Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید هاشم زاده رئیس اداره گردشگری سلامت وزارت بهداشت در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: بر اساس بررسی‌های اداره گردشگری سلامت وزارت بهداشت به این نتیجه دست یافتیم که مردم کشورهای خارجی و به خصوص همسایه‌های اطراف ما از امکانات و نیروهای متخصص داخل کشور آگاهی کافی ندارند از این رو قسمت عمده‌ تلاش و عزم‌مان را صرف معرفی توانمندی‌‌های کشور در حوزه‌های مختلف کرده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: برای معرفی امکانات پزشکی کشورمان چند راهکار انجام می‌شود که یکی از آنها ساخت کلیپ تبلیغاتی و معرفی امکانات و تجهیزات پزشکی و نیروهای متخصص ماست که به زبان‌های مختلف این فیلم‌های کوتاه و به خصوص در کشورهای همجوار نمایش داده می‌شود.

رئیس اداره گردشگری سلامت وزارت بهداشت اضافه کرد: حضور گسترده‌ در رویدادهای بین‌المللی و علمی با هدف معرفی دستاوردها و امکانات پزشکی کشورمان انجام شده است و در همین راستا وزارت بهداشت بیمارستان‌ها را تشویق به حضور در سمینارهای بین‌المللی با هدف معرفی خود و امکانات کشورمان انجام می‌دهد.

هاشم زاده بیان کرد: مراکز درمانی حضوری هدفمند در راستای تبلیغ نیروی متخصص و امکانات پزشکی کشورمان به اتباع خارجی دارند و تا حدی در این راستا موفقیت‌های خوبی را جلب کرده‌اند.

وی تاکید کرد: ما در رسانه‌های بیداری کشورهای همسایه حضور پیدا کرده است تا توانمندی‌های و امکانات بیمارستان‌های مراکز درمانی در معرض نمایش مردم کشورهای خارجی گذاشته شود.

خدمات بهداشتی ایران قابل رقابت با کشورهای هند و ترکیه است

رئیس اداره گردشگری سلامت وزارت بهداشت  ادامه داد: قیمت خدمات بهداشتی و درمانی ارائه شده به اتباع خارجی بین یک دهم تا یک پانزدهم هزینه‌های درمان در کشورهای اروپایی و آمریکای شمالی است و هزینه‌های ارائه شده بهداشتی قابل رقابت با کشورهای هند و ترکیه است.

هاشم زاده اضافه کرد: در حال حاضر تعداد ۱۶۰ بیمارستان گواهی پذیرش بیماران خارجی دارند، اما دوباره ارزیابی در زمینه صدور گواهینامه‌های جدید شروع شده است و تا به این لحظه از بین ۷۵ بیمارستان ۲۰ بیمارستان موفق به اخذ مجدد پذیرش بیماران خارجی شده‌اند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار سلامت وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۹۳۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای دو طرح حوزه بهداشت و درمان بردسکن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر بیمارستان ولیعصر شهرستان بردسکن گفت: با هدف افزایش رضایتمندی بیماران و همراهان با مشارکت خیران عملیات اجرایی دو طرح سالن انتظار و بخش قلب و اعصاب در بیمارستان ولیعصر این شهرستان آغاز شده است.

 رضا ذبیحی افزود طرح سالن انتظار در مساحت ۸۰ متر مربع با اعتبار ۱۵۰ میلیون تومان با پیشرفت فیزیکی ۱۵ درصدی در حال اجراست و امید می‌رود این طرح  در شش ماهه دوم امسال تکمیل و بهره‌برداری شود.

وی گفت: طرح بخش داخلی قلب و اعصاب نیز با ۱۸۰ متر مربع با پیش بینی ۱۶ تخت با ۲۰ درصد  پیشرفت در حال اجرا است و مشارکت خیران در این طرح  تاکنون ۴۵۰ میلیون تومان بوده است.

مدیر بیمارستان ولیعصر بردسکن ابراز امیدواری کرد: با پیگیری‌های حوزه ستادی شبکه بهداشت و درمان و مجموعه مدیریتی بیمارستان ولیعصر و مشارکت خیران تا پایان امسال شاهد تکمیل این دو بخش و سالن انتظار باشیم.

دیگر خبرها

  • معرفی رییس جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان پلدشت
  • انتظار یک روزه بیماران سکته کرده در انگلیس برای رسیدن آمبولانس
  • شیوه ناپسند برخی از آزمایشگاه‌ها برای فرار از ورشکستگی!
  • حـذف کودکان مهاجر از سلامت
  • عرضه اینترنتی دارو کلید خورد | اطلاعات بیماران در اختیار پلتفرم‌ها قرار می‌گیرد؟
  • آمار فوتی‌های تصادفات بسیار شدید در ایران نصف کشورهای دنیاست
  • هوش مصنوعی به زودی امکان درمان در خانه را فراهم خواهد کرد
  • اجرای دو طرح حوزه بهداشت و درمان بردسکن
  • انجام ۱۸۰ هزار عمل جراحی در تعطیلات نوروز
  • پس لرزه های گرانی و کمبود دارو در صحن مجلس /حاجی دلیگانی: سهم بیماران از پرداخت هزینه ها ۳۰ درصد بود نه ۵۰ درصد!