Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-23@22:16:14 GMT

محل برگزاری فینال جام حذفی مشخص شد

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۹۳۷۶۱

محل برگزاری فینال جام حذفی مشخص شد

فینال جام حذفی فوتبال کشور در ورزشگاه امام رضا (ع) برگزار می‌شود.

به گزارش مشرق، برگزاری فینال جام حذفی در ورزشگاه امام رضا (ع) به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، با اعلام سعید فتاحی رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فینال جام حذفی فصل ۹۸ - ۹۷ در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

اولین صحبت‌های برانکو پس از قهرمانی

تیم‌های پرسپولیس و سپاهان که قهرمانی و نایب قهرمانی لیگ برتر را کسب کرده‌اند در تاریخ هشتم خرداد ماه باید به مصاف هم بروند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

منبع: مشرق

کلیدواژه: رونق تولید وعده های روحانی بازار سکه و ارز بندر فجیره جام حذفی فوتبال ورزشگاه امام رضا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۹۳۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصلی امام خمینی (ره) برای برگزاری نمایشگاه کتاب آماده می‌شود

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، پیش از ظهر جلسه هماهنگی های مدیران شهرداری منطقه برای برگزاری سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب برگزار شد.

نصرالله آبادیان شهردار منطقه با بیان این که نمایشگاه کتاب بر اساس سنوات گذشته، امسال هم در مصلی برگزار خواهد شد گفت: با توجه به این مساله لازم است تمامی همکاران نهایت همکاری و مساعدت خود را با سایر نهادها برای برگزاری بهتر نمایشگاه، داشته باشند.

او گفت: به هر محل برگزاری نمایشگاه کتاب در مصلی امام خمینی(ره) برای برگزاری نمایشگاه نیاز به آماده سازی دارد و شهرداری منطقه هفت به نمایندگی از شهرداری تهران بخشی از وظایف مربوط به آماده سازی در این زمینه را بر عهده دارد و باید در زمان مقرر مصلی به صورت آراسته و آماده در اختیار برگزار کنندگان نمایشگاه کتاب قرار گیرد.

وی با اشاره به حجم ترافیک در معابر اطراف مصلی در زمان برگزاری گفت: لازم است هماهنگی های لازم بین شهرداری و سایر نهادها برای تامین ناوگان حمل و نقل شهری برای مخاطبان این نمایشگاه و نیز تامین پارکینگ برای خودروها فراهم شود.

شهردار این منطقه با اشاره به برگزاری نمایشگاه در سال قبل گفت: نمایشگاه کتاب در سال قبل با توجه به محدودیت ها و فرصت کوتاه آماده سازی از مراسم عید فطر تا آغاز نمایشگاه به اذعان همه کارشناسان به خوبی برگزار شد و باید کاری کنیم که نمایشگاه امسال نسبت به سال قبل بهتر برگزار شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مکان بازی مرگ و زندگی سپاهان مشخص شد
  • برگزاری جشن بزرگ کارگران در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد
  • زمان برگزاری ۲ دیدار تیم ملی فوتبال ایران اعلام شد
  • مان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد
  • آتش‌سوزی در فینال جام حذفی هلند؛ جهانبخش با فاینورد قهرمان شد
  • مصلی امام خمینی (ره) برای برگزاری نمایشگاه کتاب آماده می‌شود
  • بازی سپاهان ۳ - هیچ می‌شود؟
  • تن هاخ: قهرمانی در جام حذفی به معنای موفقیت‌مان نخواهد بود؛ مطمئنم که شانس خوبی برای قهرمانی داریم
  • محرومیت اسماعیلی‌فر مشخص شد
  • قهرمانی استقلال بدون هوادار | اهدای جام به پرسپولس در جشن باشکوه