Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار رسول سنایی راد، معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به سخنان اخیر رئیس جمهور آمریکا که گفته بود منتظر تماس سران ایران هستم، اظهار داشت: به نظر می‌آید آقای ترامپ با این اقدامش هدف اصلی خود از فشار و تحریم‌های ظالمانه علیه ملت ایران و البته خروج از برجام را آشکار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اخبار منتشرشده در یکی از رسانه‌های ایالات متحده آمریکا در خصوص اینکه کاخ سفید شماره تلفنی را در اختیار سوئیس قرار داده تا به دولت ایران داده و دولت ایران بتواند با استفاده از آن با سران آمریکا تماس بگیرد، اظهار داشت: اقدامات ترامپ به حدی ناشیانه است حتی تحلیل گران بین المللی هم اذعان کرده اند، سفارت سوئیس چنین شماره‌ای در اختیار ایران قرار نخواهد داد و ایرانی‌ها هم هرگز به دنبال چنین شماره‌ای نخواهند بود.

سردار سنایی راد گفت: اقدام سران آمریکا در فشار و تحریم و از سوی دیگر سخن گفتن از مذاکره همانند آن است اسلحه به سمت یک نفر بگیریم و تقاضای دوستی و مذاکره داشته باشیم.

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا با اشاره به خروج آمریکا از برجام تصریح کرد: خروج ترامپ از برجام و دیگر پیمان‌های بین المللی بی اعتمادی به آمریکا را بیش از پیش عیان کرد و مشخص ساخت هیچ تضمینی وجود ندارد کسی که قراردادهای قبلی را زیر پا گذاشته و سابقه مذاکره با کره شمالی و عدم پایبندی آنها به تعهداتشان نشان می‌دهد ادعای ترامپ برای مذاکره و سازش پوچ و فرمایشی است و بعید است مذاکره‌ای شکل بگیرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: رفتار سران آمریکا بیشتر یک بازی سیاسی است که در این بازی سیاسی از ابزار تهدید و فشار استفاده می‌کنند و با ادعای تمایل به مذاکره تلاش دارند یک چهره اهل صلح و مذاکره از خود نشان داده و افکار عمومی را فریب دهند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۹۳۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراکتور به دنبال بزرگترین بمب آلمانی تاریخ لیگ برتر | مذاکره با چهره سرشناس برای آمدن به ایران

به گزارش همشهری آنلاین باشگاه تراکتور پس از قطع همکاری با پاکو خمز، با وجود مذاکره با گزینه‌های مختلف همچنان سرمربی جدیدش را انتخاب نکرده است.
این باشگاه روز گذشته در خبری مدعی مذاکره با یک گزینه پرافتخار و تلاش‌ها برای رفع موانع انتخاب وی خبر داده بود. ظاهرا باشگاه تراکتور مذاکرات مثبتی با یحیی گل‌محمدی انجام داده اما تاکنون موفق به کسب جواز نشستن سرمربی پیشین پرسپولیس روی نیمکت خود نشده است.
با این وجود از روز گذشته اتفاق جالبی در تراکتور رخ داده و آن هم آغاز مذاکرات هوشنگ نصیرزاده با یورگن کلینزمن، سرمربی پیشین تیم‌های ملی کره جنوبی، آلمان، آمریکا و بایرن مونیخ برای حضور در تبریز است.
حال باید دید مدیران این باشگاه می‌توانند این سرمربی ۵۹ ساله سرشناس را راضی به حضور در تراکتور کنند؟
کلینزمن پس از حذف تیم ملی کره در نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا به دلیل نارضایتی کمیته فنی این فدراسیون ، مجبور به قطع همکاری شد.

کد خبر 846675 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • واکنش وزارت خارجه به ادعای آمریکا علیه شرکت‌های ایرانی
  • واکنش وزارت خارجه به ادعای آمریکا علیه اشخاص و شرکت‌های ایرانی
  • واکنش ایران به ادعای آمریکا علیه اشخاص و شرکت‌های ایرانی درباره فعالیت‌های سایبری
  • آمریکا: مذاکره مستقیم برجامی با ایران نداریم
  • شکاف بین دولتمردان صهیونیست‌زده با افکار عمومی در غرب غیرقابل‌انکار است
  • «بمبی که آمریکا در خاورمیانه نمی بیند»: واشنگتن در حال تکرار اشتباه نادیده گرفتن افکار عمومی جهان عرب است/ آمریکا دود برخاسته از آتش زیرخاکستر غزه را ندید/ انقلاب رسانه های اجتماعی در جنگ غزه
  • تراکتور به دنبال بزرگترین بمب آلمانی تاریخ لیگ برتر | مذاکره با چهره سرشناس برای آمدن به ایران
  • رئیسی : میز مذاکره را ترک نکرده و مقابل فشار ها مقاومت کردیم
  • روایت مجری من و تو از پروژه‌های فریب زنانه ضد انقلاب
  • روایت مجری من و تو از پروژه‌های فریب زنانه ضدانقلاب+ عکس