Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز از کسب سهمیه لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا بازماند.به گزارش بلاغ،هیجدهمین دوره لیگ برتر فوتبال کشور با قهرمانی تیم پرسپولیس به اتمام رسید.

تیم تراکتورسازی که تا 6 هفته به پایان مسابقات در رده دوم قرار داشته و پرامیدترین تیم قهرمانی بود، بعد از شکست مقابل سپیدرود رشت دچار افت شدیدی شده و در 6 بازی آخر خود تنها 3 امتیاز کسب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لیکنز سرمربی بلژیکی تیم تراکتورسازی که در نیم فصل به تیم تراکتورسازی پیوست، در 9 هفته آغازین مسابقات عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته و با 7 پیروزی و 2 تساوی، 23 امتیاز کسب کرده و این تیم را به رده دوم جدول رساند.

اما روند نزولی تیم تراکتورسازی از بازی با سپیدرود رشت آغاز شد. این تیم برابر سپیدرود رشت، پیکان تهران و ذوب‌آهن اصفهان متحمل 3 شکست متوالی شده و در 3 بازی آخر خود نیز برابر تیم‌های پرسپولیس تهران، پارس‌جنوبی جم و فولاد خوزستان به 3 تساوی دست یافت تا با 52 امتیاز در رده پنجم جدول قرار گرفته و حتی از کسب سهمیه حضور در لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا نیز بازماند.

مشخص بود که لیکنز بعد از شکست مقابل سپیدرود نتوانست تراکتورسازی را به شرایط سابق بازگرداند و در 6 هفته پایانی تنها 3 امتیاز کسب کرد که عملکرد‌ ضعیفی برای تراکتورسازی از مدعیان قهرمانی لیگ بود.

حالا باید منتظر ماند و دید آیا مالک باشگاه تراکتورسازی همچنان خواهان حضور لیکنز در تیم تراکتورسازی خواهد بود و یا پرونده این مربی بلژیکی در فوتبال ایران بسته می‌شود.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۹۲۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس به مربی تراکتور تبریک گفت

به گزارش ورزش سه، تیم رسانه‌ای پرسپولیس امروز با انتشار یک استوری در صفحه رسمی این باشگاه، چهل و نهمین سالروز تولد حمید مطهری مربی و بازیکن سابق پرسپولیس را تبریک گفت.

حمید مطهری در شرایطی خودش را برای ورود به 50 سالگی آماده می‌کند که به تازگی از کادرفنی تیم ملی ایران جدا شده و قرار است به عنوان مربی تراکتور مشغول به کار شود.

حمید مطهری در تیم پرسپولیس روزهای متفاوتی را تجربه کرد و چه در دوران بازیگری و چه در دوران مربیگری خاطرات خاصی از این تیم به یاد دارد. او در یک مقطع سرمربی امیدهای پرسپولیس بود و پس از آن با حضور یحیی گل محمدی به مدت دو فصل به عنوان دستیار او در این تیم مشغول فعالیت بود که رسیدن به نایب قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا یکی از مهمترین دستآوردهای او با سرخپوشان به شمار می‌رود.

دیگر خبرها

  • مصلح: حس می‌کنم از استقلال امتیاز می‌گیریم
  • مربی تیم ملی به کادر فنی تراکتور اضافه شد
  • مربی تیم ملی به کادرفنی تراکتور اضافه شد
  • رسمی| مطهری مربی تراکتور شد
  • باشگاه شمس آذر قزوین جریمه شد
  • پرسپولیس به مربی تراکتور تبریک گفت
  • فوری:‌ تراکتورسازی با حمید مطهری به توافق رسید
  • توضیح مدیرعامل تراکتورسازی درباره جذب گل‌محمدی
  • گل محمدی و تراکتورسازی در دقیقه ۹۰ | گران‌ترین سرمربی لیگ جذب شد؟
  • واکنش تراکتورسازی به انتقال بزرگ | تکلیف سرمربی پرشورها مشخص شد؟ + عکس