Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پایان فصل آندره سیلوا به میلان بازخواهد گشت.

طرفداری- وضعیت آندره سیلوا در سویا اصلا خوب نیست و او طی هفته گذشته با کاپاروش درگیری هایی داشته که باعث شده احتمال ماندنش در اسپانیا به صفر درصد برسد.

به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، آندره سیلوا همانطور که خودش هم گفته است، در پایان فصل دوباره به میلان بر می گردد اما با توجه به اینکه همین الان هم روسونری دو مهاجم نوک در تیمش دارد، احتمال ماندنش در تیم سخت خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیران این تیم ایتالیایی قصد دارند با مبلغ 30 میلیون یورو این مهاجم پرتغالی را بفروشند و باشگاه های وولورهمپتون، مارسی و موناکو از نزدیک وضعیت را زیر نظر دارند.

تابستان گذشته وولورهمپتون آماده جذب آندره سیلوا بود و شاید این تلاش نافرجام، این بار نتیجه مثبتی داشته باشد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۹۴۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گری اونیل، گزینه‌ای جدید برای نیمکت منچستریونایتد

رویکرد گری اونیل در وولورهمپتون توجه منچستریونایتد را جلب کرده است.

طرفداری | گروه اینئوس به دنبال نامی مطرح یا پرآوازه نیست. سر جیم رتکلیف با جذب عمر برادا، دن اشورث و جیسون ویلکاکس، به دنبال ورود منچستریونایتد به فوتبال مدرن است. 

به گزارش مارک اوگدن از ESPN؛ منچستریونایتد قصد دارد با گری اونیل پیرامون تغییرات نیمکت این تیم گفت‌وگو داشته باشد. سرمربی موفق وولورهمپتون که به عنوان جانشین جولین لوپتگی هدایت این تیم را برعهده گرفت، پس از نتایج و عملکردی قابل قبول، یکی از چهره‌های برتر فصل لقب گرفته است. سر جیم رتکلیف در مورد آینده اریک تن هاخ همچنان به جمع‌بندی نهایی نرسیده اما همان‌طور که گزارش شده است، او صرف‌نظر از آینده مرد هلندی، تغییرات بنیادینی در نیمکت شیاطین سرخ ایجاد خواهد کرد. منچستریونایتد برای ورود به ساختار مدرن فوتبال، به دنبال فردی است که با مدیران جدید باشگاه در مسیری درست همکاری کند. مدیران رتکلیف قصد دارند به‌زودی با اونیل گفت‌وگو داشته باشند. سرمربی 40 ساله، پس از حفظ بورنموث در لیگ برتر، با وجود چالش‌های نقل و انتقالاتی و بحران مصدومیت بازیکنان کلیدی، وولورهمپتون را در مسیر کسب سهمیه اروپایی قرار داده است. 

در مورد علاقه منچستریونایتد به گری اونیل، نکته مهم دیگری نیز وجود دارد. در کنار بحث سرمربی‌گری، پیشنهاد دقیق آن‌ها مشخص نیست. ممکن است آن‌ها ایده پیوستن اونیل به کادرفنی آینده یونایتد را نیز مدنظر قرار دهند. در ورزشگاه مالینیو، اونیل و مدیران وولورهمپتون از علاقه شیاطین سرخ آگاه شده‌اند. با وجود این که این مربی قرارداد سه ساله به امضا رسانده است، طرفین قصد دارند پیرامون همکاری خود گفت‌وگو داشته باشند. منچستریونایتد در پاسخ به گزارش مارک اوگدن از اظهارنظر خودداری کرده است.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • اینتر آماده فروش والنتین کاربونی با بند بازخرید
  • تست مرسدس از آنتونلی در ایتالیا
  • وولورهمپتون و وست هم به جذب میله اسویلار علاقه دارند
  • پایداری شبکه ارتباطی مخابرات منطقه گیلان در نوروز
  • چگونه خودروی خود را برای فروش آماده کنیم؟
  • آئودی R8 به خط پایان رسید؛ پایان تولید سوپرکار افسانه‌ای آلمانی
  • گری اونیل، گزینه‌ای جدید برای نیمکت منچستریونایتد
  • بودجه 100 تا 130 میلیون یورویی میلان در تابستان 2024؛ علاقه روسونری به مارتین زوبیمندی
  • نیرو‌های امدادی تا پایان هشدار نارنجی در حال آماده باش هستند
  • آماده باش نیروهای امدادی تا پایان هشدار نارنجی