Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهوری روسیه با تأکید بر لزوم دسترسی وزارت دفاع این کشور به اطلاعات موثق درباره وضعیت و فعالیت نیروهای مسلح سایر کشورها، روند توسعه سامانه‌های هشداردهنده حملات موشکی روسیه را قابل توجه ارزیابی کرد. ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۱ بین الملل اروپا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری «نووستی»، "ولادیمیر پوتین" رئیس جمهوری روسیه روز پنجشنبه در دور دیگری از نشست‌های مربوط به مسائل نظامی این کشور اعلام کرد که وزارت دفاع و دیگر وزارت‌خانه‌های روسیه باید به اطلاعات دقیق و موثق درباره وضعیت موشکی-فضایی و هوایی و فعالیت نیروهای مسلح کشورهای خارجی دسترسی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پوتین با یادآوری اینکه راه اندازی سامانه‌های هشداردهنده حملات موشکی بطور مداوم در حال توسعه هستند، افزود: «در سایه این اقدامات روسیه طی سه سال اخیر بیش از 150 سامانه پرتاب موشک‌های بالستیک راه اندازی کرده که این سامانه‌ها بتدریج در حال توسعه هستند.»

به گفته وی، استقرار ماهواره «سایوز-2» و «آنگرا» این امکان را بوجود آورده تا استفاده از این نوع موشک‌ها به  یک دوم کاهش پیدا کند و این مسئله تاثیر بسیار مثبتی داشته است و این اقدامات باید همچنان ادامه یابد.    

پوتین: عملیات نظامی در سوریه در توسعه نیروی هوایی روسیه نقش زیادی داشتپوتین: اقدامات آمریکا در توسعه نیروهای مسلح روسیه در نظر گرفته شود

رئیس جمهوری روسیه یادآور شد که امکانات گروه‌های ایستگاه‌های مستقر در مدار زمین، ارتباط ماهواره‌ای و سیستم ناوبری هوایی کشور نیز باید توسعه پیدا کند.  

 انتهای پیام/

 

R1445/P/S8,89/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "روسیه" ولادیمیر پوتین

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار روسیه ولادیمیر پوتین اخبار روسیه ولادیمیر پوتین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۹۳۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمهوری اسلامی پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر خواهد داد

به گزارش«تابناک» به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، با حضور در مرکز فرماندهی و واپایش عملیات ارتش، وعده صادق را جلوه زیبایی از وحدت و هم افزایی ارتش و سپاه و وزارت دفاع عنوان کرد.

فرمانده کل ارتش افزود:  این عملیات که با محوریت نیروی هوافضای سپاه، هم افزایی ارتش و وزارت دفاع و هدایت ستاد کل نیروهای مسلح با موفقیت انجام شد، کام همه دوستان انقلاب اسلامی را شیرین و دشمنان را از قدرت بازدارندگی ایران شگفت‌زده کرد.

امیر سرلشکر موسوی با شکرگزاری به درگاه احدیت  و تبریک این موفقیت و ظهور قدرت اراده ملت ایران به محضر فرماندهی معظم کل قوا، از ستاد کل نیروهای مسلح که با تدبیر شایسته و هم‍افزا و راهبری دقیق عملیات، اراده و همت رزمندگان اسلام را  هم جهت و معطوف به هدف، به فرجامی غرور آفرین، رهنمون ساخت، قدردانی کرد.

فرمانده کل ارتش خاطرنشان کرد: به دلاورمردان سپاه پاسداران خداقوت و دست مریزاد عرض می‌کنم و از آحاد همرزمان عزیز نقش آفرین، به‌ویژه رزمندگان پدافند و نیروی هوایی و  خانواده محترم فرماندهان و رزمندگان که همواره با تحمل سختی‌ها، توفیقات نیروهای مسلح را میسر ساخته‌اند، صمیمانه قدردانی می‍‌ کنم.

وی بر ضرورت تداوم هوشیاری و آمادگی مرکز فرماندهی و واپایش عملیات ارتش برای اقدام، تاکید و خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران به دنبال گسترش جنگ نیست لیکن در جنگ اراده‌ها، پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد.

امیر سرلشکر موسوی، همچنین از خداوند بزرگ برای ملت سربلند ایران، عزت روز افزون و برای محور مقاومت به‌ویژه مردم مظلوم فلسطین و غزه قهرمان، پیروزی نهایی و برای رژیم کودک‌کش صهیونیستی تسریع در زوال مختوم را مسئلت کرد.

دیگر خبرها

  • جمهوری اسلامی پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر خواهد داد
  • وقوع حادثه امنیتی در آب‌های یمن
  • روسیه: ۲۹۹ پهپاد اوکراینی منهدم شد
  • پوتین: تروریسم همچنان بزرگترین خطر قرن بیست و یکم است
  • پوتین: تروریسم یکی از جدی ترین تهدیدات قرن بیست و یکم است
  • دعوت پوتین از کشورها برای گسترش کریدور شمال-جنوب
  • دعوت پوتین از همه کشورها برای گسترش کریدور شمال-جنوب
  • سرلشکر باقری: همه سناریوها را در سطح عملیاتی دقیقا بررسی می‌کنیم
  • نگرانی صهیونیستی از گسترش همکاری‌های نظامی
  • نگرانی اینترنشنال از تحویل سامانه اس۴۰۰ روسیه به ایران | این سامانه چه توانایی دارد؟