Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@21:05:54 GMT

قرمز و صورتی فیلم‌های سینمایی تلویزیون می‌شوند

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۹۴۳۴۷

قرمز و صورتی فیلم‌های سینمایی تلویزیون می‌شوند

شبکه نمایش در مرور آثار اصغر شاهوردی، «قرمز»، «صورتی»، «پری» و «کیمیا» را روی آنتن می‌برد. ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۷ فرهنگی رادیو و تلویزیون نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، شبکه نمایش در بخش صحنه گران (مرور آثار) این هفته خود با حضور در منزل این صدابردار،گزارش و گفتگویی اختصاصی با همسر وی و بهروز معاونیان، صدابردار، دوست و همکار شاهوردی انجام داده که در آن تجربیات و خاطرات کاری وی بررسی می‌شود که این بخش به صورت ویژه، قبل از پخش هر یک از فیلم‌های مرور آثار از این شبکه پخش می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اصغر شاهوردی متولد 1336 در تهران و فارغ التحصیل رشته صدابرداری از مدرسه عالی تلویزیون و سینما است.وی سابقه صدابرداری فیلم‌های «هامون»، «لیلا»، «قرمز»، «باشو غریبه کوچک»، «شاید وقتی دیگر»، «زیر پوست شهر» و «خانه دوست کجاست؟».. را در کارنامه کاری خود دارد و توانسته است در سه دوره از جشنواره فیلم فجر برنده سیمرغ بلورین بهترین صدابرداری شود.

عروسک‌گردان تلویزیون: برنامه‌هایی موفق شدند که پای یک عروسک در میان استپژمانفر: در صورت لزوم به مصادیق تخلف در صداوسیما، ورود می‌کنیم/ مجریان تلویزیون باید در چارچوب نظام باشندتذکر رئیس رسانه‌ملی به شبکه‌های 3 و 5 سیما

شاهوردی، پس ازاین فعالیت کاری درخشان، در سال 1386 پس از بازگشت از لوکیشن فیلم "چراغی در مه" از شمال کشور دچار حادثه رانندگی شده و از ناحیه مغزی آسیب جدی دید و از آن زمان تا به حال در بستر بیماری است.

آثاری که از شنبه بیست و هشتم اردیبهشت‌ماه تا جمعه سوم خردادماه ساعت 21 با صدابرداری اصغر شاهوردی از شبکه نمایش پخش می شوند، به ترتیب شامل فیلم های: سایه خیال، قرمز، دیگه چه خبر، صورتی، پری، کیمیا و استشهادی برای خدا خواهند بود.

انتهای پیام/

R1515/P/S4,1430/CT12 واژه های کاربردی مرتبط ماه مبارک رمضان شبکه نمایش رسانه ملی تلویزیون

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ماه مبارک رمضان شبکه نمایش رسانه ملی تلویزیون ماه مبارک رمضان شبکه نمایش رسانه ملی تلویزیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۹۴۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار شبکه دامپزشکی طرقبه شاندیز در خصوص بیماری بابزیوز در دام‌ها

 
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ دکتر علیرضا قدرتی، رئیس شبکه دامپزشکی طرقبه شاندیزگفت: عامل بیماری بایزیوز تک یاخته بابزیا است که ناقل اصلی آن انواع کنه‌های یک میزبانه، دو میزبانه و سه میزبانه می‌باشد و باعث ایجاد بیماری در گاو، گوسفند، بز و تک سمی‌ها می‌ شود.

وی افزود: بیماری بابزیوز یک بیماری انگلی است که محل زندگی و تکثیر انگل داخل گلبول‌های قرمز می‌باشد که متعاقب تکثیر و پارگی گلبول‌های قرمز باعث همولیز داخل عروقی می‌ شود.

او گفت:علائم بالینی بیماری شامل تب، کاهش اشتها و شیر، افزایش ضربان قلب و تنفس، کم خونی، زردی و هموگلوبین آوری (قرمزی رنگ ادرار) است که در صورت عدم درمان به موقع دام در عرض چند روز تلف می‌ شود.

قدرتی، در پایان ضمن اشاره به اهمیت تشخیص به موقع بیماری در روند درمان، بالا بودن هزینه‌های درمان و بروز خسارت اقتصادی فراوانی به صنعت دامداری از دامداران خواست نسبت به سم پاشی اصولی و دوره‌ای دامداری و حذف کنه‌ها جهت پیشگیری از بیماری اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • هشدار شبکه دامپزشکی طرقبه شاندیز در خصوص بیماری بابزیوز در دام‌ها
  • تلویزیون آخر هفته چه فیلم‌هایی پخش می‌کند؟
  • فیلم های سینمایی آخر هفته تلویزیون
  • «جغد شب» و «قاتلان ماه کامل» سینمایی‌های هفته اول اردیبهشت ماه
  • «مسافر ری» با چند فیلم جدید در آخر هفته تلویزیون
  • این خبرها را از دست ندهید
  • پاکستان؛ فرصتی طلایی برای اکران و تولیدات مشترک سینمایی
  • سریال جدید تلویزیون به دو شبکه می‌رسد
  • «پرویز خان» در بخش نمایش خانگی اکران خواهد شد
  • شش فیلم داریوش مهرجویی در جشنواره مسکو‌ نمایش داده می‌شود