Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  به نقل از پایگاه خبری شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)؛ علی رستمی، مدیر عامل شهر فرودگاهی امام (ره) با بیان اینکه عملیات طراحی و ساخت ترمینال گالری سلام توسط متخصصان داخلی انجام شد، گفت: در ساخت این ترمینال کمترین وابستگی را به تولیدات خارجی داشته‌ایم و با بومی‌سازی پل‌های تلسکوپی، سیستم کنترل هوشمند بار مسافر، نرم افزار مدیریت منابع فرودگاهی، کانتر‌های هوشمند و سایر تجهیزات گام جدیدی را در صنعت هوانوردی کشور برداشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همچنین نرم افزار هوشمند اطلاعات پرواز مورد استفاده در ترمینال گالری سلام نیز توسط شرکت‌های دانش بنیان داخلی بومی سازی شده است.

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در ادامه با اشاره به اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در این مجموعه گفت: در سال گذشته در روند ساخت ترمینال گالری سلام با بومی سازی فناوری‌ها و تجهیزات و استفاده از نیروی کار داخلی بیش از سه میلیون یورو صرفه جویی ارزی داشتیم.

بیشتر بخوانید:ترمینال سلام امسال افتتاح می شود/ آغاز به کار منطقه آزاد تجاری در آینده نزدیک

رستمی افزود: با همکاری‌های صورت گرفته میان شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) و یک شرکت دانش بنیان، نرم افزار مدیریت منابع فرودگاهی فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) نیز بومی سازی شد و هم اکنون در مرحله آزمایشی بهره برداری از این نرم افزار قرار داریم.

ترمینال گالری سلام به عنوان نخستین پایانه هوایی هوشمند کشور با ظرفیت اعزام و پذیرش پنج میلیون مسافر در سال در آینده نزدیک به بهره‌برداری خواهد رسید.

 انتهای پیام/

اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در دستور کار شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرودگاه حمل ونقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۹۴۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعلیق فوری پروازهای فرودگاه امام خمینی(ره)

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر بر همین اساس پروازهای این بازه زمانی باطل شد.
مسافرین از عزیمت به فرودگاه خودداری کنند.

کد خبر 845453 برچسب‌ها فرودگاه امام خمینی (ره) خبر ویژه

دیگر خبرها

  • پرواز‌های خارجی به دبی همچنان تعلیق است
  • پرواز‌های فرودگاه امام خمینی در حال انجام است
  • تعلیق فوری پروازهای فرودگاه امام خمینی(ره)
  • سیل در امارات / پرواز‌های فرودگاه امام به دبی متوقف شد
  • توقف فوری پروازهای ایران به دبی
  • سیل در امارات، انجام پروازهای فرودگاه امام به دبی را متوقف کرد
  • پروازهای شارجه و دبی از سر گرفته شد
  • اهدا بیش از ۱۰۰ کولر گازی به مدارس بندر امام خمینی(ره)
  • انعقاد هفت هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان قرارداد با شرکت‌های دانش بنیان/ بومی سازی ۸۵ درصدکالا‌های مورد نیاز صنعت نفت
  • بومی سازی ۸۵ درصد کالاهای مورد نیاز صنعت نفت