Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-18@10:49:11 GMT

6حلقه چاه آب آشاميدني برازجان آماده تحويل است

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۹۳۹۲۸

6حلقه چاه آب آشاميدني برازجان آماده تحويل است

خبرگزاري آريا - بوشهر- ايرنا- نماينده مجري طرح حفاري چاه هاي آب آشاميدني برازجان گفت: يکي از برنامه هاي طرح جامع تامين آب آشاميدني شهر برازجان حفر 6 حلقه چاه است که در زمان حاضر آماده بهره برداري آزمايشي است.

به گزارش ايرنا، ابوالفصل اکبرپور روز جمعه در جمع خبرنگاران افزود: عمليات اجرايي اين پروژه با تعيين پيمانکار از سوي شرکت آب منطقه اي بوشهر در اواخر مهر سال 1397 آغاز و در مدت هشت ماه بايد اجرا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي بيان کرد: چاه هاي يادشده با عمق تقريبي 170 متر و آبدهي هشت ليتر بر ثانيه براي هر حلقه توان تامين آب روزانه چهار هزار مترمکعب و پاسخگوي نياز روزانه 20هزار نفر از شهروندان برازجاني است.
اکبرپور اضافه کرد: احداث اتاقک هاي تابلو برق، راه هاي دسترسي به چاه ها، خطوط لوله آبرساني به طول پنج هزار و 200 متر، خط برق رساني به طول سه هزار و 200 متر، ابنيه شيرآلات، اتصالات و حوضچه هاي مسير خط انتقال، خريد و نصب تجهيزات پمپاژ، تجهيزات درون چاهي و کنتور از ساير اجزاي اين طرح است.
نماينده مجري طرح حفاري چاه هاي آب آشاميدني برازجان گفت: تاکنون حفر، شست و شو، آزمايش پمپاژ و نصب لوله درون چاهي 6 حلقه چاه انجام شده است و همه لوله ها، اتصالات و شيرآلات مورد نياز خط آبرساني به طول 5.2 کيلومتر خريداري و نصب شده است.
وي افزود: همچنين همه راه هاي دسترسي به چاه ها، اتاقک هاي تابلو برق و پايه هاي برق رساني به چاه ها تکميل شده است.
اکبرپور افزود: شرکت سهامي آب منطقه اي بوشهر آمادگي کامل دارد تا براي بهره برداري و آبرساني به مردم برازجان، چاه هاي مذکور را به شرکت آب و فاضلاب تحويل دهد.
وي اضافه کرد: يک حلقه از اين چاه ها پس از پايان حفاري، براي تجهيز و بهره برداري به شرکت آب و فاضلاب روستايي تحويل داده شد که هم اکنون در حال بهره برداري است.
6047/6045
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۹۳۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در منطقه کردستان

یک جایگاه عرضه سوخت در شهر مریوان واقع در منطقه کردستان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی به بهره‌برداری رسید.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان، جایگاه عرضه سوخت «ساحل» طی آیینی با حضور مدیران محلی و جمعی از مدیران و کارکنان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان در شهر مریوان به بهره‌برداری رسید.

جهانبخش نوکانی، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان در این باره گفت: این جایگاه یازدهمین جایگاه ناحیه مریوان است که در زمینی به مساحت یک هزار مترمربع احداث شده است.

وی با اشاره به اشتغال‌زایی ۱۰ نفر در این جایگاه افزود: این جایگاه دارای دو سکوی عرضه بنزین با چهار تلمبه دونازله است.

مدیر منطقه کردستان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با تشکر و قدردانی از همکاری مالکان مجاری عرضه و رانندگان ناوگان حمل‌ونقل فرآورده‌های نفتی استان با این منطقه به هزینه ۵۰ میلیارد تومانی ساخت این جایگاه اشاره و اظهار کرد: این جایگاه بر اساس تازه‌ترین استانداردهای محیط زیستی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران و سازمان محیط زیست احداث شده و همه مراحل اجرای طرح کهاب را انجام داده است.

نوکانی با اشاره به فعال بودن ۱۱ جایگاه عرضه سوخت با ۸۶ نازل در ‌ناحیه مریوان افزود: با بهره‌برداری از این جایگاه، شمار جایگاه‌های عرضه فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان به ۹۱ باب رسید.

اسماعیل احمدی، فرماندار مریوان در آیین بهره‌برداری این جایگاه از عملکرد و اقدام‌های پخش منطقه کردستان به‌منظور ارائه خدمات مطلوب به شهروندان در زمینه تأمین و توزیع فرآورده‌های نفتی به‌ویژه تأمین سوخت نوروزی تشکر و قداردانی کرد.

دیگر خبرها

  • ۱۵۰۰ حلقه چاه بدون پروانه در مازندران تعیین تکلیف شد
  • برگزاری جلسه تحویل خط انتقال آب روستای آغبلاغ ولدیان شهرستان خوی
  • بهره‌برداری از مخزن‌ ذخیره ۱۰هزارمترمکعبی آب آشامیدنی شهر مهرگان
  • پل انجیرلو در مسیر ترانزیتی گرمی ـ بیله‌سوار آماده افتتاح شد
  • مخزن ذخیره جدید آب آشامیدنی شهر مهرگان آماده بهره برداری
  • بهره‌برداری از مخزن ذخیره جدید آب آشامیدنی شهر مهرگان
  • سد و نیروگاه سریلانکا ساخت مهندسان ایرانی آماده بهره برداری شد
  • بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در منطقه کردستان
  • ۸۰۹ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد افتتاح شد
  • تحویل کلید ۳۳ هزار و۸۰۰ واحد مسکونی به محرومان