Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-03-28@16:17:45 GMT

برترین‌های هفته سی‌ام لیگ برتر فوتبال

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۹۳۳۲۵

برترین‌های هفته سی‌ام لیگ برتر فوتبال

به گزارش فارس، هفته سی‌ام لیگ برتر و هفته پایانی هجدهمین دوره این رقابت‌ها شب گذشته با برگزاری هشت بازی به پایان رسید و تیم فوتبال پرسپولیس در نهایت با سه امتیاز اختلاف نسبت به سپاهان برای سومین سال متوالی قهرمان لیگ برتر شد.

در پایان این رقابت‌ها نتایج زیر به دست آمد:

سپاهان ۲ - استقلال خوزستان صفر

سایپا صفر - نفت آبادان ۳

نساجی مازندران ۲ - پیکان صفر

فولاد خوزستان ۲ - تراکتورسازی ۲

ماشین‌سازی تبریز یک  - پدیده شهر خودرو ۲

پارس جنوبی صفر - پرسپولیس یک

نفت مسجدسلیمان ۲ - ذوب‌آهن ۲

استقلال تهران ۲ - سپیدرود یک

تیم هفته: پرسپولیس

ضمن تقدیر از عملکرد پدیده شهر خودرو که در تبریز ماشین‌سازی را شکست داد تا شانس گرفتن سهمیه آسیایی داشته باشد عنوان تیم برتر هفته به پرسپولیس رسید که موفق شد در یک بازی خارج از خانه تیم پارس جنوبی را شکست دهد تا برای سومین سال متوالی قهرمان لیگ برتر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم پرسپولیس که در چند هفته اخیر فقط مساوی می‌کرد در نهایت با یک فوتبال اقتصادی موفق شد برای پنجمین بار جام قهرمانی لیگ برتر را بالای سر ببرد.

مربی هفته: برانکو ایوانکوویچ

سومین قهرمانی متوالی پرسپولیس در لیگ برتر کار بسیار سختی بود چرا که این تیم مشکلات متعددی نظیر مسائل مالی، کمبود بازیکن در دوران محرومیت و فشردگی بازی‌ها داشت. اما در نهایت با عبور از همه سختی‌ها این تیم توانست باز هم قهرمانی خود را در لیگ تکرار کند. برانکو که فصل گذشته پرسپولیس را نایب قهرمان لیگ قهرمانان آسیا کرده بود حالا این شانس را دارد تا تیمش را در جام حذفی هم به موفقیت برساند. هرچند که سرخ‌پوشان بازی سختی مقابل سپاهان در اصفهان خواهد داشت.

ناکام هفته: تراکتورسازی

تیم فوتبال تراکتورسازی که در نیم‌فصل دوم با حضور لیکنز تیم متفاوتی شده بود پس از شکست مقابل سپیدرود رشت و حاشیه‌هایی که در پی آن به وجود آمد دچار نزول محسوسی شد و این تیم که حتی شانس قهرمانی داشت در نهایت نتوانست سهمیه آسیایی را هم کسب کند. تیم اول شهر تبریز روز گذشته مقابل فولاد هم متوقف شد تا در نهایت شانس کسب سهمیه آسیا را هم از دست بدهد. 

بازی هفته: پارس جنوبی - پرسپولیس

تیم پرسپولیس برای قهرمانی نیاز به کسب یک امتیاز از شهر جم داشت اما در حالیکه شایعات زیادی در روزهای قبل در خصوص این بازی به گوش می‌رسید اما تیم پارس جنوبی با همه توان بازی کرد و حتی موقعیت‌هایی مقابل دروازه پرسپولیس به وجود آورد که در نهایت این سرخ‌پوشان بودند که از موقعیت خود استفاده کردند و به قهرمانی رسیدند. در این بازی هر دو تیم موقعیت‌هایی روی دروازه‌ همدیگر به وجود آوردند و پارس جنوبی با ارائه یک فوتبال پاک شب خوبی را برای این باشگاه رقم زد.

بازیکن هفته: ماریو بودیمیر

بودیمیر در نیم‌فصل دوم به پرسپولیس اضافه شد و با وجود عملکرد خوبی که در چارچوب تاکتیکی پرسپولیس داشت اما همواره انتقادات زیادی از او می‌شد. بودیمیر شب گذشته در یک فرار از تله آفساید موفق شد گل سه امتیازی و گل قهرمانی پرسپولیس را به ثمر برساند تا شاگردان برانکو سومین قهرمانی متوالی را به دست بیاورند. با این گل بودیمیر از زیر انتقادات تا حدودی خارج شد و حالا می‌تواند با شرایط بهتری در پرسپولیس به بازی کردن ادامه بدهد.

آقایان گل لیگ برتر: کی‌روش استنلی و لوسیانو پریرا

دو بازیکن برزیلی تیم‌های سپاهان و فولاد خوزستان مشترکاً با زدن ۱۶ گل آقای گل لیگ برتر شدند. بعد از سه سال متوالی که آقای گل لیگ برتر از پرسپولیس انتخاب می‌شد در نهایت امسال علی علیپور که ۱۴ گل زده بود ۲ گل برای تکرار موفقیت کم آورد تا این بار آقایان گل لیگ برتر از تیمی جز قهرمان انتخاب شوند.

جدول رده بندی لیگ برتر

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۹۳۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریف تدارکاتی پرسپولیس مشخص شد

تیم فوتبال پرسپولیس بعد از گذراندن تعطیلات، تمرینات خود را در غیاب اوسمار ویرا سرمربی تیم و ملی پوشان از روز دوشنبه آغاز کرد و اوسمار هم از امروز (چهارشنبه) به تمرینات ملحق شد. طبق برنامه ریزی صورت گرفته، سرخپوشان  پس از تمرینات بدنسازی، روز یکشنبه هفته آینده در دیداری دوستانه به مصاف تیم مس رفسنجان می‌روند.

تیم فوتبال پرسپولیس در هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال روز یکشنبه ۱۹ فروردین ماه به مصاف تیم فوتبال گل گهر سیرجان می‌رود.  

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • چلسی دنبال پیشرفت، برنتفورد و برنلی خواهان فراری بزرگ، آیا آرسنال از خط پایان قهرمانی می‌گذرد؟
  • گل گهر به دنبال طلسم شکنی مقابل پرسپولیس
  • هادی چوپان؛ دو قهرمانی پیش چشم آرنولد | ورزشکار مرد سال (برترین‌های سال)
  • ذوب آهن اصفهان برترین میهمان لیگ و درگیری‌های عجیب با پرسپولیس و استقلال
  • حریف تدارکاتی پرسپولیس مشخص شد
  • پرسپولیس به مصاف مس رفسنجان می‌رود
  • سپاهان 1-0 پرسپولیس؛ رضا اسدی با سوپرگل، یحیی گل محمدی را بدرقه کرد | ماندگارترین‌ها
  • (عکس) رجزخوانی کاپیتان پرسپولیس برای رقبا با این ژست ویژه
  • جعفری: برای قهرمانی با 73 امتیاز رکوردشکنی کردیم
  • صید تاریخی ملوانان؛ سپاهان جام قهرمانی را به پرسپولیس داد! | بازی های ماندگار