Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-19@20:23:57 GMT

 افطاری دادن کریستیانو رونالدو!

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۹۴۰۶۳

 افطاری دادن کریستیانو رونالدو!

  گزارش کامل گزیده‌خبرهای «تابناک جوان» را بخوانید.

 

    چرا امام (ره) در ماه رمضان داماد شد؟     جفا به بانوی چادری در سریال ماه رمضانی صداوسیما!     عادت‌های یک خانواده سالم     بازتاب سخنان مقام معظم رهبری در رسانه‌های منطقه و جهان     نمایی زیبا از عمارت پست و تلگراف شهر رشت

 

    افطاری دادن کریستیانو رونالدو!

 

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تابناک

کلیدواژه: رونالدو فلسطین کمک رسانی افطاری روزه داران تلگراف رشت رسانه های خارجی بازتاب سخنان رهبری عادت خانواده سالم آرامش ماه رمضانی صداوسیما تخریب فرهنگ امام خمینی ازدواج تابناک جوان مارک ویلموتس سردار فدوی شاخص فلاکت توزیع کاغذ بمباران صنعا پرسپولیس سپاهان خداحافظی خسرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۹۴۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مروری بر گل ها و مهارت های برتر رونالدو نازاریو در اینتر / فیلم

رونالدو نازاریو بین سال های 1997 تا 2002 در اینتر حضور داشت و بازی های درخشانی با پیراهن این تیم ثبت کرد. او در سال 2002 به رئال مادرید پیوست.

دانلود (16.6MB)

دیگر خبرها