Web Analytics Made Easy - Statcounter

دو تیم نامی نو اصفهان و مهرام زیتون با شکست حریفان خود راهی فینال لیگ بسکتبال نوجوانان شدند.به گزارش بلاغ،و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بسکتبال، روز اول مرحله نهایی لیگ بسکتبال نوجوانان امروز پنجشنبه 26 اردیبهشت در شهر قدس آغاز شد.

در دیدار اول نامی نو اصفهان به مصاف پاس بندر لنگه رفت که نامی‌نو توانست با نتیجه 78 بر 61 حریف خود را شکست دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در دومین دیدار مهرام زیتون 61 بر 47 مهرام نوین شهر قدس را از پیش رو برداشت. 
با توجه به نتایج به دست آمده نامی نو اصفهان و مهرام زیتون به فینال رسیدند و فردا برای کسب عنوان قهرمانی با یکدیگر روبرو می‌شوند.

پاس بندر لنگه و مهرام نوین شهر قدس نیز برای کسب مقام سوم به مصاف هم می‌روند. 

این رقابت‌ها در سالن شهید کشوری به آدرس شهر قدس، روبروی پارک ولیعصر، بلوار بهاران، کوچه لاله برگزار می‌شود.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۹۲۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاشت ۸۰ هکتار باغ زیتون در لرستان

 سرهنگ احسان جهان‌بخش، در دورۀ منطقه‌ای آموزش و توانمندسازی تسهیلگران اقتصاد مقاومتی گفت: ۸۰ کیلومتر کانال آب‌بر در مزارع لرستان با اعتبار ۲۰ میلیارد تومان از ابتدای شیوع کرونا تاکنون احداث شده‌است.

او با بیان اینکه تمام اقدامات سپاه و بسیج سازندگی در راستای تحقق تولید و ایجاد اشتغال است، اضافه کرد: ۸۱۲ صندوق قرض‌الحسنه در لرستان فعال است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه لرستان با اشاره به فعالیت ۱۴ تعاونی سپاه یادآور شد: سپاه این استان از افراد معرفی‌شده برای عضویت در صندوق‌های قرض‌الحسنه حمایت می‌کند.

جهان‌بخش با تأکید به عقب‌ماندگی‌های مداوم لرستان با وجود آب فراوان و خاک حاصلخیز متذکّر شد: اجرای طرح جهاد آب‌‎رسانی در جهت انتقال آب شرب به مناطق محروم این استان است.

او با بیان هدف‌گذاری برای احداث گلخانۀ ۳۲۰۰ متری در لرستان، بیان کرد: ۸۰ هکتار باغ زیتون توسط سپاه این کاشت شده‌است و توسعۀ این باغ را در دستور کار داریم.

مسئول بسیج سازندگی سپاه لرستان با تأکید به فعالیت شبانه‌روزی برای رونق اشتغال در این استان، اعلام کرد: خدمت‌رسانی سپاه در ۱۶۰ شهر در حال انجام است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • بسکتبال سوپرلیگ غرب آسیا/ شهرداری گرگان در لبنان ناکام ماند
  • سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا| شکست سنگین شهرداری گرگان در بیروت
  • باخت سنگین شهرداری در فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا
  • تراکتور به مصاف ذوب‌آهن می‌رود
  • کاشت ۸۰ هکتار باغ زیتون در لرستان
  • کار سخت عقاب‌ها در فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا
  • اعلام برنامه نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال
  • استفاده از الگوهای نوین مشارکتی در پروژه‌های شهری اصفهان
  • صعود گلنور اصفهان به لیگ برتر بسکتبال ایران
  • شرکت کودکان و نوجوانان ۲۸ کشور در جشنواره نقاشی پوپک