Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-24@05:54:18 GMT

یک اتوبوس در اردستان در آتش سوخت

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۹۳۳۵۸

حسین یزدانیان در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: حوالی ساعت ۱۴:۳۰ (پنج شنبه) در محور اردستان - نائین یک دستگاه اتوبوس به دلیل نقص فنی از ناحیه موتور دچار حریق شد.

وی افزود: برابر گزارش‌های اولیه اتوبوس مسافر نداشته و تنها راننده و سرنشین در صحنه حریق حاضر بودند.

رئیس واحد آتش نشانی اردستان گفت: حریق اتوبوس مهار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این حادثه کشته و مجروحی نداشته، اما اتوبوس به طور کامل سوخته است.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۹۳۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع سیلاب و بارش تگرگ در چند شهرستان استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان مدیر کل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: بارش شدید باران باعث جاری شدن سیلاب و روان آب در روستای صالح اباد شهرستان نطنز شد و خساراتی به باغات، معابر راه‌های ارتباطی و شبکه آب آشامیدنی این روستا زد.
منصور شیشه فروش افزود: عوامل مدیریت بحران شهرستان و دهیاری در محل روستا حضور دارند و مقرر شد اداره راهداری، بنیاد مسکن، اداره جهاد کشاورزی و برق برای ایمن سازی شبکه‌ها و ارزیابی خسارات و رفع اضطراری آسیب‌ها اقدام کنند.


وی ادامه داد: همچنین به علت شدت بارش‌ها آبگرفتگی در محور قدیم جاده نطنز- کاشان و نیز برخی ازمحور‌های جاده‌ای در شهرستان اردستان و نیز معابر روستایی و شهری در برخی نقاط کاشان گزارش شد که عوامل امدادی در سطح مناطق شرق و شمال برای امداد رسانی مستقر هستند.
بارش‌های همرفتی تا صبح روز چهارشنبه در سطح استان تداوم دارد.
انتظار می‌رود شدت بارش‌ها در نیمه غربی و شمالی استان بیشتر باشد.
در ادامه ببینید تصاویری از جاری شدن سیل در روستای کهیاز در بخش زواره، روستای نهوج بخش مرکزی اردستان، روستای خرمدشت و چاه اسعد نایین و بارش تگرگ در جاده ظفرقند به نایین و گردنه ملااحمد نایین:

دیگر خبرها

  • سیلابی شدن معابر شهری کاشان + فیلم
  • کاهش نرخ بیکاری در اردستان
  • محور خور و بیابانک به سمت اردستان و نائین مسدود شد
  • ابتلای بیش از ۱۶ درصد جمعیت اردستان به دیابت
  • جاری شدن روان‌آب در اردستان
  • وقوع سیلاب و بارش تگرگ در چند شهرستان استان اصفهان
  • نرخ بیکاری در اردستان به ۷.۸۲ رسید
  • دولت چگونه به برقی‌سازی حمل و نقل عمومی کمک کند؟
  • مغازه تشک فروشی در آتش سوخت
  • آبگیری چهار سد سنگی و ملاتی در اردستان