Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-24@23:34:07 GMT

مارک ویلموتس، ایران را ترک کرد

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۹۲۹۱۹

مارک ویلموتس پس از مذاکره با مسئولان فدراسیون فوتبال، امروز صبح (جمعه) از ایران خارج شد. آفتاب‌‌نیوز : این مربی بلژیکی 25 اردیبهشت ماه به همراه دستیاران خود وارد ایران شد و پس از بازدید از امکانات فوتبال کشورمان به مذاکره با فدراسیون فوتبال پرداخت. 
ویلتموس با بررسی امکانات و شرایط فوتبال ایران بدون امضای هیچ قراردادی امروز(جمعه) ایران را ترک کرد تا در صورت توافق نهایی برای امضا قرارداد بار دیگر به ایران سفر کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گفته می شود وی تا پایان جام جهانی 2022 هدایت تیم ملی ایران را برعهده خواهد داشت و ارزش قرارداد او سالانه حدود یک میلیون و 200 هزار دلار است. 
ویلموتس زمانی که خود بازیکن بود، یکی از بهترین های بلژیک و حتی فوتبال اروپا محسوب می شد و عملکرد خاطره انگیزی در تیم ملی بلژیک در جام جهانی 1994 و باشگاه شالکه آلمان و بوردو فرانسه داشت.
او 70 بار پیراهن تیم ملی کشورش را بر تن کرد و 28 گل به ثمر رساند و چند سال نیز کاپیتان این تیم بود.
وی از سال 2003 وارد عرصه مربیگری شد و در تیم های شالکه، سنت ترویدنس و تیم ملی بلژیک به عنوان دستیار فعالیت کرد.
شانس در سال 2012 به ویلموتس رو کرد تا هدایت تیم ملی بلژیک را به عنوان سرمربی عهده دار شود.
او تیم پرستاره بلژیک را از رنکینگ چهل و چهارم رتبه فیفا به جایگاه دوم رساند و در طول 51 بازی به همراه بلژیک، 34 برد، 8 تساوی و 9 باخت به دست آورد، اما نتوانست این تیم پرامید را در جام جهانی 2014 و یورو 2016 به موفقیت رساند و برکنار شد.
ویلموتس سال 2017 سرمربی ساحل عاج شد و خیلی زود پس از پنج بازی که ثمره آن چهار تساوی و یک باخت بود، حکم اخراج دریافت کرد.
منبع: ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: مارک ویلموتس تیم ملی فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۹۲۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صیادمنش در بدترین وضعیت!

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب دیدارهای هفته سی و پنجم ژوپیر لیگ بلژیک و پنجمین بازی از دور انتخابی برای سهمیه لیگ کنفرانس اروپا، تیم وسترلو با بهره‌مندی از اللهیار صیادمنش در فهرست نفراتش، از ساعت 22 امشب (به وقت ایران) در استادیوم هت کویپیه، تیم چهارم جدول در مرحله گروهی پلی‌آف دیدار می‌کند.

اللهیار صیادمنش که در دو هفته اخیر ژوپیر لیگ بلژیک مقابل میشلن و استاندارد لیژ دور از ترکیب وسترلو بوده و فرصت کمی برای بازی داشته، امشب هم در جمع 11 نفر اصلی تیمش حاضر نیست و جزو نفرات ذخیره قرار گرفته است.

مهاجم ایرانی وسترلو که در زمستان گذشته به این باشگاه بلژیکی اضافه شد و در ژوپیر لیگ 11 بازی انجام داده، هنوز موفق به گلزنی یا پاس گل نشده که پیش از آن هم در هال سیتی در فصل جاری نتوانسته بود این کار را انجام بدهد.

یاران اللهیار صیادمنش در مرحله گروهی پلی‌آف انتخابی لیگ کنفرانس در ژوپیر لیگ بلژیک سه شکست و یک تساوی داشتند و با 16 امتیاز در قعر جدول این مرحله قرار گرفته‌اند.

دیگر خبرها

  • صیادمنش در بدترین وضعیت!
  • بلژیک مغلوب دانش‌آموزان ایران شد/ هلند حریف یک‌هشتم نهایی
  • بلژیک مقهور هنرنمایی دانش‌آموزان والیبالیست ایران
  • پاسخ به لاپورتا: هیچ بازی‌ای در اروپا تکرار نشده!‏
  • پیروزی تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران مقابل آلمان/ صعود دانش‌آموزان ایرانی مسجل شد
  • درخواست خصمانه بروکسل علیه تهران
  • رقابت‌های والیبال دانش آموزان جهان؛ پیروزی ايران مقابل آلمان
  • پیروزی تیم‌ ملی والیبال دانش‌آموزی ایران مقابل آلمان
  • درخواست خصمانه بروکسل علیه تهران در آستانه اجلاس اتحادیه اروپا
  • تیم‌ ملی والیبال دانش‌آموزی ایران مقابل آلمان پیروز شد