Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری، ارایه تک اثر در نگاه خانه ها را جذاب و اثر گذار دانست و گفت: افول آمریکا، معضلات شهری، رونق تولید و گام دوم انقلاب، محوریت برنامه های امسال ماست.

«سید مسعود شجاعی طباطبایی» در پاسخ به این سئوال که بعد از افتتاح نگاه خانه در ایستگاه مترو چهار راه ولیعصر قرا بود در چند ایستگاه دیگر نیز نگاه خانه تاسیس کنید، افتتاح نگاه خانه در ایستگاه های مترو به کجا رسید به خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان، گفت: آثار هنری در نگاه خانه چهار راه ولیعصر به طور مرتب و در مناسبت های مختلف به نمایش در می آید و از این رهگذر مردم آثار را می بینند و ارزیابی می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری ادامه داد: تلاشمان بر این است که با هماهنگی ، همراهی و همدلی که با بخش فرهنگی هنری مترو برقرار شده است از فضاهای دیگر مترو هم برای نمایش آثار هنری بهره مند شویم. فضاهایی از قبل برای ارایه پوسترها دیده بودیم. اینکه بعضی کارها یه صورت تک اثر در یک نگاه خانه ارایه شود، اتفاقی بسیار موثر است، یعنی یک هنرمند، یک اثر و یک فضا که می تواند قابل توجه و اثرگذار باشد. این شیوه شاید خیلی معمول نباشد و این غیر معمول بودن باعث جذابیت بیشتر کار می شود.

 

وی در مورد نمایشگاه «درنگ در سکوت» که در گالری ابوالفضل عالی در حوزه هنری بر پا شده است، بیان کرد: در نمایشگاه درنگ در سکوت منتخب آثاری با موضوع مذهبی از آقای کامیار صادقی به نمایش در آمده است. آقای صادقی از هنرمندان نقاش توانمند کشورمان هستند. همزمان با این نمایشگاه از یکی از آثار برجسته این هنرمند با عنوان«هابیل و قابیل» در نگاه خانه سوره حوزه هنری رونمایی شد. نمایشگاه درنگ در سکوت که 22 اردیبهشت افتتاح شد تا 8 خرداد در گالری ابوالفضل عالی حوزه هنری برپاست.

 

شجاعی طباطبایی در پاسخ به این سئوال که بعد از نمایشگاه «درنگ در سکوت» چه نمایشگاهی در حوزه هنری برگزار خواهید کرد، اظهار داشت: بعد از نمایشگاه درنگ در سکوت، نمایشگاهی با موضوع غزه و فلسطین را در گالری ابوالفضل عالی در حوزه هنری خواهیم داشت که نمایشگاه گروهی است که چند روز قبل از برگزاری جزئیات و زمان را اعلام می کنیم.

 

وی در پاسخ به این سئوال که چه برنامه هایی را در مرکز هنرهای تجسمی پیگیری می کنید، عنوان کرد: در حال حاضر در مرکز هنرهای تجسمی دو مبحث را به طور جدی پیگیری می کنیم؛ یکی افول آمریکا و دیگری معضلات شهری. معضلات شهری از مسایلی است که مردم در مواجه با آن مشکلات جدی دارند و مقام معظم رهبری نیز در زمینه رفع این معضلات تاکیدات فراوانی داشتند. ما نیز در مرکر هنرهای تجسمس حوزه هنری وظیفه خود دانستیم که به این مساله بپردازیم و کاری در این باره انجام دهیم.

 

مدیر مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری خاطر نشان کرد: در بحث افول آمریکا باید در مورد شیطنت های آمریکا روشن سازی کنیم. به نظر می رسد از نادیده گرفتن برجام توسط ترامپ تا تهدیدات و تحریم ها و اخیرا در مورد ورود ناوهای آمریکایی به خلیج فارس باید متناسب با هر کدام از این اتفاقات برخورد خیلی خیلی جدی صورت گیرد که پیگیر هستیم در این زمینه کارهایی را در مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری انجام دهیم. دو بحث جدی هم مدنظر ماست یکی بحث گام دوم انقلاب که حضرت آیت الله خامنه ای سال پیش مطرح کردند و دیگری هم رونق تولید که هر دو موضوع را در برنامه های خود لحاظ خواهیم کرد.

 

 

پایان پیام/31

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان حضرت خدیجه س قرآن ماه مبارک رمضان خبرگزاری شبستان قرآن کریم سبک زندگی اسلامی روزنامه آمریکا روزنامه ها مریم داوری مدیر مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری سیدمسعود شجاعی طباطبایی حوزه هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۹۴۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ وظایف مهم مسئولین در قبال جهش تولید از نگاه رهبر انقلاب

رهبر انقلاب در دیدار با کارگران: تبیین زمینه‌های حضور و مشارکت مردم در تولید وظیفه مهم مسئولین است.

دریافت 17 MB

دیگر خبرها

  • ۲۷ رقم برنج در کشور معرفی شده است
  • یک قرن سنندج در قاب تصویر
  • دومین نمایشگاه عکس‌های قدیمی شهر سنندج برپا می‌شود
  • «آرامش در سکوت» هنرمند ناشنوا برپا می‌شود
  • وزیر ارشاد از ابلاغ مصوبه برپایی بازار هنر ایران خبر داد
  • فیلم/ وظایف مهم مسئولین در قبال جهش تولید از نگاه رهبر انقلاب
  • فیلم/ رکن جهش تولید از نگاه رهبر انقلاب
  • میزبانی آذربایجان‌غربی از نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنر
  • نشست تخصصی «اقلیم، طبیعت و بیان هنری» برگزار می‌شود
  • انزوای مطلق رژیم صهیونیستی در المپیک هنرهای تجسمی جهان