Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@07:04:32 GMT

اپلیکیشن جدید گوگل ویژه آموزش خواندن به کودکان

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۹۳۰۶۰

اپلیکیشن جدید گوگل ویژه آموزش خواندن به کودکان

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، گوگل با ارائه خدماتی برتر و پیشرفته در برنامه experimental Rivet چگونگی خواندن واژه‌ها و جملات و طرز صحیح تلفظ آن‌ها را به کوکان آموزش می‌دهد. گوگل با ارائه چنین سرویسی به دنبال تسریع در فرآیند یادگیری و آموزش کودکان است.

بیشتر بخوانید: گوگل از حالت ویژه رانندگی دستیار صوتی این شرکت رونمایی کرد

میلیون‌ها کودک در سراسر جهان در تلاش برای فراگیری توانایی خواندن و نوشتن هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حال گوگل برای کمک هرچه بیشتر به این کودکان و ارائه خدماتی برتر در آموزش زبان انگلیسی اپلیکیشن experimental Rivet معرفی و در دسترس کاربران قرار داده است. بیش از ۲۰۰۰ کتاب به زبان انگلیسی که در ۱۲۰ درس مجزا طبقه بندی شده‌اند، در این برنامه به دقت آموزش داده می‌شود. مراحل آموزش در این برنامه به صورت گفتاری است و کودک با روشی مناسب خواندن واژه‎ها را می‌آموزد.

این اپلیکیشن با دریافت صدای کودک هنگام خواندن کلمات آن را با تلفظ صحیح آن‌ها مقایسه می‌کند و با روش‌هایی جذاب و دوست داشتنی برای کودکان، آن‌ها را برای درست خواندن هر کلمه راهنمایی می‌کند. بازی‌های کودکانه همراه با مراحل امتیاز دهی و جایزه‌های زیبا برای تشویق هرچه بیشتر کودکان در  این اپلیکیشن گنجانده شده است.

مهندسان گوگل این برنامه را به گونه‌ای طراحی کرده‌اند که کودکان تنها مجبور به نشستن در مقابل گوشی یا تبلت نباشند و در مراحلی از برنامه باید تحرکت داشته و حرکات بدنی انجام دهند. گوگل تمامی تلاش خود را برای حفظ حریم خصوصی در experimental Rivet کرده است. به گونه‌ای که فناوری به کار رفته در این برنامه تنها با اعلام رضایت والدین قابل استفاده است و داده‌های ارسال شده از سوی کاربر نیز فقط برای بهبود توانایی خواندنی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

گوگل این اپلیکیشن را برای هر دو سیستم عامل اندروید و IOS ارائه داده است ولی در حال حاضر این برنامه تنها در ۱۱ کشور جهان مانند ایالات متحده آمریکا، کانادا، استرالیا، آفریقا جنوبی و ... در دسترس است. گول متعهد شده است تا به زودی این برنامه را در تعداد بیشتری از کشورها ارائه و محتوای آن گسترش دهد.

انتهای پیام/

گوگل با برنامه آموزشی خود یادگیری خواندن واژه‌ها را ساده می‌کند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خواندنی بهترین ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۹۳۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت اجرای آموزش جمع‌آوری پسماند و تفکیک زباله در مدارس

محمدحسین واحدیان با اشاره به شعار هفته سلامت امسال مبنی‌بر «سلامت خانواده با مردمی‌سازی سلامت» اظهار کرد: با توجه به اینکه دانش‌آموزان، آینده‌سازان کشور هستند با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان، ویژه برنامه آموزش جمع‌آوری پسماند و تفکیک زباله را در مدارس سراسر استان برگزار می‌کنیم.

شهردار شهرکرد افزود: شهروندان، سرمایه‌های اجتماعی یک شهر محسوب می‌شوند و سلامت یک جامعه از سلامت تک‌تک شهروندان به وجود آمده است.

وی اضافه کرد: شهرداری شهرکرد به مناسبت هفته بهداشت بر مسئله بهداشت محیطی، تمرکز ویژه‌ای داشته چراکه جمع‌آوری زباله‌ها و پاکیزگی شهر، بیشتر از گذشته به سلامت جامعه کمک کند.

بیشتر بخوانید

قامت‌هایی که خم می‌شوند؛ دستانی که غبار از چهره شهر می‌زداید

واحدیان، برگزاری دوره‌های آموزشی جمع‌آوری پسماند‌ها به‌صورت چهره‌به‌چهره را دلیلی برای داشتن شهری با شهروندان آگاه دانست و افزود: با توجه به اینکه دانش‌آموزان، آینده‌سازان کشور هستند با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان، ویژه برنامه آموزش جمع‌آوری پسماند و تفکیک زباله را در مدارس سراسر استان برگزار می‌کنیم.

وی اظهار کرد: شهرداری شهرکرد در تلاش است تا با همکاری شهروندان، شهری بدون مخاطرات زیست‌محیطی به وجود آورد.

واحدیان، ارتقای نشاط اجتماعی را یکی از ویژه‌برنامه‌های شهرداری شهرکرد عنوان کرد و گفت: با همکاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان در مراکز عمومی همچون پارک، معابر و خیابان‌های اصلی برای به ارمغان آوردن نشاط اجتماعی، ویژه‌برنامه‌هایی همچون ورزش همگانی، تئاتر و سرود خیابانی برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • نگاه ویژه به ارتقای شاخص‌های آموزشی در سفر رئیس‌جمهور به سمنان
  • گوگل پلی رفع فیلتر می‌شود؟
  • زارع‌پور: برای سومین بار درخواست کردیم گوگل‌پلی رفع فیلتر شود
  • ضرورت اجرای آموزش جمع‌آوری پسماند و تفکیک زباله در مدارس
  • عصر نوین آموزش زبان انگلیسی: نقش موثر آموزشگاه های زبان انگلیسی در تهران
  • برپایی غرفه فرهنگی «روز زمین پاک» در پیاده‌راه امیرکبیر اراک
  • سنجش سلامت گامی برای شناسایی به موقع کودکان دارای اختلال
  • اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی ویژه خانواده و بانوان در البرز
  • تصاویری از کلاس آموزش نماز و قرآن ویژه کودکان در مسجد روستای الیف
  • اهمیت ویژه آموزش حفظ محیط زیست به کودکان