‌‌نیوز :

در پایان هفته هشتم دور رفت و در حالی که بیش از نیمی از مسیر فصل در نیم فصل نخست پیموده شده بود، پرسپولیس تنها تیم بدون شکست ما بود که با یحیی گل محمدی در هشت بازی اول بدون باخت ماند.

حالا و در همان بازه زمانی یعنی بعد از ۸ بازی دور برگشت تعداد خطوط تیره در جدول مقابل تیم‌ها برای شکست دو برابر شده و مس رفسنجان و استقلال تا اینجا از ۸ مسابقه بدون شکست مانده‌اند.

استقلال فصل را با جواد نکونام شروع کرد و تنها یک باخت تا اینجای فصل مقابل سپاهان دارد، اما مس رفسنجان با ساکت الهامی استارت زد و نوید کیا در شروع دور برگشت جانشین او شد که بعد از ۸ مسابقه عنوان تنها مربی بدون شکست در سطح اول فوتبال ایران را کماکان در اختیار دارد.

استقلال و مس از هشت بازی خود در دور برگشت هنوز طعم شکست را نچشیدند. بعد از این دو تیم پرسپولیس و پیکان هستند که تنها یک بار باخته‌اند، پیکان که به خود پرسپولیس باخت و قرمز‌ها که در شروع دور برگشت هفته شانزدهم و اولین مسابقه ویرا به جای گل محمدی مقابل آلومینیوم با یک گل مغلوب شدند.

ملوان، هوادار و تراکتور تا اینجای فصل در دور برگشت تنها دو باخت داشته‌اند. شمس آذر، استقلال خوزستان و سپاهان با سه شکست در رتبه بعدی هستند و می‌دانید که سپاهان هنوز دربی برگشت اصفهان مقابل ذوب آهن را برگزار نکرده است.

فولاد، گل گهر، نساجی و آلومینیوم نیمی از بازی‌های دور برگشت خود را باخته‌اند؛ یعنی چهار مسابقه از ۸ بازی و البته ذوب آهن هم ۴ شکست دارد، اما از ۷ مسابقه و نکته منفی‌تر اینکه ذوب آهن هر چهار بازی خانگی خود را باخته است؛ و در انتهای این جدول نیز صنعت نفت آبادان قرار دارد که با وجود تغییر مربی ۵ باخت در دور برگشت را متحمل شده است. دور رفت رکورد ۶ شکست در ۸ بازی بود، دراختیار دو نماینده دیگر خوزستان!

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • پیچ استقلال تندتر است، حریفان پرسپولیس سخت تر!
  • شجاع: هواداران تراکتور هر چه بگویند حق دارند
  • قائمشهر حتی از برزیل هم امتیاز می‌خواهد
  • شکست تیم فوتبال شمس آذر برابر استقلال
  • سکوت تراکتوری‌ها پس از شکست
  • امید به بازگشت روز‌های خوب نساجی 
  • امیدواریم بدشانسی های تیم نساجی پایان یابد
  • تقسیم امتیاز همسایه‌ها؛ کامبک پیکان برای فرار از باخت برابر هوادار
  • اعلام داور بازی نساجی با تراکتور
  • محرم تنها مربی بدون باخت؛ جواد نکونام به یحیی رسید!