Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-25@13:02:10 GMT

تیم منتخب هفته سی‌ام لیگ برتر فوتبال

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۹۳۴۲۱

خرداد؛ تیم منتخب هفته سی‌ام لیگ برتر فوتبال مشخص شد.
به گزارش تسنیم, این خبرگزاری در لیگ هجدهم همانند سه دوره گذشته لیگ برتر فوتبال در پایان هر هفته از مسابقات، با نظرخواهی از مربیان و آنالیزورهای تیم‌ها، 11 بازیکن برتر را انتخاب و معرفی می‌کند.
روش کار به این صورت است که سرمربیان، مربیان یا آنالیزور‌های 16 تیم لیگ برتری، نفرات برتر تیم‌شان را معرفی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خبرگزاری تسنیم دخالتی در انتخاب برترین‌های هفته ندارد و صرفاً از سرمربیان، مربیان یا آنالیزورها نظرخواهی کرده و بدون اینکه نامی از آنها ببرد، نظرات‌شان را منعکس می‌کند.
تیم منتخب هفته سی‌ام و پایانی لیگ برتر به شرح زیر است:
دروازه‌بان: میلاد فراهانی (پدیده)
مدافعان: سیاوش یزدانی (سپاهان)، عقیل کعبی (صنعت نفت) و سید جلال حسینی (پرسپولیس)
هافبک: سجاد آشوری (نساجی)، طالب ریکانی (صنعت نفت)، فرشید پاداش (نفت مسجدسلیمان)، مهدی قائدی (استقلال) و مهدی ترابی (پرسپولیس)
مهاجم: لوسیانو پریرا (فولاد) و بودیمیر (پرسپولیس)
به گزارش تسنیم حامد لک (نساجی)، محمد نادری (پرسپولیس)، روح‌الله باقری (استقلال)، حامد شیری (نساجی) و یونس شاکری (پدیده) دیگر بازیکنانی بودند که می‌توانستند در تیم منتخب هفته سی‌ام جای بگیرند.

منبع: خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۹۳۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استوری جالب اوسمار برای میثاقی

 اوسمار ویرا دوشنبه گذشته دعوت محمد میثاقی را پذیرفت و سرمربی پرسپولیس چند شب پیش مهمان برنامه فوتبال برتر شد. میثاقی بعد از پایان این برنامه تصویری از خودش در کنار اوسمار در اینستاگرام منتشر و نام مربی برزیلی را تگ کرد.

اکنون سرمربی برزیلی نیز با ری‌استور کردن مجری فوتبال برتر به حضور در برنامه فوتبال برتر واکنش نشان داد و به انگلیسی نوشت: «ممنوم... این مصاحبه عالی بود».

اوسمار در همین مدتی که جانشین یحیی گل‌محمدی شده با رفتار و مصاحبه‌هایش تصویر خوبی در ذهن اهالی فوتبال به جا گذاشته و می‌توان گفت با این شیوه رفته رفته در بین هواداران پرسپولیس نیز به یک چهره محبوب تبدیل شده است.

منبع: برترین‌ها

tags # اوسمار ویرا ، محمد حسین میثاقی سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • استوری جالب اوسمار برای میثاقی
  • دیگر هیچ مسابقه‌ای رایگان نیست
  • هوشمند: پرسپولیس و استقلال کار سختی برابر نساجی دارند
  • زامهران: نساجی قطعا در لیگ برتر می‌ماند
  • خسرو حیدری ۱۱ بازیکن برتر تاریخ ایران را انتخاب کرد | از فامیل بازی تا حضور عجیب برخی از هم تیمی ها
  • یازده بازیکن برتر تاریخ ایران از نگاه خسرو حیدری
  • بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگر
  • دلال‌ها آفت فوتبال کشور هستند/ضرورت شناسایی استعدادهای جوان تبریز
  • تنها هت‌تریک کننده فوتبال ایران رفت!
  • بائو: نساجی آزمایشگاه مربیان تازه به دوران رسیده شده است/ بیشتر هوچی‌گری در بازی‌های لیگ دیده‌ایم