Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@21:37:12 GMT

رحیم استرلینگ: هوادار پر و پا قرص یونایتد بودم

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۹۳۱۰۸

رحیم استرلینگ: هوادار پر و پا قرص یونایتد بودم

رحیم استرلینگ ستاره این روزهای منچسترسیتی می‌گوید در جوانی هوادار پر و پا قرص رقیب همشهری این تیم، منچستریونایتد بوده است.

به گزارش "ورزش سه"، رحیم استرلینگ، این روزها با پیراهن تیم آبی شهر منچستر سیتی، به میدان می‌رود و یکی از ستاره‌های بزرگ این تیم است اما این مهاجم انگلیسی می‌گوید زمانی که جوانتر بوده هوادار پر و پا قرص تیم قرمز شهر، منچستریونایتد بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رحیم استرلینگ این روزها ستاره بی چون و چرای سیتی است و پیش از این تیم هم بازیکن لیورپول بوده ولی او می‌گوید در دوران نوجوانی یکی از هواداران پر و پا قرص شیاطین سرخ بوده. استرلینگ می‌گوید در فینال جام حذفی انگلیس در سال 2007 که چلسی در استادیوم ومبلی، منچستریونایتد را شکست داد و جام قهرمانی را بالای سر برد در استادیوم حضور داشته و از شکست یونایتد فوق‌‌العاده ناراحت شده است.

 

 

استرلینگ در این باره گفت:" من در فینال سال 2007 در استادیوم ومبلی بودم. می‌دانم الان نباید این حرف را بزنم ولی واقعیت این است که وقتی جوانتر بودم هوادار پر و پا قرص یونایتد بودم. یک پیراهن قدیمی منچستریونایتد را داشتم، پیراهنی که آخرین بار که شیاطین سرخ قهرمان جام حذفی شده بودند به تن می‌کردند".

 

ستاره منچسترسیتی در ادامه گفت:" حضور در فینال جام حذفی، در استادیوم ومبلی برایم تجربه بی‌نظیری بود. به خاطر همین تجربه بود که بعدها سعی کردم به مدارس بلیط مسابقات هدیه بدهم. انگیزه‌ام از این کار همان تجربه بود. چون ما در فاصله خیلی نزدیک به استادیوم زندگی می‌کردیم ولی خیلی کم می‌توانستیم برویم و بازی‌ها را تماشا کنیم".

 

استرلینگ در ادامه گفت:" هدفم از هدیه دادن بلیط مسابقات بزرگ به مدارس این است که بچه‌ها انگیزه بگیرند. اگر دو سه بچه کم سن و سال هم انگیزه بگیرند برای من کافی است".

 

رحیم استرلینگ منچستر سیتی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رحیم استرلینگ منچستر سیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۹۳۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای ستاره یونایتد: با بازی رئال-سیتی زجر کشیدم

به گزارش "ورزش سه"، کاسمیرو در سال ۲۰۱۳ به رئال مادرید پیوست و در طول دوران حضورش در این تیم افتخارات بسیاری از جمله قهرمانی در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کرد و به یکی از مهره‌های کلیدی و درخشان آنها در خط میانی تبدیل شد.

این ستاره برزیلی در تابستان سال ۲۰۲۲ و در کمال ناباوری در اقدامی غیر منتظره این باشگاه را ترک کرد و تصمیم گرفت پیراهن منچستریونایتد را به تن کند تا بازی در لیگ برتر انگلیس را هم تجربه کرده باشد و از آن زمان تا به حال در جمع شیاطین سرخ حضور دارد.

این بازیکن که در زمان حضورش در رئال مادرید موفق شد در پنج دوره قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کند، صحبت‌های جالبی را درباره دیدار این هفته تیم سابقش برابر منچسترسیتی و پیروزی و صعود آنها به مرحله نیمه نهایی مطرح کرده است.

کاسمیرو در گفتگو با الچیرینگیتو در این باره اظهار داشت:« از تماشای بازی رئال مادرید و منچستر سیتی زجر کشیدم چون هنوز هم طرفدار متعصب و پروپاقرص رئال هستم! البته که از پیروزی آنها خوشحال شدم! هم برای رئال مادرید چون هنوز دوستان زیادی در این تیم دارم و هم برای منچستریونایتد!»

دیگر خبرها

  • رسمی: مدیر سابق آکادمی سیتی، مدیر یونایتد شد
  • کاسمیرو: آنچلوتی وقتی فهمید رئال مادرید را ترک می‌کنم گریه کرد
  • دیدار نکونام با هوادار ویژه استقلال در استادیوم آزادی
  • تراکتور در وطنی هم تنها نیست (عکس)
  • ادعای ستاره یونایتد: با بازی رئال-سیتی زجر کشیدم
  • آخرین وضعیت مصدومان چلسی قبل از بازی با منچسترسیتی
  • درآمدزایی منچستریونایتد به واسطه راهیابی دورتموند به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • بلینگام کاپیتان سابق یونایتد را شوکه کرد
  • رحیم‌پور ازغدی: ترامپ یقه طرف را می‌گیره می‌خواد تجاوز کنه!
  • تمهیدات شرکت سهامی آب منطقه‌ای یزد در خصوص بند‌های تغذیه مصنوعی