Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@06:58:14 GMT

تعیین هیئت مدیره جدید انجمن بازیگران/ معتمدآریا رئیس شد

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۹۳۷۳۶

تعیین هیئت مدیره جدید انجمن بازیگران/ معتمدآریا رئیس شد

به گزارش خبرگزاری مهر، با برگزاری مجمع عمومی و انتخاب هیئت مدیره انجمن صنفی بازیگران سینما که در تاریخ ۱۶ اردیبهشت در محل خانه سینما برگزار شد، هیئت مدیره جدید انجمن صنفی بازیگران سینما مشخص شدند.

بر این اساس، خانم‌ها و آقایان: ۱- فاطمه معتمد آریا، ۲- آتیلا پسیانی، ۳- علی دهکردی، ۴- فریبا کوثری، ۵- حبیب رضایی، ۶- افسانه چهره آزاد، ۷- حسام نواب صفوی بر اساس حد اکثر آراء به عنوان هیئت مدیره اصلی و ۱- خسرو احمدی، ۲- گوهر خیراندیش به عنوان اعضای علی‌البدل و همچنین آقایان: عبدالرضا اکبری بازرس اصلی و فرامرز روشنایی بازرس علی‌البدل انتخاب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هیئت مدیره انجمن صنفی بازیگران سینما در اولین جلسه رسمی خود در تاریخ ۲۵ اردیبهشت، تقسیم بندی مسئولیت‌های داخلی انجمن را انجام داده و بر اساس آن خانم‌ها و آقایان: فاطمه معتمد آریا به عنوان رئیس، آتیلا پسیانی به عنوان نایب رئیس، علی دهکردی به عنوان دبیر و فریبا کوثری خزانه داری انجمن را عهده دار شدند.

همچنین آقای حبیب رضایی به عنوان سخنگوی انجمن و خانم افسانه چهره آزاد به عنوان مسئول امور رفاهی انجمن برگزیده شدند.

کد خبر 4618865 عطیه موذن

منبع: مهر

کلیدواژه: انجمن بازیگران سینمای ایران فاطمه معتمد آریا خانه سینما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۹۳۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوپرایز میلاد کی مرام در اکران عمومی آسمان غرب + عکس و فیلم

دریافت 6 MB

به گزارش همشهری آنلاین، میلاد کی مرام بازیگر سینما و تلویزیون که این روزها با فیلم آسمان غرب روی پرده سینمای کشور نقش آفرینی می کند در اکران عمومی فیلمش توسط هودارانش سوپرایز شد.جشن تولد کی مرام با استقبال پرشور مخاطبان و بازیگران این فیلم در پردیس سینمایی لوتوس برگزار شد.

کی مرام کد خبر 846271 منبع: خبرآنلاین برچسب‌ها کارگردانان سینمای ایران خبر مهم خانه سینما بازیگران سینما و تلویزیون ایران سینمای ایران چهره‌های مشهور

دیگر خبرها

  • شش امضا برای واگذاری رسمی استقلال (عکس)
  • مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی (وبانک) معرفی شد
  • واکنش‌ها به اظهارات آقای مدیر ؛ این شخص باید برکنار شود ! ...| بر چه مبنایی برای۴۵ دقیقه‌ سریال ۳ میلیارد تومان هزینه می‌شود؟
  • تصاویر ترانه علیدوستی در بیمارستان را باور نکنید
  • جنجالی که «نماوا» به پا کرد
  • ماجرای جنجالی که «نماوا» به پا کرد
  • پاسخ به ابهامات انجمن طراحان گرافیک/توجه به جوانان در هیات مدیره
  • آقای مدیر نماوا ! از حرفهایتان درباره هنرمندان شرم نمی‌کنید؟ (+فیلم)
  • آقای مدیر نماوا ! از حرفهایتان درباره هنرمندان شرم نمی‌کنید؟
  • سوپرایز میلاد کی مرام در اکران عمومی آسمان غرب + عکس و فیلم